1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die zelf toevoegen.
    Register a new device, met serie nr enzo.
    Had ik ook gedaan, werkte alleen niet zo goed bij mij.
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Is er een contact adres van Activision, want m'n Guitar Hero wordt niet vergoedt door Microsoft.

    M'n Guitar Hero is bekrast, en ik wil niet een nieuwe gaan kopen voor 80 euro...
     
  3. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een probleem.
    Ik heb dus 3 Premiums gehad, 2 keer retour geweest voor reparatie dus,

    1ste Ring of Death na eerst veel vastlopers te hebben gehad
    2de Maakte krassen op de schijven
    3de Direct verkocht ivm slechte ervaringen van de vorige 2

    Nu heb ik 2 weken geleden een Elite gekocht die vaak vastliep en gezien mijn ervaring met mijn eerste Premium heb ik hem omgeruild in de winkel tegen een andere Elite.
    Mijn 2de Elite die ik nu dus sinds zaterdag heb liep de eerste keer ook al na 1 uur spelen vast.

    Omdat dat ding me veel geld heeft gekost was er niet veel geld meer over om games te kopen dus heb ik alleen Burnout Revenge bij mijn Elite gekocht.

    Nu is mijn vraag of er misschien een bekend probleem met Burnout is, omdat dat de enigste game is die ik heb, en in 2 weken 2 Elites heb gehad met vastlopers.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Burnout is mijn meest gespeelde game (braggin rights: alles op perfect :+) en nog nooit een vastloper gehad :)
     
  5. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik moet zeggen dat ik alleen nog maar online heb gespeeld.
    Misschien een stomme vraag maar door een slechte internetverbinding kan ie toch niet vastlopen? Met de PC trouwens nooit last, altijd goede verbinding (24/24Mb glasvezel:D).
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat ook ontvangen factuur gegevens
     
  7. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet de serial van mn xbox niet uit mn hoofd ofzo :9 Of is dit een hele domme opmerking? :emo:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alles opgeschreven, date, serial, prod id, data van de telefoontjes en met wie, ref nummer, trackingnummer heb dit topic ws iets te vaak gelezen :x
     
  9. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij UPS papier onder Serial: """"""""""""""

    Maar wat ik niet snap, mijne xbox is al binnen van de 19de vorige maand, en ik heb die nog steeds niet terug, wat the f is dat? First come first serve my ass!!!! Ik ben dus zeker niet te vinden voor de zogezegdee service die maar enkele krijgen. Volgens mij is dat mensen van MS zelf die onder false name hier psoten van hey, goede service!

    Ik rkrijg er echt de klote van. Heb Halo 3 al moeten missen, al meer dna 80 minuten aan betalende lijn gehangen (heb geen vast toestel) en ze kunne me steeds de staus niet weergeven... Vrijfag belde ik voor de derde keer, en na een half uur wist die me te zegge ndat ze eraan bezig zijn, binnen tien dagen es terug bellen... Warom zou i kdat moeten doen, die heb i kdan toch al lang terug?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Over dat registeren op service.xbox:

    Dat is toch een raar verhaal? Hoe kan ik nou een 360 registeren die al onderweg is voor reparatie? Heb het nu dan wel gedaan, maar er staat:

    no pending repair

    Lijkt me niet helemaal de correcte melding :+
     
  11. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net M$ gebeld, heel aardige gozer aan de lijn gekregen, die heeft voor mij me Xdoos even gerigistreerd, en nou krijg ik morgen via de mail de labels...
    hij moest wel even een 2e lijn bellen wat hij moest doen, hij had het probleem niet vaak gehoord, ook vertelde hij me al wat ze gaan doen in duitsland, ik krijg een nieuwe disc drive, ik hoop weer die samsung die ik heb (dat is toch de beste?)... dan morgen UPC maar bellen, en wachten...
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Was zelf zeer te spreken over de BenQ
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    is het eigenlijk gokken welke nieuwe disc drive ze erin doen of doen ze ZEKER een nieuw exemplaar van degene die erin zat, of gewoon maar de eerste de beste disc drive?
     
  14. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat mijn Xbox ook krassen op de CD's maakt.
    Heb halo 3 met wat kleine ronde krasjes met onder brekingen, dus niet een volledig ronde cirkel maar steeds stukjes wel in een rond figuur. Betekend dit dat ik hem een maandje kwijt moet zijn?:'-(
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is op dit moment in Herne-Boernig, dus ik hoop hem morgen of overmorgen weer terug te kijken
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne wordt nu afgeleverd.
    Vanaf 10.30 is er de hele dag iemand thuis, hoop dat ie nu nog niet komt \o/
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister kreeg ik een keer dat section 4 knipperde. Na opnieuw opstarten deed hij het gewoon weer. Weet iemand of dit een voorteken is dat hij misschien eerdaags "weer" kapot gaat?
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    ja dit is een zeker een voor teken...
    Ik had dit zelfde , probeer maar es een xboxlive arcade game zoals Pinball..

    En het vage is hij begon pas raar te doen na 2 weken Halo3 spelen
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Had ik net eindelijk de zogenaamde retour stickers bij de email.. zit ik te zoeken naar een bijlage... nee dus geen bijlage.

    Er staat nu een link in de email die je moet aan klikken en dan kom je rechstreeks bij ups en krijgt de daar je sticker.. ten minste mag je hopen


    Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 )

    Direkt maar weer gebeld met MS wat dit voor zooi is en waarom het nu in eens allemaal anders moet...

    Nou er was nu een nieuw systeem ingevoerd, en voor dat het label verwerkt was bij UPS konden er nog wel 3 dagen overheen gaan.

    Dus 3 dagen lang blijven klikken op die link en hopen op een label, en anders weer bellen met MS

    Ik krijg hier al meer de bale van :mad:
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Stingray, die zelfde errorcode heb ik ook gehad. ik had ups gebeld en die zeiden dat het probleem bij microsoft ligt. ik heb microsoft daarna gebeld en en zij gaan ervanuit dat een medewerker van Msoft de link fout heeft gekopieerd. je kut dus het beste een nieuwe registratie laten aanmaken en die misschien gewoon naar je huisadres laten sturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina