Mensen die vanavond rond een uurtje of 19:00 co op willen spelen op legendary voeg mij maar toe. Moet de volgende levels nog: Crow's nest Tsayo Highway The Covenant Cortana Halo Gamertag: Kontschopper NL
Ik ben net begonnen met sp, ben nu bij missie 3, maar ik vind co op veel leuker. voeg me toe voor wat co op / skull verzamelen. gr justin2k5 ( ow zit thuis met griepje, morgen overdag wel beschikbaar )
Als er nog mensen zijn die Crow's Nest en The Covenant op legendary moeten uitspelen voeg mij toe! Heb nu een aantal zelf op legendary gehaald maar kost veel tijd en brengt heel wat frustraties tot mij Gamertag: Kontschopper NL (Ben online tot ongeveer 19:00)
Morgen van 10.00 tot 11.30 ongeveer. Ben bij Level 7... Voeg me toe voor morgenvroeg dus : Jesse360xbox Edit : 300ste post!!
Iemand die vanavond samen met mij de laatste 2 levels op 'normal' wilt uitspelen om daarna meteen de heroic aan te pakken?? Ben om ca 20u online tot ..... Voeg me maar toe: LeCcY NL
Iemand zin om vanaag cortana (of hele campaign) te doen, vind deze nogal pittig add me, gt: justin2k5
Vrijdag ochtend vanaf 10 uur tot maximaal 12.15 Vanaf Het lvl 7 tot hoever we komen Deelnemers : 1. Jesse360xbox 2. Justin2k5??? 3. ...... 4. ...... Grtzzz, Jesse PS : Voor deelname ff Pm sturen
Zijn er mensen die zin hebben om vanavond de hele campaign op heroic te spelen? Ben om 20u online, voeg me maar toe: LeCcY NL
ik wil het spel ook coop gaan spelen maar het is me niet helemaal duidelijk. hoe word het spel opgeslagen. ik bedoel ik kan als ik wil al bij het laatste level beginnen volgens mij. en is het alleen mogelijk om met friends te spelen? gr, Smoby NL
Iemand in voor The Covenant, Cortana en Halo op Legendary vanavond vanaf ongeveer 19:00? Begint nogal pittig te worden in mn eetje nu Yangul is mn tag. Hopelijk met z'n vieren vanavond maar minder is ook goed. EDIT: Nevermind. Komt iets tussenin >_<
Wie wil mij helpen met de laatste 3 missies uit te spelen op legendary? Voeg me maar toe: Niels I NL I
Ik zoek nog mensen die de meta game op legendary willen doen + een paar enkele skulls pakken op level: 2/4/5/6/7/8/9 Ik kan vanavond al beginnen!