TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vat er geen zak van, voor zover ik weet heeft freak mij niet gevraagd om zijn toekomstige clan te joinen, ben sowieso niet op de hoogte van wat er allemaal gebeurd :) Ik probeer een beetje terug te komen in het serieusere werk en kwam deze thread tegen en dacht laat ik een poging wagen. Ik vind het tof dat jullie me niet gelijk dissen, en mijn vraag wel serieus nemen 8) Had eigenlijk een grote nee verwacht ;)

    Gaan er trouwens nederlandse teams naar Birmingham?
     
  2. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen qG denk ik.
     
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej man, TsS gaat ook, ik hoor net dat ene Antoine De Waardios (Duitse Oliemagnaat) ons team wilt sponsorren!!! \o/\o/\o/ Hij is vriend van mijn pa. In Ieder geval ga ik dan mee, The Legendary Nemo enne The Don gaat ook mee dacht ik,(had moeite om zijn cavia achter te laten) enne Broken gaat zeker mee man, die had wel zin om met een paar engelse batties in een pub te gaan vechten. Eddy weet ik nog nie, maar ik tel voor 2 dusse, komt goed. C u there bitches, ciao ;)
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt helemaal goed thomas :D Ik heb al dagje vrij gevraagd. We gonna whoop yo asss booooei!
     
  5. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt zeker goed man, kbedoel, we pakken masterspy zo hard ;). Enne Maestro gaat liedje zingen en daar kan jerome echt niet tegen, dus dat wordt eitje
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    [​IMG]
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij dat Smartie? _0/
     
  8. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat heel het team naar birmingham of alleen het team met nemo dde en brokenhunter
     
  9. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wij man, ik bedoel wij zijn echt het sterrenteam. Towel is niet goed op het moment en niels opgewonden standje dusse, komt goed :9
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan jullie alleen maar FFA doen of ook 4 vs 4 maar als jullie gaan wordt he tnog gezellig heb anton en jurian sowieso al een hele lange tijd niet meer gezien
    en jou nog nooit in het echt he thomas:p
     
  11. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja kijk, we willen zoveel mogelijk geld verdienen dusse we doen overal mee. We moeten minstens 3de worden anders gaat die sponsors weg namelijk. Gezellig ;)
     
  12. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAA WTF wat is dat voor onzin alleen jou team?????
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, je wist van het begin al dat jullie minder waren, daarom zijn jullie ook team 2. Als je mee wilt moet je maar extra betalen, kan je ons coachen. :):
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    minstens 3de in ffa gaat niet makkelijk worden kan ik je nu al zeggen, en in 4 vs 4 ook niet je weet niet hoe goed tsg en zo nu is. Ik denk dat jullie en wij (qG) het nog wel moeilijk gaan krijgen.
    Maar we moeten snel eens gaan scrimmen want de XL komt al dichterbij:9:thumbs:
     
  15. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    nerd als dit zo door gaat leave ik de clan ga weg man met deze onzin!!!
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej, ik ben wel de clanleider he, dusse pas op, als je ooit nog geld wilt verdienen met halo moet je gwn rustig doen. En wij winnen alvast, dus dan hebben we goede reputatie enzo, dan krijgen we allemaal van die Fanboys :b:
     
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga ervanuit dat je MIJN mattie Irish boy bedoeld???
    jij recruit maar raak Towel ,ik zou toch wel onderhand halo 3 gaan spelen je kan namelijk niet alleen op je halo 2 status blijven teren.
    Aangezien ze jou favoriete truukjes/glitches eruit gehaald hebben zal JIJ het wel zwaar krijgen!!!

    en by the way ik recruite niet FLK is reallife friends only.

    Ik ga wel op mn 2 de account weer clangamen misschien met starsix ofzo aangezien ik die laatst sprak en dat hij weer zn rentree wil maken of misschien wel met irish mits jij me niet voor bent Towel;)LOL
     
  18. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Brokenhunter kom jij uit wijchen ik KOM UIT UDEN paar dorpjes verderop
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gonzo heeft in mijn ogen de grootste kans om de ffa te winnen, ik zie hem iig heel ver komen :)
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Gonzo is echt een legend, altijd als ik hem tegenkwam op halo 2, ging die niet dood :9 hij ontkwam altijd en stond idd altijd bovenaan. Hmm Zullen we Gonzo vragen ;):b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina