1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dit is een beetje verwarrend,

    op de forums van steampowered.com zeggen de moderators dat het de 12de uitkomt, hier in europa, niet alleen op steam, maar retail,

    terwijl bjina elke gamesite, hier zegt dat ie de 19de uitkomt...

    dus wat is het nou?
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    z'n laatste edit van die post is al aardig lang terug, dus ben bang dat dat bericht nog van voor de uitstel was
    enige manier om 'm komende week al te hebben is via Steam
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat TF2 leuker is op de Pc. Kun je straks ook alleen TF2 bestellen op de pc? Kan er weer gebunnyhopped worden enzo ;)
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer shooters zijn zo en zo leuker op de pc, met al die funmaps en mods:D
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Was even al die TF2 beta filmpjes aan het bekijken. Kom ik er achter dat je geen granaten meer kunt gooien zoals in het oude tfc. Jammer dus. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk! Laat maar komen...
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad jammer, maar ik ben er al gewend aan geraakt

    wie zou HL2 en Episode 1 gratis voor op de PC willen?
    omdat ik deze games al had, mag je ze weg geven van VALVe door de Orange Box
     
  7. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Half life 2 al uitgespeeld. Ben nog niet begonnen aan Ep1. Weet alleen niet of mijn comp het kan trekken.
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft nog niemand de Orange box ge preorderd via steam ?
     
  9. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox 360 versie daarnet besteld bij play-asia.

    Het is regiovrij en met verzending komt het neer op +/- 34 Euro.
     
  10. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm stond eerst een vinkje bij de Pal versie,nu weer een vraagteken.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja idd, ik heb hem besteld maar ik ga hem denk ik cancellen als dit echt zo is dat deze dalijk niet regio vrij is
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij is nu ook nog eens out of stock....
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ze hebben de regio balk ook weggehaald net zoals ze met pgr4 hebben gedaan. My guess, ze moesten et weghalen van uitgever EA anders volgen er sancties net zoals bij microsoft em pgr4. Ga er vanuit dat ik gewoon de regio vrije game ga krijgen;) net zoals pgr4 (want daar staat nu ook geen regiobalk meer bij)
     
  14. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Videogameplus geeft aan dat er geen regiocode opzit.
    http://vgplus.blogspot.com/

    Hoe lang duurd het ongeveer bij playasia.
    Ik heb al een paar keer bij Videogameplus besteld,en had de spellen binnen 3 dagen thuis.Dus niks op aan te merken echter zijn ze wel duurder dan playasia.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  15. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    naar ik heb gehoord is play-asia vrij snel met zijn bezorging. echter ik heb nu twee bestellingen lopen en die heb ik de 5e besteld en die worden pas de 22e verzonden, volgens de info. Dus hun bezorging kan erg snel zijn, maar als ze het niet snel verzenden schiet dat nog niet echt op.

    Bovendien is videogameplus niet zoveel duurder, let op VGP gebruikt de canadese dollare en PA de amerikaanse. dus het is de moeite waard om even bij gwk bijde prijzen naar euro's om te rekenen.
     
  16. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nogal wat onduidelijkheid over de releasedate ik heb de 10e, 12e, 18e en de 19e Oktober al voorbij zien komen.
    Alle countdowns tot de releasedate zijn wel al afgelopen, vanmiddag maar eens bellen of hij al te koop is.
     
  17. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Europa is het gewoon de 19e, pak gewoon de laatste datum op de lijst en je weet dat het voor europa is want wij krijgen alle spellen toch als laatste in de wereld.
     
  18. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gisteren gebeld met de MM in Heerlen, die wisten nog van niks. Hoop stiekem ook al op deze week!
     
  19. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0

    Het komt behoorlijk vaak voor dat er een releasedatum wordt genoemd en dat de game al een week eerder te krijgen is. Normaal is de mediamarkt vrij snel!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    9.5 Presentation

    The menus are slick and there's developer commentary for four of the five games. Only the hideous box art and some annoying load times keep this from perfection.

    9.0 Graphics

    Half-Life 2 was given a resolution bump, but little else for 360, but Ep. 2 is absolutely stunning. Best facial animations ever. The art style of Portal and Team Fortress 2 are unique.

    9.0 Sound

    Excellent voice acting, good music, and stellar sound effects combine for an audio feast for the ears.

    9.5 Gameplay

    Half-Life 2 and its subsequent episodes feature excellent level design and fun gameplay. Portal is inventive and TF2 is one of the most fun multiplayer experiences around.

    10 Lasting Appeal

    Playing through all three pieces of Half-Life 2 and Portal is at least 20 hours. Then add in the extra Portal challenges and TF2 and it's likely you will have The Orange Box in your 360 for a while.

    OVERALL
    9.5
    Incredible
    (out of 10 / not an average)

    http://xbox360.ign.com/articles/826/826062p1.html

    Aargh! Ik moet deze game hebben!
     

Deel Deze Pagina