[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus !!!
    Heb ik net het level eindelijk gehaald (na 100 keer opnieuw proberen) zie ik ''Saving'' in beeld staan, crasht mijn XBOX waardoor het dus niet opgeslagen is.
    Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
    Heeft iemand hier ook last van ?
    Mijn XBOX crasht regelmatig met Splinter Cell.

Laatst bewerkt: 19 jan 2003
  2. montana

montana sam

Leuk Bevonden:
    0
    hoe lokken jullie die mannetjes naar je toe in het donker als je geen colaflesje ofzo hebt

3. Heathen

Heathen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mannetjes lokken?

Die mannetjes kun je ook lokken door bijvoorbeeld te rennen. Je maakt dan geluid en daar komen ze ook op af....

4. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me al gelukt, toen ik het nogmaals speelde werd er wel netjes opgeslagen en nu ben ik alweer een level verder.

5. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dat probleem ook van een crashende XBOX bij Splinter Cell ???

Dit had ik al eerder gevraagd maar ik krijg maar geen antwoord.

6. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    wel een keer gehad dat ie bleef hangen.. kon niet meer lopen, maar kon nog wel alle kanten opkijken.. dit gebeurt wel vaker bij sc net als dat ie zegt dat de disc beschadigt of vies is (zelf nog nooit gehad, maar lees het afentoe hiero)

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar ik heen moe als ik daar bij die metaaldectors ben ik ga meestal eerst in dat donkere kamertje medikit halen enzo dan ga ik weer uit dat kamertje kom ik bij een camera ga ik voor kraak die deur en dan ben ik achter die metaaldetectors loopt zown mannetje in het midden heen en weer en er is ergens een toonbank met twee mannetjes waar moet ik heen dan of moet ik ergens anders heen wie helpt mij???

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    door dat raam klimmen

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    soms loopt ie bij splintercell vast... alleen bij spcell niet bij andere games...strange:confused:

10. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook, bij het loaden of saven. Vooral bij het saven is gigantisch kut... maja, ik kan er wel mee leven, gebreurt toch zelden (2 x gebeurd geloof ik en heb em uigespeeld).

11. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    alweer een tijdje geleden maar ik dacht dat die bewaker de code heeft, of dat ventje

12. ZeniX

ZeniX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met die kerel die je moet gijzelen, bij het busje buiten.. maar ik zie niemand en het spel eindigt ook niet? ben ik iets vergeten ofzo?

alvast bedankt

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je iedereen die bij het busje staat neergeschoten? Zo ja dat moet, je moet alleen de man die met de rug naar je toe staat doodschieten. En dan gewoon doherty daarheen brengen, dan zou de missie over moet zijn.

14. ZeniX

ZeniX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen is dood en ik sta met die kerel tegen het busje aan en toch gebeurd er niks, beetje raar...

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er moeten wel 2 mannen aan het busje staan: eerst stonder er 3, de slechterik moest je uitschakelen, maar dan moeten er nog 2 overblijven, is dat zo?

16. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die gast op de grond leggen bij het busje, dan zegt je maat nog iets en dan is het het mission accomplished.

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet weer bij je laatste safe-point beginnen, en dan alleen de man die met de rug naar je toe uitschakelen. Dan het lijk neerleggen bij de bus en met de andere twee mannen praten

18. Ik zit nu bij de lift En er staat lift not powered ik heb gezien dat je dan in de mainservice room moet gaan maar waar is de main service room of doe ik iets verkeerd. Wie helpt mij??????????

19. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je moet in de lift te zien komen voordat het mannetje dat midden in de hal staat erin is. die moet je dus vanachter pakken als ie aan het praten(bellen) is.

20. is dit voor mijn probleem of niet???
    zoja welke hal

Deel Deze Pagina