HELP PROBLEEM MET HEADSET !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mitta360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitta360

Mitta360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , even vraagje over de headset. M'n beste vriend en ik willen gewoon gezellig lullen over die headset met elkaar want we hebben allebei fifa08 en kunnen dus zo elkaar op de hoogte houden! Nu heeft het altijd gewerkt , maar sinds een paardagen maakt ie steeds geen contact. Als ik hem invite dan zie je opeens die invite weggaan , en anders som ook. Als ik hem een privebericht geeft doet mijn headset het wel en andersom is dit ook het geval. Nu is de vraag hoe komt dit en wat is de oplossing?

Groetjes Mitta

(kreeg dit als antwoord op xbox360only.nl dus hoop dat fardo dit leest
    : Ik had dit probleem eerst ook. Je moet gwoon ff aan Fardo vragen op xboxworld wat je moet doen. Door hem is het ook bij mij gelukt )

2. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waar het probleem aan ligt, maar ooit al is geprobeerd om Fardo gewoon een PM te sturen?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En je Caps-Lock afzetten! :+

4. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of je nat op strict of moderate staat in de network settings van je xbox360.

6. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook ooit gehad, toen mijn maat en ik allebij ons (draadloos in iedergeval) internet gereset hadden, deed ie t wel.. maar dat was na 2 weken ofso dus t kan ook goed zijn dat het na verloop van tijd automatisch goed komt.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina