Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel.. nee natuurlijk niet :+ Ik zou MS even bellen en flink boos worden en vragen om compensatie, en sowieso zou ik even vragen waar je doosje uithangt, want dat duurt wel vreselijk lang ja.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ze houden een afhandeltijd aan van maximaal 5 weken vanaf de dag dat die aankomt. Dus hoe bizar lang het ook is, het valt wel in de normale afhandeltijd.

edit: en schreeuw eens niet zo :{

3. Tj44rd

Tj44rd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey peepz!

Heb een vraagje. Als je box ter reparatie weggeweest is (die van mij is vanaf 9 oktober weg, ROD) en je krijgt dezelfde of een nieuwe box terug, moet je deze dan opnieuw registreren?
    Ik ben namelijk een zogenaamde '2e gebruiker' die in principe geen aanspraak kan maken op de garantie (lang leve de briljante algemene voorwaarden van MS! :{|:-). Als ik opnieuw moet registreren dan kan dat dus gewoon op mijn eigen naam wat een hoop problemen zou voorkomen mocht mijn doosje nogmaals sterven... En als ik hier zo her en der wat lees, stemt dat me niet bepaald gerust...

Greetz

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Xbox360 loopt sinds gisteren vast als ik een spel opstart. Binnen 5 minuten hangt het beeld stil en kan ik hem alleen nog maar opnieuw aanzetten. Het is in meerdere spellen maar niet in Xbox360 Dashboard/Demo's/Arcade. De 360 geeft verder geen red lights aan...
    Kan ik hier iets aan doen of wordt het WEER naar Duitsland sturen?

5. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Had ik ook, en mijn Xbox is net naar onze vriendelijke oosterburen vertrokken :'-(

Even een vraag nog: waar kan ik al die ups statusdingen opvragen?

6. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een schande, daarnet gebeld!!!

Wat weet ik nu, nog steeds niks...
    Ik wist al dat afgelopen vijdag niet, maar die daarvoor, dat ze toen al aan he twerken waren aan mijn doos! (ik ging ervan uit dta dit hooguit twee dagen duurt dat ze werkelijk aan het werken zijn aan zo 1 doosken) Nu wist de vriendelijke dame aan de helpdesk me niks meer te vertellen, wat vertelde ze me wel. Ik ga een mailtje sturen naar (die fameuze) lijn 2 dat zij JOU OP DE HOOGTE moeten brengen zodra er nieuws is!!! (via GSM zal ik dus "zogezegd" gebeld worden) Dus na 5 weken (geen werkdagen, maar wel echte weken) weet ik nog steeds niks... Zucht, klote service!!! En nog maar eens een keertje al mijn zuurverdiende centjes weggeworpen omdat ik geen vaste lijn heb!!! kut kut kut... Sorry voor het taalgebruik, maar ik heb zin om iemand zijn kop af te rukken, die vervolgens op te... Nah laat mar (grapje, games zet niet aantto geweld, slechte service daar in tegen...)

Het is echt een schande, dna heb j een helpdesk die eigenlijk helemaal al niet kan helpen... Ik vroeg het nog expliciet, dus je weet niks meer mvr? Is hij al gemaakt, zla het nog lang duren...? "Neen sorry mr, ik kan verder niks doen" "daaro mdat ik vind dat ze jou moeten bellen", waarop ik zeg, Zucht, ok bedankt!

7. Foals

Leuk Bevonden:
    0
    www.ups.com -> trackingnumber invullen bij het kopje 'Traceren' -> algemene voorwaarden aanvinken dat je akkoord gaat en tadah \o/

Meestal is het probleem dat UPS keisnel is, en MS keisloom :{ Wat een samenhang.

8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Nou dat wordt wat... En ik mis Halo nu al :9

9. Dayuum

Dayuum Guest

Nu in normaal nederlands?:{

10. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net opgehaald door UPS, het grote bruine busje in:9...

Heb em nog uitgezwaaid en zie wel wanneer hij terugkomt...Heb inmiddels toch al een andere xdoos geregeld:)

11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Duurt het eigenlijk lang voordat het mailtje met het label wordt verstuurd, want 72 uur is wel lang eigenlijk..O-)

12. Foals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelijk 2 dagen erna rond 1 uur UPS aan de deur, zonder enige afspraak, ik was per ongeluk thuis :+ Die had de labels bij zich, maar je moet dus wel per ongeluk thuis zijn anders krijg je zo'n briefje door de deur met: U was niet thuis.. terwijl je nog geen afspraak had gemaakt.

Schnappé-vouz?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    4-10 is die van mij opgehaald. Heb ze net weer aan de lijn gehad en ze konden me vertellen dat ze nog niet aan de reparatie zijn begonnen....fijn

14. Tj44rd

Tj44rd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een stomme vraag maar is dit tracking nummer het nummer wat je rechtstreeks van MS krijgt als je de helpdesk belt? Of is dit een apart nummer wat je van UPS krijgt?

15. Foals

Leuk Bevonden:
    0
    Ja same here.. 4/10 uhuh. :{

@Tj44rd: Die krijg je van UPS via post/mail/of direct op afspraak als het busje er is.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraag verplaatst:

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja, ik afgelope vrijdag gebeld voor me xbox ( want hij gaf 3 rode lampies aan )

Alles met die helpdesk gast doorgelopen. Vertelt tie aan het einde dat er een etiket word opgestuurd naar me eimail die ik vervolgens op mijn doos moet plakke voor verzending. Ik zou deze binnen 72 uur moeten krijgen.

Maar vandaag is het 3 dagen geleden en meneer Vincent R heeft nog steeds geen etikette! Fijn Microsoft.....

maar goed die asswipe had t er ook nog over dat mijn Xbox in Frankrijk stond geregistreerd :confused:

18. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Die 72 uur is bullsh*t, als je ze niet binnen een paar (werk)uren doorgemaild kreeg mag je erop rekenen dat ze het vergeten zijn...

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Melmic vertelde me net dat hij aan het einde van zijn soap van een hogere pief te horen heeft gekregen dat de eerste lijn alleen maar kan zie of ie is aangekomen of weer onderweg naar de klant is. Iaw veel van de statussen zijn onzin.

Ik kan dit best geloven, aangezien de tweede lijn (is trouwens AL-TIJD ene Bas :+) mij altijd alleen maar vertelt dat de 360 binnen is en ze geen flauw idee hebben wanneer die klaar is.

20. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze e-mail heb ik net naar MS helpdesk gestuurd.
    Heeft iemand eerder van dit probleem gehoort? En zo ja, ook een oplossing?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina