Daarom en we moesten van de ''maker van het tournooi'' vanavond spelen en volgens mij wil C3L ook wel spelen dus het is neit echt dood.
Deathling, de adim van het toernooi heeft dan te wel hele maal niks gezegt van ER moet gespeelt worden dit weekend , de match wordt dan dus ook nog nader bepaalt. Dus ik weet ook niet hoe jullie aan deze informatie komen want , ik zelf hoorden van Gimbly II dat jullie NOOIT meer Gow wilden doen dus zij hij tegen mij van jullie winnen wat mij betreft er is hier onduidelijkheid in jullie clan hoogs waarschijnlijk en nie bij de arganieseerder van het toernooi.
Eerst zouden we stoppen met Gow maar we hebben we wat veranderd en mijn broer heeft dat nooit gezegd en de: GoW Team Leader is Zer0san staat er ook dus daar praat je mee. En er was wel een afspraak probeer morgen online te komen iT
Dat heeft Deathling WEL gezegt volgens de berichten geschiedenis van ZeroSan's MSN. Volgens mij ligt het dus niet aan HLH maar aan iT die het TELKENS uitstellen. Denk voortaan dus 2 keer na voordat je dingen gaat zeggen.
Gimbly had gezegd dat ze geen Gow meer speelde maar omdat halo zo dood was.. ginge ze het toch weer spele!
het klopt dat het door ons elke keer werd verlengt, maar zoals sommige met mij eens zijn ligth het probleem meer bij Halo3 want het is niet makkelijk om deze tijd iets te regelen
Ik reseveer hier een plekje je krijgt morgen een verslag van mij over hoe IT zijn macht misbruikt in dit tournooi. Weltrusten.
elke keer als ik met de betreffende match te maken heb, of zou hebben ga ik naar de andere toernooiregelaar toe