Ik wijk af van de normale lay-out, aangezien ik eerder al heb gepost in NAT problemen.
Ik heb het probleem weten te isoleren naar mijn PC. Het internet gaat via de router naar mijn PC toe, in een netwerkkaart. Dan gaat het via een andere netwerkkaart weer naar de 360. (ICS) De verbinding heb ik gedeeld, en alles werkt prima. Behalve de NAT, die staat nog altijd op strict. Ik heb de proef op de som genomen en de 360 direct aan de router gehangen (dus zonder PC ertussen). Dan staat de NAT wel open. Tenminste een opluchting dat ik geen nieuwe router hoef te kopen.
Mijn nieuwe vraag is dus, hoe zorg ik dat mijn PC de geforwarde ports doorlinkt naar de 360? Als ik de ports forward voor de 360 dan werkt dit niet omdat hij achter de PC zit. Als ik de ports voor de PC forward dan werkt het ook niet, omdat de ports dan voor de PC geforward zijn. Enig idee hoe ik dit software matig kan oplossen? Ik heb de mogelijkheid van een switch of hub overwogen, maar als ik dit niet softwarematig kan oplossen is de kortste klap om een nieuw kabeltje te trekken.
Ik draai overigens Windows 2000 SP4.
Laatst bewerkt: 6 okt 2007