[XOne] Xbox Live werkt sinds nieuwe laptop niet meer.

Discussie in 'Games' gestart door primalniek, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. primalniek

primalniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! ik heb overal gezocht voor een oplossing voor mijn probleem maar ik kom er niet uit. Ik speel al een aantal maanden op xbox live, wat allemaal vlekkeloos ging. Ik heb de xbox en mijn pc allebei in zo'n network switch (met plek voor 8 computers/xboxen) zitten. We hebben echter sinds een week een laptop. Die heb ik er ook ingestopt maar sindsdien krijg ik mijn xbox niet meer online. Hij zegt telkens IP address Fail. De error codes zijn W: 0000-000B X: 8001-1005 Y:0000-0000 Z: 0000-0000. Mijn xbox staat op automatisch ip en dns zoeken. Allebei mijn computers hebben hun firewall off staan. Ook als ik de laptop en mijn eruit trek werkt mijn xbox niet. Is er iets met de instellingen van die network switch waar ik iets in moet veranderen, en zo ja, wat en hoe? Alvast 9999999 maal dank voor jullie antwoorden, ik ben desperate (Call of duty 4 demo vandaag aaaaaaaaaahhhhhhh =()

Groeten, Niek

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet je ff proberen de 360 op fabrieksinstellingen te resetten en dan weer live joinen.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    heb je 'n gewone switch of een router?

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Even de dhcp settings van je router bekijken. Krijgt je laptop ook automatisch een ip?

5. primalniek

primalniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een network switch, ik weet niet dat hetzelfde is als een router? Er staat achterop a junction box for network connections. Het resetten heeft helaas niet gewerkt. Ik heb die ip adressen ff gecheckt maar het laatste cijfer is 1 hoger dan die laptop. Hij heeft wel hetzelfde subnet nummer (terwijl mijn pc als enige wel een ander subnet nummer heeft). ik heb ook al geprobeerd zelf een ip adres te geven. Af en toe keurt hij het ip adres dan wel goed maar het dns adres dan weer niet (die moet toch hetzelfde als de laptop en pc zijn?) Maar dat is van korte duur want als ik het dan nog een keer probeer keurt hij het ip adres weer af. Thanks voor de antwoorden trouwens dudes!

6. primalniek

primalniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laptop krijgt een automatisch ip inderdaad. Hoe kom ik in die instellingen van die Switch box? Werkt dat ding trouwens hetzelfde als een router?

7. primalniek

primalniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt!!! Ik had net de xbox settings op factory gezet, maar nadat ik de xbox live settings op factory heb gezet is het gelukt! Onwijs bedankt gasten!! _O_:thumbs:

8. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    mooi , closed dan maar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina