Sterker nog, hij staat er nu al op !! En de Achievments zijn bekend. Homer toont achievements van The Simpsons Game De afgelopen zomer zijn er veel films en hierom dus ook vrij veel filmgames uitgekomen. Denk aan Transformers, Ratatouille en ook Spider-Man 3 zou je kunnen meerekenen. De nieuwste film van The Simpsons is inmiddels al een tijdje te bekijken in de bioscopen, maar inmiddels wachten we nog steeds op de game zelf. The Simpsons zijn misschien wel een van de bekendste families uit de Verenigde Staten. Dat de release van de game niet meer zo heel ver weg is blijkt uit het feit dat vandaag de achievements van deze game bekend zijn geworden. The Simpsons bevat 44 achievements die samen goed zijn voor 1000 GamerPoints. Bovendien bevat het de allermakkelijkste achievement allertijde! Benieuwd welke dit is, bekijk dan de volledige achievement lijst. http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=299
Idem hier. Heb hem eigenlijk niet zo lang gespeeld! Maar ben dus heel blij dat de demo er gekomen is. Anders had ik het spel waarschijnlijk gekocht!
Ik vond de demo op zich wel tof, alleen laat ie volgens mij niet echt superveel van het spel zien.... ik hoop dat de gameplay niet te snel herhalend word...
Hier ook! Als die-hard Simpsons fan kwam deze er toch wel, maar het is altijd mooi als het spel nog leuk is ook! Ik vond de demo prachtig en zette precies de juiste sfeer neer!
demo is aardig, maar niet mjn ding. Ik heb een filmpje gemaakt van mijn eerste ervaring (zoals je kan zien snap ik er weinig van) [gtuser]116337[/gtuser]
Zeg Fardo, waarom heb je niet die grote donutmeneer kapot proberen te maken? Een kijkje op zijn rug had wonderen gedaan
Daarom vond ik de demo dus niet zo veel aan. Ik loop liever door een veldje heen van A naar B. Nu moest je alleen die robot verslaan. Ik had geen idee wat ik moest doen. Het spel zal best geinig worden, maar aan de demo kon ik het niet zien. Ze hadden beter een ander veldje kunnen kiezen voor de demo
Wtf, hoe kan je met bart slingeren aan een touw, lol? Ik kwam wel zo ver dat ik die eerste 'flap' aan de achterkant had gemold, maar die 2e, daar kwam ik gewoon niet bij ^_^'' Vond de sfeer en de style wel gaaf, maar vond het enigszins eentonig..
Ik heb de demo ook gedownload, ik vind hem super grappig. De teksten die Homer spreekt zijn echt hilarisch: 'You have to destroy him Bart, im to drunk.' of 'I can't kill him he's to awsome!'
Humor is wel grappig in de game. Sprong met homer in het water en er kwam te staan dat je niet kon zwemmen, je moet namelijk weten dat dat pas in de sequel komt. ^^
Ik ga hem niet halen. Als ie rond de €30 euro zit misschien, maar Assassin's creed komt 2 weken later ofzo, dan besteed ik daar eerder mijn geld aan.