he wat is jullie grootste monster dat je bent tegen gekomen bij morrowind? bij mij zn groen mannetje dat bij deadric ruins rond loopt (nee geen orc)
Dagoth Ur himself natuurlijk.... Weet je welke dingen ik echt haat?? ascended sleepers... ennuh... daedroths, die zie ik namelijk nogal eens over het hoofd... alhoewel ik zo onderhand op zo'n level ben dat ik nergens meer bang voor ben... En die lui van de tempel zijn ook echte monsters mij een beetje lopend en met een zwijgplicht van zuid naar noord laten lopen... En het allergrootste monster ben ikzelf natuurlijk, alhoewel ik van mening dat ik een vrij lief monstertje ben...
de meest irritante monsters zijn Scribs, ben je een lvl 68 Redgaurd, kom je zon scrib tegen, en dan paralysed hij je
maar welke is het grootst een vriend van me uit de buurt zij dat hij ooit een zee slang was tegen gekomen bij sadrith mora ofzo in de buurt
T Grootste Wat k Tege Ben Gekome Is Zon Groene Drilpudding Alleen Ik Ben Ze Naam Ff Kwijt, Hij Staat Ook Op De Achterkant Van Het Doosje Van Morrowind(1e Plaatje). Maar Tie Was In Een Klap Dood Met Mijn Deadric Dai-Katana!!!!!!!!! hahahaha Level43 Redguard
hij heet ogrim titan en ze zijn onwijs traag man de grootste zijn die ogrim titans ja en de sterkste zijn golden saints en deadrics, wat zijn deadroths dan eigenlijk?
mja daar ben ik ook net achter, ze zijn opzich niet zo sterk maar ze doen de hele tijd van die poison dingesen en ice damage
heb lord vivec in 1 keer verslagen.. divath fyr heb ik nog nooit tegen gevochten maar zal vast wel sterk zijn
die zijn toch makkelijk! was 3 maande geleden level 2 en versloeg er 1. bij de ruines van Ald Sotha dichtbij Vivec. daar kwam zo'n flame atronach op mij af en daarna kwam ik zo'n krokodil tegen. (mijn conjuration was hoog dus ik summonde een flame atronach, en liet die vechten tegen die andere flame atronach). hard tegen hard...
he ik ben nu wizard op lvl 16 maar ergens in een grot waar magnus staff ligt daar zijna allemaal van die korkodillen ofzo die zijn echt super sterk ik krijg ze maar niet dood
ik ben level 19 wood elf. ik heb het meeste problemen met dweamer lords. die gasten kan ik echt niet aan ookal laat ik de hele tijd met twee skeletjes en1 ghost voor me vechten en schiet ik met mijn dweamer longbow. (2-50)