Kijk, bij mij is het ook zo geweest (de beelden die we hierboven krijgen te zien) Maar ik ben namelijk iets anders spuugzat. Namelijk de service die MS zogezegd geeft?. Ik begin hier werkelijk te vermoeden dat ofwel enkel Nederlanders voorgang op Belgen krijgen (beter beleid ivm de service idg) Mijn XBOX is namelijk al binnen van de 19 September. We zijn nu 12 oktober. De meesten onder jullie hebben hem terug na een week, ik nog niet na bijna vier weken… Waarom, welja, daar heef t niemand geen antwoord op. Maar wat ik nog erger vind, je kan idd bellen met een veste lijn (gratis) maar heb je dat niet dan moet je het doen met een mobiel nummer (betalend, waar?) Naar UPS kan ik zonder robleem bellen naar het 0800 nummer met mijn mobieltje, MS, één van ‘s werelds grootste bedrijven kan dit blijkbaar niet. Ofwel krijgen dus Nederlanders voorgang, ofwel zijn het valse accounts van mensen van MS die hier zeveren, top service!!!
Ik heb dus ondertussen al 120 min aan de lijn gehangen (betalend, want heb geen vaste lijn, we zijn nu ook anno 2007) Vorige week vrijdag waren ze aan mijn Xdoosje aan het werken, is dat dan nog niet gedaan? Moet men weken werken aan 1 Xdoos, ik dacht het niet!
En wat is die zever van je eigen Xdoos niet terug te krijgen? Zoiets kan toch gewoonweg niet!!! Persoonlijk, is die kappot door fabricage fouten, nieuw product, dat is toch met elke garantie. En kom niet af van TV’s want ik heb ooit een tweejarige oude TV twee maal vervangen gekregen door gloednieuw toestel door een bedrijf dat nog hel klein is, maar blijkbaar wel iets van service kennen. De service die ik tot nu toe genoten heb van MS is de slechtste ooit. Betaal ik daarvoor al 6 jaar XBL?, meer dan 150 games? Meer dan 7 controllers, andere apparatuur, bijna heel mijn PC werksysteem?. Ooit had ik eens een kapotte PS2, deed die binnen, na een week had ik gewoonweg gloednieuw apparaatje, dat was service!!!
Ik ben echt niet tevreden en ik wil ook niet meer bellen om weer hetzelfde te horen en terug extra duiten kwijt te zijn! Dat ze heel hun zogezegde service in Bills bilnaad stoppen!
Groeten
Een zwaar teleurgestelde 360-fan... Wii for Life!!! Weldra beginnen sparen voor nen PS3!!!
Laatst bewerkt: 12 okt 2007