1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Travian, zeer verslavend online spel

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 30 mei 2006.

  1. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit iedereen hier nu op server 2? Ik zit helaas natuurlijk weer net ik 3 :'-(
    Ik ben al ff bezig daar, dus de volgende keer beter ;)
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ook op 3. iRoy <- stuur maar eens een PM ;)
     
  3. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net ook begonnen, maar dit gaat mij te sloom. Kan hier denk ik geen plezier van hebben. BasIx Server 2
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al een tijdje, best grappig opzich, telkens als ik aangevallen word, maak ik mun grondstoffen op, en dan krijgt die andere zo weinig dat ze mij nie meer aanvallen 8) als ik de barracks op de top heb upgegrade en alle velden op 10 heb staan (bij mij zijn ze nu 8 a 9) dan gaak ff wa troepen bouwen en dan weet ik zeker dat ze me niet meer aanzullen vallen:lol:

    heet trouwens xeroxed op server 3
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had een tijdje geleden een speedserver. Stuk leuker. Gaat allemaal net ff wat sneller wnat de normale travian gaat téh sloom. Op speedserver is m'n toprank ooit nog #12 geweest. Was overgens wel in 't begin want ik ben echt niet zo gestoord om 40 dorpen te onderhouden.

    Anyway, opzich wel even leuk maar gaat (naar mijn mening) snel vervelen. Wordt 't zelfde en op gegeven moment heb je alles wel gezien.
     
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, het gaat bij mij lekker op s1: Top ally, mooi leger, mooie dorpjes:cool:

    Zijn er meer mensen op s1 bezig??
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  7. Schaduw

    Schaduw Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe begin bij mij niet over Travian.. :D

    Ik sta er mee op en ga er mee naar bed...

    Ik ben nu alleen leiders aan het maken om wat sneller te kunnen groeien.. ik ga dus even wat dorpen overnemen! gelukkig ben ik er genoeg ervaren om dat allemaal goed te kunnen doen ;) Speel nu zo'n 2 jaar non-stop :D

    Somige mensen zeggen dat Travian gaat vervelen, maar ben het daar niet zo mee eens..
    Het doel is natuurlijk het eindspel winnen, en daar zijn bizar veel troepen voor nodig! Je krijgt tussen door veel aanvallen te verduren om jou te kunnen indammen, dus je hebt altijd wel actie.

    Een voorbeeld van een grote troepenmacht: http://www.youtube.com/watch?v=ouhtnDAzRUU

    Dat is van een franse server...
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn account na een tijdje opgezegd, werd gek van het spel! Stond er mee op en ging er mee naar bed. Niet erg gezond :+
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Kun je ook andermans dorpjes platgooien?
     
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ehb het spel 1.2 jaar gespeeld. Erna mee gestopt, want het werd me teveel van 'mn tijd. Ik zat op de vorige S3, de server die véél te lang duurde. ik had 25 dorpen... ik kan je verzekeren dat je er even over doet om ze allemaal te checken. Op het laatste had ik een veeg van 50K :p

    Nouja... ik begin er wss nooit meer mee. 1 keer is meer dan genoeg.
     
  11. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan iemand anders dorp plat gooien maar dan moet je eerst kata's maken.

    Ik ben er nu ongeveer een half jaar mee bezig en vind het erg leuk, ik heb nog geen eindspel gespeeld maar ik begin het nu eigenlijk pas echt door te krijgen. Ik ga dan ook op deze server (s6) door tot het eind :).

    Greetz promise
     
  12. qwqs

    qwqs Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    help ik heb geen stenen meer
     
  13. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog travian spelers hier?
     
  14. junkyard_sam

    junkyard_sam Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde travian een tijdje geleden, was er echt heel goed in maar ben er mee gestopt omdat het veel te verslavend was, ik was altijd actief in topalli's en had zelf altijd veeel dorpen. En er kroop gewoon teveel tijd in travian dus ben er maar mee gestopt :p
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    tribalwars is veel beter
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben de game nu net 5 min aan het spelen, als hij leuk is speel ik hem wel verder.
     
  17. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel van travian vind ik is de lange tijd die het kost om je grondstofproductie zodanig te krijgen dat je lekker bouwen kan.

    Voor de rest, tof spel, lekker om de paar uur even een paar minuten kijken.
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je nog allemaal doen behalve dingen bouwen en aanvallen?? En wat is een alliantie precies??
     
  19. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    heej,

    ik ga op vakantie, en ik zoek een sitter.

    Iemand?
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Nevermind
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007

Deel Deze Pagina