1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six vs. COD4 vs. MOH Airborne

Discussie in 'Algemeen' gestart door psp-user, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik wil binnenkort misschien een schietspel als een van deze gaan kopen.
    op de psp had ik medal of honor heroes, dat was een fantastisch spel, werkte super fijn en alles. call of duty vond ik eigenlijk tegenvallen qua bediening op de psp. Hoe zit dat bij de xbox360 ?

    ik zou nu eigenlijk moh airborne zeggen maar wie kan mij handige info geven die het spel al heeft gespeeld of andere tips.

    En hoe is de rainbow six eigenlijk, nog nooit gespeeld maar schijnt ook goed te zijn?

    Grtzzz*)
     
  2. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf MOH: Airborne, de missie zijn leuk maar de replay waarde is erg laag en het spel is van korte duur.
     
  3. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg maar wtf.. dit is een beetje appels met peren vergelijken.. Wil je een hele vette tactic-shooter neem Rainbow Six. Wil je veel zelf ondernemen en (weer) 2e WWO gevoel ervaren neem MoH. Wil je een game met hele vette graphics en een hopelijk ijzer sterke multiplayer neem CoD4. Zo simpel is het.
     
  4. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja kan best maar zoveel weet ik niet van games maar t zijn toch shooters vandaar. ze spreken mij wel aan vandaar dat ik t vraag.

    rainbow six zie ik denk vanaf. en twijfel nog wel tussen airborne en cod4.
    wel erg jammer als airborne zo kort is zeg. call of duty heb ik na 1 en hel even deel 2 niet meer gespeeld, maar die vond ik wel altijd enorm vet.:9

    eens rondvragen of iemand in de buurt niet teovallig airborne heeft, ff spelen *)

    wanneer komt cod 4 eigenlijk uit?
    grtzzz
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    over 4 weken ofzo.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou mn keuze gaan maken tussen RS:Vegas en COD4. Beide hebben een stoere multiplayer en (waarschijnlijk aangezien COD4 nog niet uit is) een coole singleplayer.

    Voordeel van Vegas is dat ie al uit is en vast al voordeliger te verkrijgen is, voordeel van COD4 is dat t een nieuwer spel is dus met betere gfx en meer spelers online.
     
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvind Vegas er ook zeker niet slecht uitzien. Daarnaast is de singleplayer van Vegas echt een aanrader. Ik ben er zelfs nu nog erg vaak zoet mee ^^
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind de MP zelf veel vetter als de SP.
    je speelt eigelijk de SP 1 X uit en dan ga en blijf je de MP spelen
    bij RBS:V
     
  9. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben te laat gestart met de MP waardoor ik echt zowat alleen nog tegen pro's moet. Maarja.. misschien ooit online doen :p Kvind alleen dat je soms zolang moet wachten tot je eindelijk mee mag doen.
     
  10. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ook maar eens wat trailers gaan bekijken over RBS Vegas, heb t nog nooit eerder gespeeld maar wie weet wordt ik wat info rijker als ik trailer kijken.

    Oja voorlopig speel ik nog geen online dus hoef ik nog niet echt rekening mee te houden..

    grtzzz
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    RB6 vegas is een geweldig game.Maar binnen 4 weken komt COD 4.4 november geloof ik en dat wordt ook een dikke topper
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    kzou cod4 nemen, is toegankelijker, multiplayer is zwaar vet, goede graphics. op elk punt beter als MOH imo. veags is veel taktischer, maar al ouder, cod4 heb je een nieuw spel.
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, en niemand speelt nog vegas online, cod 4 wordt de bom!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: speel nog bijna dagelijks R6 :d tussen de orange box en halo 3 door.
    Maar idd ik zou je ook aanraden op COD4 te wachten, dan heb je het nieuwste van het nieuwste wat iedereen wil spelen en nog moet leren (de mensen die de beta niet gespeeld hebben iig). Bij r6 is de drempel misschien wat hoger omdat de meeste mensen die het nu nog fanatiek spelen al 2 of 3 keer elite zijn.

    Ik hoor je trouwens Halo 3 niet noemen als optie, ben je geen sci-fi fan?
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nog een van de populairste live spellen.

    Vegas is mischien wel mijn favoriete 360 spel. Zowel de mp als sp zijn fantastisch.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. de lobbies zitten meestal binnen no time bomvol, er zijn nog veel mensen die de game spelen.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees desbetreffende threads door en trek zelf je conclusie, dat kunnen wij niet voor je bepalen.

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina