1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat plaatje met dat gras. ik vond het ook afgepakt maar renegade had hem gemaakt en ik wou er niks over zeggen. en jullie zeggen wij jatten dingen? jullie jatten dingen ook van andere mensen dus ga nou niet zeiken.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    noem is 1 ding dat wij hebben gejat vriend :)

    ik ben btw ook 14, alleen wel een stuk proffesioneler en volwassener, dat blijkt zomaar

    EDIT door ThaLiX: Je moet alleen nog wel ff je eigen account vinden IntenZz..., maar idd, IntenZz is ook 14 en maakt zelf alles, dan is het niet chill als je eigen ideeen gejat worden. En idd, zeg is 1 ding wat wij gejat hebben. Wij zijn denk ik de enige clan met vBulletin en vWar samen (+zT nu...). En binnenkort hebben we een eigen custom made CMS, dus dan is hij helemaal anders dan die van iedereen.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  3. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet toch echt zeker dat ik dit onder IntenZz schreef maarja
    ja welk jochie van 14 zit tegenwoordig in een world top clan:p (2 jochies zelfs)
     
  4. Flamax

    Flamax Creativehosting.nl

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik zoek nog een clan voor de gane PGR3/PGR4 is eht mogelijk dat ik een team binne jullie clan vorm.
     
  5. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    qG topic, dit is eOs.

    PS: Nero doet me denken aan een kakker uit mn klas die ook altijd onzin zegt als hij niks meer weet te zeggen.
     
  6. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt wel of jullie denken dat heel eOs die shit van jullie nakt, maar dat is helemaal niet waar. Niemand van de NL'ers in eOs hebben die dingen genakt. We vinden het zelf ook nep als mensen van ons dingen stelen, zoals die clantag sOs. dat vonden wij ook nep... Nu worden de mensen erop aangesproken die helemaal niks met die gestolen shit te maken hebben en dat vind ik gewoon vervelend
     
  7. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo reageer je dan steeds zo aangevallen...
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Wat is sOs afgekeken van eOs dan? Ik heb zelf een clan gehad met halo2 genaamd "tOs" (= TeringOvershield). Dan kun je niet spreken van gejat toch?
    Maar waarom wordt er afgedwaald naar jatten? Eos was gewoon dom om zon topic te maken voor een eigen fout. Toegeven en zand erover:b:.

    en qg, heb scheit dat ze het gras jatten. Skills kunne ze toch nie jatten:)
     
  9. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    intenzz, qG gaat zeggen dat we een noobclan zijn enz en dan reageer ik erop, en towel is een faqing billenlikkker
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    @ C E L L.

    0 (lees op z'n engels, als je het niet snapt PM me maar :p)
     
  11. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    bij jou al helemaal niet !
    team proefwerk dan?????

    dude jij had clan quitGaming begin van halo2 en opeens bestaat u Quility gaming met allemaal jongen van 14 jaar en jongen WTF FTW
     
  12. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat hadden we fout van die hacken maar toch waarom zo een zielige tekst plaatsen? ik vindt allemaal nutteloos. en towel hou a.u.b. op met slijmen.
     
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. wie kan dit lezen?
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag, ik kan er alleen uit halen dat hij denkt dat er alleen maar ventjes van 14 in qG zitten.
     
  15. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    laat eOs nu maar voor wat et is jongens.. wij hebben onze gedachten over hun en zij over ons, posten op forums is lager niveau dan winnen van WGC dus laten wij maar bezig houden met het 2e ..
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Slijmen? Dude als je wat meer vooronderzoek naar "Towel" doet dan weetje dat ik zelf geen voorstander ben van ballelikkertjes van qg. Je kunt bij wikipedia meer informatie over me vinden. Hoe goed en vooral hoe nuttig ik ben! Maar Qg moet ik in deze "eos jat" kwestie toch gelijk geven. Misschien vang jij dat op als "slijmen". Maargoed zoals we al vinden: ga verder met de topic waar het gebleven was!

    @dutchdragon> Team PW gaf in die tijd een hele hoop pak kan ik je wel vertellen:)
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Retard, als je dat al 'stelen' noemt, kun je bij alles met hele Xbox gebeuren wel wat verzinnen dat is gestolen of eerder afgeleid van iets anders.:lol:
     
  18. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf noem je mij retard, achterlijke randdebiel. niemand scheld hier maar dan komt er weer een Tx prutser langs die weer dom praat. hou gewoon je bek.
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Ruttie, heb je een probleem waar je mee worstelt? Wil je er over praten. Wat me nou opvalt is dat je erg aanvallend reageert op een doodnormale opmerking mkay. Het kan goed zijn dat je je van binnen boos voelt door persterijen op school, wat je automatisch refereert met het gedrag op dit forum. Het is goed dat je een uitlaatklep hebt voor je woede, maar ik adviseer je om gebruik te maken van een bokschool mkay.

    Het is belangrijk dat je normaal reageert op vragen/opmerkingen/klachten aangezien dit het topic is van jouwn clanmembers. Als je moeite hebt met het beantwoorden van vragen, neem dan een cursus communicatie bij jou in de regio mkay?

    Gegroet Counselor T.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2007
  20. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina