1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    volgens MS moest ik maar 3 dagen geduld hebben...

    Nouja moet toch al 25 dagen wachten dus dit kan er ook nog wel bij.
    Moet nu op dit moment ff niemand meer gaan bellen want dat gaat niet netjes worden, zo zat ben ik de hele situatie MS wel
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon nogmaals bellen werkt vaak, een andere medewerker proberen, die wil misschien wel opnieuw een UPS aanvraag doen.

    Mijn link werkte meteen vorige week. Ik kreeg de mail 2 (kantoor)uur nadat ik gebeld had. (21.00u gebeld, 09.00u de mail met labels).

    Meeste xboxen van afgelopen week zijn in 8 werkdagen terug :)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat is gunstig om te horen.

    En Stingray. Denk je werkelijk dat zo'n link over 3 dagen wel opeens gaat werken?
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd net gebeld door een onbekend nummer, maar zat in een vergadering dus niet opgenomen. Luister ik mijn voicemail, is het de Xbox Support die me even mijn UPS trackingnummer doorgeeft voor de terugreis van mijn xbox.

    Toch aardig, ik had hem alleen gisteren al gehoord toen ik zelf belde.
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van UPS staat dat mijn xbox vandaag wordt afgeleverd, ik hoop dat ie snel komt:D
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Net op jouw advies even gebeld met UPS , en ja verhaal klopt MS heeft de neiging je van kastje naar de muur te sturen. Maar het Label was aangemaakt en het kan dus even duren. Maar wou het nu morgen nog niet moest ik maar met hun bellen.. dat ging wat sneller dan met MS *)

    En die 8 dagen vind ik geweldig nieuws! eindelijk ook goed nieuws
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik kreeg zelf steeds disc unreadables en zag op de discs idd allemaal kleine minuscule krasjes in een ronde cirkel. Dit zijn niet de normale krassen, maar blijkbaar komt het vaker voor.

    Mbt service.xbox.com: Het is toch raar dat ik hem zelf moet registreren? Uiteraard wel gedaan, maar er blijft nu maar staan: no pending repair (duh)

    Over UPS en de terugweg: enige optie om achter dat nummer te komen is bellen toch?
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Staat ie er net ter reparatie?

    Zo nee ... als je dan die melding krijgt dan is ie weer onderweg naar jou toe en krijg je volgens mij ook een mailtje en je kan hem gewoon tracen bij ups

    Staat ie er wel net dan duurd het nog ff en dan krijg je ook een mailtje dat ie binnen gekomen is bij MS
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook zelf mijn xbox op service.xbox.com registeren en die kwam nooit van no pending repairs af terwijl hij wel het hele proces doorliep. Ik zou hier dus geen aandacht aan besteden. Bellen is de enige manier om je status goed te horen te krijgen en ook om je tracking nr voor de terugreis te ontvangen.
     
  10. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het meestal voordat je die labels via de mail krijgt? want het lijkt me dat het heel makkelijk is om even binnen 5 minuten meteen die mail te versturen, maar hoe lang duurt het meestal?
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar uur.
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Dat klopt ook niet helemaal... maximaal 1 dag..

    Had gister gebeld om 11 uur smorgens en had ze pas de volgende dag rond 11.30
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister om een uurtje of 6 gebeld, en nog niks...
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gebeld, helaas viel er niks te regelen. Dus m'n vijfde 360 is dadelijk gewoon weer een gereviseerde die 't binnen no-time weer gaat begeven. Zo blijf je in die cirkel van ellende zitten....Dit keer verkoop ik 'm gewoon, en neem ik 't verlies maar op de koop toe. Haal ik zelf wel een gloednieuwe in de winkel. Eigenlijk te gek voor woorden...Volgens mij ligt 't er ook nog aanzienlijk aan wie je aan de lijn krijgt. Sommige mensen krijgen na hun 3de defecte Xbox 360 een vergoeding in de vorm van een game plus controller. Andere krijgen na 4 of meer defecte consoles een nieuwe toegestuurd. En sommige krijgen helemaal niets, en blijven ze met die 2de hands zooi opschepen. :eek:

    Het is dat de PS3 wat 't gamesaanbod betreft niet op kan tegen de Xbox 360, want anders had ik de Xbox 360 allang de deur uitgedaan. De regelmaat waarin ze kapot gaan, en 't beleid dat ze voeren als je al tig defecte 360's hebt gehad, staat mij helemaal niet aan.
     
  15. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn derde Premium had ik ook verkocht, zit nu weer met mijn 2de splinternieuwe Elite die ook niet geheel probleemloos werkt, dus of het zin heeft om een splinternieuwe te kopen weet ik niet. Bij de Xbox schijn je gewoon geluk te moeten hebben ofzo:confused:
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29


    Helemaal niks? geen gratis game of e.d. ? En die Elite na de bij de 4de keer is dus ook onzin ? (in jouw geval)

    Ik snap niet dat er geen enkele organistatie of e.d. is die dit een ho kan toe roepen en MS kan verplichten nieuwe consoles te geven
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, helemaal niks.

    Mja, hoe vaak zijn sommige consoles al niet gerepareerd inmiddels? Als mijn 360 dadelijk wordt gerepareerd, en als gereviseerd wordt opgestuurd naar iemand anders. Na een tijdje gaat ie misschien bij hem ook kapot, en hij stuurt 'm ook op. Wordt ie weer gerepareerd, en aan 't volgende slachtoffer gegeven....

    De mensen bij de klantenservice doen natuurlijk ook hun werk maar, en MS NL heeft tot op zekere hoogte waarschijnlijk ook geen invloed op 't beleid. Daarnaast gaat 't bij andere producten veelal hetzelfde, alleen gaan die misschien niet zo vaak kapot waardoor 't minder erg lijkt. Het is gewoon ontzettend zonde dat al deze ellende 't speelplezier wegneemt.
     
  18. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds zit ik te wachten op UPS, weet iemand tot hoe laat ze bezorgen?
     
  19. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk tot 17u.

    Even een vraagje, weet iemand of ik ALLETWEE de labels op mn doos moet plakken (voor verzending) of alleen het bovenste?
     
  20. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is vorige week donderdag aangekomen, maar hoe kom ik achter mijn trackingnummer voor de terugreis?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina