Echt een schande, daarnet gebeld!!!
Wat weet ik nu, nog steeds niks...
Ik wist al dat afgelopen vijdag niet, maar die daarvoor, dat ze toen al aan he twerken waren aan mijn doos! (ik ging ervan uit dta dit hooguit twee dagen duurt dat ze werkelijk aan het werken zijn aan zo 1 doosken) Nu wist de vriendelijke dame aan de helpdesk me niks meer te vertellen, wat vertelde ze me wel. Ik ga een mailtje sturen naar (die fameuze) lijn 2 dat zij JOU OP DE HOOGTE moeten brengen zodra er nieuws is!!! (via GSM zal ik dus "zogezegd" gebeld worden) Dus na 5 weken (geen werkdagen, maar wel echte weken) weet ik nog steeds niks... Zucht, klote service!!! En nog maar eens een keertje al mijn zuurverdiende centjes weggeworpen omdat ik geen vaste lijn heb!!! kut kut kut... Sorry voor het taalgebruik, maar ik heb zin om iemand zijn kop af te rukken, die vervolgens op te... Nah laat mar (grapje, games zet niet aantto geweld, slechte service daar in tegen...)
Het is echt een schande, dna heb j een helpdesk die eigenlijk helemaal al niet kan helpen... Ik vroeg het nog expliciet, dus je weet niks meer mvr? Is hij al gemaakt, zla het nog lang duren...? "Neen sorry mr, ik kan verder niks doen" "daaro mdat ik vind dat ze jou moeten bellen", waarop ik zeg, Zucht, ok bedankt!
Laatst bewerkt: 15 okt 2007