Heeft iemand sim city 4 al en wat vind je er van? en hoe zit het met die sims die je in de stad kan laten rond lopen.
Ik had hem maar heb hem terug gebracht omdat het me niet wou lukken om winst te maken. en die sims zeggen alleen maar ik ben blij met mijn nieuwe huis en ik ben blij met mijn nieuwe baan enzo
Ik heb hem wel, maar het is niet te doen, ik ben zo failliet wat betreft de sims weet ik niet, heb ik er niet opstaan, maar die schijnen gewoon je te vertellen wat ze van je stad vinden.
Ik heb hem nog niet, maar waarom proberen jullie de trainer niet even uit? Die kan je denk ik overal wel vinden......daarbij, met dit soort games hoor je gewoon een trainer erbij te hebben met oneindig veel geld, voor de rest moet je het wel serieus spelen. Dan wordt het pas leuk!
Ik heb hem nu al een tijdje, hij is wel ok, maar wel jammer dat ze de Ati kaart ondersteuning niet netjes hebben gedaan. Bij mij loopt ie vloeiend zonder gebouwen, zodra er wat gebouwen staan en ik ga scrollen dan verdwijnen die gebouwen....raar.....en daarna komen ze weer terug. En nee ligt niet aan mijn pc. Ik heb gehoord dat je iets moet wijzigen, zodra je dat doet dan loopt ie wel soepel, ben nog aan het zoeken..
Ja ik heb dat spel dus ook maar het lukt mij ook niet een sim door de stad te laten lopen zodat je alles ziet zoals in GTA3 zeg maar. Dat moet kunnen zegt iedereen maar snap nie hoe
Simcity 4 is echt wel beter dan dan Simcity 3000. Maar je kan niet als een sim door je stad lopen oor. Maar Simcity 1 op de Amiga blijft ownen.
Ik vind het HEEEL vet tot nu toe, maar het is echt onmogelijk om winst te maken, ik heb altijd een negatieve balans, iemand nog tips om winst te maken??? ik heb zo'n beetje al het mogelijke al geprobeerd, maar taxes maaken vrij weinig uit, de uitgaven kun je amper inkorten???? Tips anyone?! (heb net btw ff cheats opgezocht, en dan zal het vast wel lukken )
Ik heb de vorige versies nog nooit gespeel maar sc4 wel bij een vriend het is heel mooi maar wel moeilijk maar dat is juist wel leuk heb je lang speel plezier
Ben er weer ff mee begonnen Belasting verlagen als je weinig brandweer enzovoort hebt Belasting verhogen (als je misdaad enzovoort laag is) Politie en brandweer slopen of niet te veel bouwen