Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Die labels moesten vrijdag al verstuurd zijn en die medewerker zei dat hij ze gelijk ging versturen
     
  2. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is nu ook kapot ik heb ongeveer sinds de release (december 2005)

    trouwens als ik mijn xbox laat ophalen wat moet ik hem dan in orginele verpakking weer teruggeven?
    Je hoeft toch alleen maar je xbox op retour doen en niet al die kabels enz?

    moet je ook de vervoerskosten betalen??

    dank u!!
     
  3. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan altijd maximaal 3 werkdagen duren voor dat deze mail er is met de labels dit gaat namelijk via ups en niet door ms vandaar..........
     
  4. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de heldesk van de xbox belt wordt je alles goed uitgelegd hoe je hem moet verzenden mocht dit nodig zijn.

    En je moet hem niet in de orginele verpakking op gaan sturen en ja je moet alleen de xbox zelf opsturen dus de kabels ect laat je thuis. Je betaalt geen ervoerskosten je zit nog in je garantie
     
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Die medewerker zei:
    "IK zal nu de labels naar je toe sturen"
     
  6. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan zijn ze vrijdag verstuurd... en 3 werkdagen later is het woensdag dus als je morgen tegen de avond merkt dat ze er nog niet zijn kan je gaan bellen dat je de labels nog niet ontvangen hebt...

    Dan gaan ze je deze opnieuw toesturen
     
  7. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je terug bellen omdat aan te geven...
     
  8. ThomasFresh

    ThomasFresh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehad, ik heb 8 dagen moeten wachten voordat de labels kwamen. In die 8 dagen heb ik 5 keer gebeld. Gewoon steeds opnieuw bellen, dan komen ze vanzelf.
     
  9. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets kan altijd voorkomen dat je de labels niet in de tijd krijgt dan gezegt wordt...

    Inderdaad gewoon bellen die labels komen dan vanzelf wel
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat het zo moeilijk is!

    je belt, ze zeggen je krijg via je mail een etikette, klaar!
    Dan is het toch heel normaal dat je dan wat afhandeld voordat je met de volgende klant verder gaat???

    erg irritant
     
  11. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik uit mijn betrouwbare bronnen weet word dit ook gelijk afgehandeld, maar aangezien de labels vie ups lopen en niet via Ms, kan het altijd even duren voor deze mail bij jou is....
     
  12. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kun je beter doen ?

    klantenservice bellen of je defecte xbox terugbrengen waar je hem gekocht hebt?

    Ik heb hem bij de freerecordshop gehaald! Zit er enige verschil tussen de service weet iemand dat?
     
  13. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak wordt je door de winkel waar je hem gekocht hebt verwezen naar de klantenservice van de xbox maar je kunt het natuurlijk altijd proberen om terug te gaan naar de winkel.

    Wanneer heb je hem gekocht?
     
  14. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op 22 december 2005 gekocht
     
  15. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan lijkt het me verstandiger gewoon de klantenservice te bellen. Je wordt of door verwezen door de winkel of zij nemen contact op met de klantenservice en dan kan je het beter zelf doen.

    Wat is er aan de hand met de xbox?
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ring of death drie rode lampjes branden! gisteren speelde ik nog op live toen liep die vast toen begonnen er drie lampjes te branden daarna deed die het weer! en vandaag doet die het helemaal niet meer!
     
  17. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    maar in ierdere geval thnx voor de tip reteketed!
     
  18. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vandaag voor de derde keer een xbox met 3 rode lampen, ik ga hem weer opsturen en als hij terug is ga ik hem lekker verkopen en dan haal ik wel ps3 want dit gezeur ben ik spuugzat
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vuile teringzooi! Nu heb ik een paar weken een nieuwe xbox 360, nu heb ik ontdekt, dat die console mijn disks beschadigd! Mijn halo3 disk start niet altijd meer op, en staat vol krassen. Mijn spiderman 3 disk ook al behoorlijk, en er is 1 dvd hoogtwaarschijnlijk naar de knoppen. Ik begin dat toch echt beu te worden. Ik wil nu niet meer die xbox 360 opsturen, daar heb je ook alleen maar miserie mee, tjongje jonge, echt een gezellig toestelletje. Zo goede software, maar...de rest weet je wel...
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vorige week vrijdag mn xbox terug gehad uit duistland na de ROD. Nu kan hij weer opgehaald omdat er een ontzettend kabaal uit de kast komt. Loopt iets aan ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina