1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n halo pack gekocht met hdmi, en die is niet met 65nm.
    tenminste ik kan door de onderkant een heatpipe waarnemen, en volgens de berichten op internet is het dan geen 65nm.

    maar om nu te zeggen dat hij heet word, hij word warm, maar minder warm dan mijn laptop, en dat aan het einde van een volle middag gamen.

    ik hou gewoon mijn vingers gekruisd.

    maar wat dat ik vreemd vind is dat ze al een tijd problemen hebben met xboxen die te warm worden. nu stoppen ze er een 65nm chip in, maar die heeft minder koelling nodig, en stoppen ze er dus ook kleinere koelblokken in.

    als je al een hele tijd problemen heb met consoles die te warm worden dan neem je toch het zekere voor het onzekere. zo'n block kan beter meer koelling afvoeren dan nodig, dan te weinig.
     
  2. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag naar de MediaMarkt geweest in Maastricht .
    Zij hadden velen Xbox 360 Elite.
    Maar er stonden 2 dozen Xbox 360 premium met lotnr 34 en deze hebben wel een HDMI ingang.
    Heb met een medewerker gepraat en zij hadden geen andere Xbox 360 premium in vooraad meer .
    Dus zouden ze wel binnekort een nieuwe lading Premium,s krijgen.
    Ik heb zelf zo een vermoeden dat die echte vernieuwde 65 Nm Xbox 360 eind November op de markt komen.
    Je moet denken die consoles worden gemaakt in China en voor deze nieuwe modellen hier in Europa aankomen gaat wel een tijd overheen.
    Er gaat ook een gerucht dat de Falcon series een grijze zijkant hebben van de harddisk in plaats een verchroomde zijkant.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Harddisk is in principe hetzelfde, dus lijkt me niet toch..

    Die nieuwe Pro's en Elites, zijn echt 2x zo kleine dozen of niet?!
     
  4. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net je PM. Mijn nieuwe Xbox 360 uit een Halo 3 pack heeft een HD zonder verchroomde zijkanten.

    Orginele Xbox 360 20GB HD:
    [​IMG]

    Ik heb dus wel dat verchroomde stripje in het midden op de bovenkant. Maar mijn zijkanten zijn niet verchroomd maar net zo grijs als de rest van de HD.
     
  5. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaap heeft een Xbox 360 Falcon serie : Proficiaat zou ik zeggen.
    Dus neem ik aan als de winkelketens nieuwe vooraad krijgen dan waarschijnlijk ook Xbox 360 premium ( falcon ) zijn.
    Werd ook eens tijd na 2 jarig bestaan van deze console.
     
  6. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    abruzzese stuurde me tevens een youtube filmpje van iemand die een Falcon vergelijkt met een release 360. Mijn 360 komt 100% overeen met de Falcon die in het filmpje te zien is. Ik heb de doos nog eens gezien en mijn 360 wordt op het label ook aangeduidt als "Pro".

    Pro en Arcade zouden toch pas meegegeven worden aan de 65nm versies?

    Zoals ik eerder ook al aangaf, mijn 360 wordt amper lauw na een paar uur gamen.

    Zou het dan toch waar zijn? Beschik ik ook een Falcon?
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die gekocht?
     
  8. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt in Middelburg.
     
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Was daar wel nog een sticker over de lotnumber sticker geplakt?, ik was namelijk gisteren in de mediamarkt in Heerlen en daar hadden ze nog over al die boxen zo een 736 sticker geplakt.
     
  10. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus waarschijnlijk ook een falcon gekocht bij de MM rotterdam,van mij is die rand ook grijs en staat op het label ook pro.
     
  12. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval: gratz!
     
  13. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg je bij die xbox halo 3 packs die jullie bij de mediamarkt gekocht hebben nou nog een 2e controller erbij en kostte het pakket 399 of was dat een fout in het krantje ofzo?
     
  14. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm als dat zo is dan gaat het licht bij mij ook binnenkort op groen! Xbox 360 groen welteverstaan :p
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik wil ook de nieuwe xbox 360 gaan kopen maar ik heb een vraagje. zit er bij de nieuwe versie ook een hdmi kabel bij? en zo nee welke kabel hebben jullie hiervoor dan gekocht? gewoon de microsoft versie?
     
  16. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De Halo 3 pro packs hebben geen HDMI kabel erbij. Bij de Elite's zit die kabel er wel bij.

    Als je geen aparte speakerset gebruikt met versterker dan volstaat een gewone HDMI kabel. Gebruiker je naast je TV nog een aparte speakerset dan heb je de speciale Microsoft HDMI+Audio kabel nodig. Dit omdat er te weinig ruimte is een HDMI kabel plus de standaard audio-out kabel aan te sluiten.
     
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    als men een geluidset heeft zonder optische uitgang maar aleen met de tulps, hoe doet men dat dan ? zit er bij die hdmi kabel van microsoft ook tulps aan ? want de oude kabel kan er niet meer bij als men hdmi gebruikt want aan vga en die van component is er een witte en rode tulp.

    Dus wat ik wil weten of ik gebruik kan maken van HDMI en de tulp aansluiting ?

    laat maar ik weet het al ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  18. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit, nog meer info van mijn H3 pack:
    "Xbox360 Pro Console Bndl Xbox 360 English EMEA Hdwr PAL DVD w/Halo3"
    en de zijkanten van mijn HD zijn ook grijs!! :eek:
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    een Falcon
     
  20. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebben de zijkanten van de harddisk ermee te maken? zijn die bij falcon's een andere kleur ofzo?

    de HD van mijn 360 is in iedergeval helemaal grijs..
     

Deel Deze Pagina