xbox 360 import?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door denniz15, 11 okt 2007.

1. denniz15

denniz15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik heb een vraagje

kan ik een amerikaanse xbox 360 probleemloos in nederland gebruiken of is dat onmogelijk?

mvg dennis

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel, maar dan heb je sowieso een stroomomvormer nodig en als je 360 stuk gaat heb je een probleem. Plus, als je gaat importeren is de kans vrij groot dat de douane hem onderschept....als het je dus om een eventuele kostenbesparing gaat zou ik nog even twee keer nadenken. Mja deze vraag is ook al meerdere malen gesteld....mag ik vragen waarom je een Amerikaanse 360 wilt ?

3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Waar Z3R0-P4R4DOX al naar hint en misschien wel het belangrijkste punt:
    Je kan geen PAL games (europa) spelen op een amerikaanse Xbox (NTSC).

Dus je kan niet een spelletje kopen bij de mediamarkt en dan spelen op je amerikaanse xbox tenzij de game regiovrij is (weinig games zijn regiovrij). Je zal dus al je games moeten importeren uit Amerika.

4. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bent uideindelijk alleen maar duurder uit :)!
    Als je dan toch wilt besparen, koop dan gewoon een 2ehans xbox360, en je games ook. Scheelt 'n hoop..

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm importeren van games is redelijk goedkoop nu de euro duur is ;)

6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, met deze euro, die ook wel zo blijft, is dat 40% goedkoper in valuta (euro/dollar: ~1:1.40)

7. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Importeren van xbox games kan momenteel zeer interessant zijn omdat toch veel games juist wel regiovrij zijn.Vooral toptitels zoals GOW,HALO 3,PRG 4,Bioshock,GRAW,RB6,Saint Row,F.E.A.R enz.. zijn allemaal regiovrij. check deze site om te weten welke games regiovrij zijn:)

Deel Deze Pagina