Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PurifieR

PurifieR New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je ook wel :) Ik zeg alleen dat mijn ervaring is dat veel winkeliers klanten naar huis sturen om zelf te bellen..

2. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet jezelf ook niet af laten schepen he ;)

3. anthraxxis

anthraxxis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging toen mijn xbox kapot was naar de dixons, daar vertelde ze me een verhaal dat het 2x zolang zou gaan duren want hij moest eerst naar hun eigen hoofdkantoor om vervolgens naar duitsland te gaan.

toen dacht ik 50 werkdagen???? nooit, ik bel zelf wel

4. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn geval zit ik sinds de release date op een gemiddelde van één kapotte 360 per half jaar...dan wordt je echt afhankelijk van de service van microsoft zelf...:mad:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is misschien de eerste maand oid, maar ik ben nu 22 maanden en al 1 xbox verder. Nedgame gaat hem nu echt niet meer terugnemen :+

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteravond get 4e kwadrant rood, de rest gloeide half mee.. door..?

heb al gekeken wat het kan zijn, maar het probleem ontstond nadat ik de dvd 300 had bekeken (geen problemen tijdens de film)

Haal hem eruit doe H3 erin, ineens disc error? 10 minuten later weer geprobeerd, deed hij het weer.

Is dit een aankomend probleem of iets anders..?

EDIT: Heb hem net opgestart, kan gewoon op het dashboard alles doen. Zal Halo er zo eens in doen...

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  7. N-J13

N-J13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit defect bij iemand bekent? Mijn Xbox 360 kan DVD's lezen maar zodra ik er een game insteek is mijn beeld niet meer in orde en krijg ik "blokjes" op mijn scherm. Ik heb een snapshot gemaakt van dit probleem hier is de link: http://users.telenet.be/Daywalker/Xbox%20360%20Problem.jpg

Moest u mij kunnen helpen zou shitterend zijn. Dank...

8. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt op een kapotte GPU

9. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb vandaag precies hetzelfde probleem gekregen

10. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, bij mij is het ook zo geweest (de beelden die we hierboven krijgen te zien) Maar ik ben namelijk iets anders spuugzat. Namelijk de service die MS zogezegd geeft?. Ik begin hier werkelijk te vermoeden dat ofwel enkel Nederlanders voorgang op Belgen krijgen (beter beleid ivm de service idg) Mijn XBOX is namelijk al binnen van de 19 September. We zijn nu 12 oktober. De meesten onder jullie hebben hem terug na een week, ik nog niet na bijna vier weken… Waarom, welja, daar heef t niemand geen antwoord op. Maar wat ik nog erger vind, je kan idd bellen met een veste lijn (gratis) maar heb je dat niet dan moet je het doen met een mobiel nummer (betalend, waar?) Naar UPS kan ik zonder robleem bellen naar het 0800 nummer met mijn mobieltje, MS, één van ‘s werelds grootste bedrijven kan dit blijkbaar niet. Ofwel krijgen dus Nederlanders voorgang, ofwel zijn het valse accounts van mensen van MS die hier zeveren, top service!!!

Ik heb dus ondertussen al 120 min aan de lijn gehangen (betalend, want heb geen vaste lijn, we zijn nu ook anno 2007) Vorige week vrijdag waren ze aan mijn Xdoosje aan het werken, is dat dan nog niet gedaan? Moet men weken werken aan 1 Xdoos, ik dacht het niet!

En wat is die zever van je eigen Xdoos niet terug te krijgen? Zoiets kan toch gewoonweg niet!!! Persoonlijk, is die kappot door fabricage fouten, nieuw product, dat is toch met elke garantie. En kom niet af van TV’s want ik heb ooit een tweejarige oude TV twee maal vervangen gekregen door gloednieuw toestel door een bedrijf dat nog hel klein is, maar blijkbaar wel iets van service kennen. De service die ik tot nu toe genoten heb van MS is de slechtste ooit. Betaal ik daarvoor al 6 jaar XBL?, meer dan 150 games? Meer dan 7 controllers, andere apparatuur, bijna heel mijn PC werksysteem?. Ooit had ik eens een kapotte PS2, deed die binnen, na een week had ik gewoonweg gloednieuw apparaatje, dat was service!!!

Ik ben echt niet tevreden en ik wil ook niet meer bellen om weer hetzelfde te horen en terug extra duiten kwijt te zijn! Dat ze heel hun zogezegde service in Bills bilnaad stoppen!

Groeten
    Een zwaar teleurgestelde 360-fan... Wii for Life!!! Weldra beginnen sparen voor nen PS3!!!

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vanochtend een doos gekocht bij 't postkantoor, en daarna een afspraak gemaakt met UPS. Het pakketje wordt dadelijk opgehaald. :)

12. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb de helpdesk gebelt en ze zouden me labels sturen via email die ik op de doos moest plakken en de ups zou de 360 dan ophalen maar Ik nog geen email gekregen

edit:Laat maar, de towel trick werkt perfect

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2007
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor 1 dag idd ;)

14. Dayuum

Dayuum Guest

Je hebt nog gelijk ook =(

het werkte maar voor een uur

15. N-J13

N-J13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik hier aan doen aan een kapotte GPU ? Ni veel zeker buiten opsturen naar MS. Spijtig genoeg heb ik geen garantie meer dus dit zal mij wel een duit kosten zeker ?
    Kan ik me mss beter een nieuwe 360 aanschaffen...

16. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 12/10/2007 10:15 's morgens AFGELEVERD
    12/10/2007 6:45 's morgens WORDT AFGELEVERD
    12/10/2007 4:36 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 12/10/2007 1:41 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 11/10/2007 10:40 's middags AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 11/10/2007 7:00 's middags VERTREKSCAN
    11/10/2007 5:56 's middags HERKOMSTSCAN
    11/10/2007 5:56 's middags HERKOMSTSCAN
    11/10/2007 1:40 's middags AFHAALSCAN
    DE 09/10/2007 10:49 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

vind ik toch wel snel, gisteren om 10 over half 2 opgehaald, vanmorgen om kwart over 10 afgeleverd in frankfurt... maar goed, hoe lang duurt het nu meestal voordat hij weer aan de terugreis begint? of is dat niet te zeggen?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    UPS is inderdaad retesnel....nu MS nog :+

(iaw: niks over te zeggen)

18. Dayuum

Dayuum Guest

er zit 3 jaar garantie op dus tenzei je de 360 hebt aangepast kan je em gewoon opsturen

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    de mijne is weer terug.

5/10 in duitsland aangekomen.

13/10 weer thuis. moederbord is vervangen.

best rap al zeg ik t zelf.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Trackingnummer: xxxxxx
    Type: Pakket
    Status: Afhaling
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 6,40 Kg

Status van uw pakket