Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ineens heel saai worden Halo 3. Tsja iedereen speelt alleen matchmaking, Ik vind dat zelf verdomd saai, en ik speel het alleen om mn rank omhoog te halen. En Niemand speelt custom in mn FL terwijl 90 procent Halo speelt.

    Ik vind alleen LAN's leuk want je hebt 0,0 lag en het is altijd gezelig de mensen om je heen want dan hoef je niet door die iritante mic heen te praten. En de sfeer is zoveel beter dan op online.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet je wat je nu moet doen!

    Je vat hem wel he? 8)
     
  3. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb je toegevoegd, zal je wel eens laten zien hoe leuk Halo kan zijn online :):
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, op Bungie.net he, daar worden al je stats van online games bijgehouden, maar als ik bij mij kijk, heeft ie er maar 10 opgeslagen. Wordt dat ooit nog bijgewerkt, of is Bungie gewoon onvolledig?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Normaal gesproken werkt Bungie dit allemaal perfect bij, maar de laatste paar dagen is er blijkbaar iets mis met de site. =(

    Ik hoop gewoon dat de stats vertraagd zijn, en niet verloren. :eek:

    Topic hiervan op Bungie.net zit al op de 30 pagina's, maar de makers laten nog steeds niks van zich horen :{
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek gister, en mijn laatste 3 potjes waren opgeslagen, de andere zijn mijn eerste 6.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Op bungie wordt bij mij alles weer geupdate, behalve de medals dan.
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je ook even toegevoegd aan mijn FL, lijkt me wel leuk een beetje custom games spelen.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stats worden weer geupdate alleen de potjes die je de afgelopen dagen heb gedaan staan er niet bij. Wel jammer, maarja, hij doet het wel weer :cool:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=43359094&player=VVV Apollo

    Was een spannende match zonet, ging de hele tijd gelijk op. Had ik een kill dan hadden zij er ook 1. Was super! Me laatste 2 kills waren op de nummer 2 en 3 van dat potje. Te briljant :cool:.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo een potje had ik laatst ook. Die zijn helemaal geweldig! :D (als je wint dan :+)

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=27119920&player=DulleNL

    Zweet in je handjes als het op een gegeven moment 24-24-23 staat. :D

    Om het dan af te maken met een Double Kill voelt natuurlijk ook wel goed aan :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Tellen medailles ook in social matches en in custom matches? Ik had net namelijk invincable (30 kills) spree en ik zou het wel leuk vinden als die erbij kwam...
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja die komt wel bij je stats. maar niet bij je ranked stats. Hij staat wel op bungie, onder social statistics. :) Als dat is wat je bedoelt?
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Customs komen daar toch niet bij te staan. En die spree's zie je volgens mij alleen maar tot 20 kill in a row
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    nee hoor, je hebt killing spree 5, killing frenzy 10, running riot 15, rampage 20, untouchable 25 en invincable 30. De screenshot staat in mijn fileshare btw.
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Checken jullie bungie.net wel eens? Zo ja, kan het kloppen dat op die site de actuele status niet/nauwelijks wordt bijgewerkt? Ik vind het nl. vreemd dat ik een bepaalde exp en rank heb, maar op bungie zie ik de stats van een week terug nog. Ik zou denken dat dit realtime gekoppeld is...want played games zijn wel zichtbaar en actueel...

    Hebben jullie hetzelfde?

    Of.....verlies je exp als je wat potjes verliest, en zak je hiermee in rank? Ik zie in het scherm Ratings History nl. bij existing rank: Corporal Grade 1 en bij Enlisted Rating: max Sergeant Grade 2....
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders blader je wel 1 hele pagina terug.. |:-

    Anyway, sorry nog van dat ene potje Cookie, ik speelde als een h0er..! :x
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe spelen hoeren? :)

    Bungie doet nog steeds vreemd bij mij. |:-
    Alle wedstrijden van gisteren heeft ie netjes geupdate. Rang en EXP waren ook in orde, maar toen ik daarnet keek was mijn EXP van 54 teruggegaan naar 47 :confused:

    Rang kan wisselen, maar EXP zover ik weet toch niet? Ik heb sinds gisteren niet meer online gespeeld, dus penalties oid. zijn ook niet aan de orde.
     
  18. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn wat problemen met de site idd
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op zich weet ik van de problemen, maar die waren eerst beperkt tot het niet updaten van gegevens.

    Nu gaan mijn gegevens zelfs achteruit :confused:

    Straks maar ff kijken op mijn 360 wat daar bij mijn EXP staat.
     
  20. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dat inderdaad ook een beetje.. Je kan alleen custom met vrienden spelen toch? Of kan je als partyleader ook friends inviten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina