Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Dit staat er bij mij ook...
    hoop dak um snel terug krijg kan ik beginnen met orange box en hopelijk nog ff snel die gratis content van oblivion downloaden:)

2. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Gratis content voor Oblivion??
    Ik wil mn X360 zo snel mogelijk terug :'-(

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  3. danielxxx

danielxxx Heb hem gevonden!

Leuk Bevonden:
    0
    OMG mischien beetje offtopic wil het toch even melden :)

M'n zus heeft De kapotte forza 2 disc ( veroorzaakt door mn xbox+mezelf ) Omgeruild gekregen voor een nieuwe :D ze komt er zo aan!

4. Tj44rd

Tj44rd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is vandaag teruggekomen! Zit nu op mn kamer in Tilburg maar ga morgen naar huis, kijken of alles het doet enzo.

Hij is 9/10 bij me opgehaald. Hij is vanaf 12/10 op het repair centrum (WEITERSTADT, DE) geweest en is 18/10 teruggekomen. Voor diegene die het vroegen: 6 dagen na 'Teruggezonden naar verzender' heb ik hem teruggekregen...

Greetzzz

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het zo vreemd dat iedereen zo veel problemen heeft met het terug krijgen van hun Xbox. (Dat het zo lang duurt dan)

Ik heb mijn Xbox 360 dus een maand geleden op moeten sturen. En ik kreeg meteen de stikkers toe gemaild. Daarna heb ik meteen een afspraak gemaakt bij UPS om hem op te halen. De volgende dag hebben ze mijn Xbox 360 opgehaald, en alweer 5 dagen later had ik hem weer terug.

Ik heb voor jaren terug ook problemen gehad met mijn Xbox (1). Twee keer zelfs, en die had ik ook allemaal al binnen 5 daagjes terug. Daarom stond ik er zo van te kijken toen die gast bij de klanten service zei tegen mij dat het 2 tot 3 weken zou gaan duren. :{

Nou, mooi niet dus :b:

(Ik vond dat ik dit toch even moest melden. Het duurt dus niet altijd zo lang!)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maakt het voor mij alleen nog maar vreemder. Ik ben echt wel blij voor je dat je maar een paar dagen hoeft te wachten? Maar waarom wacht ik nu alweer twee weken?

Is 1 van jullie nog ingelicht oid voor ie terugkwam?

edit: nu wordt ie helemaal vreemd. Ik ga naar service.xbox.com waar ik na het opsturen zelf mijn xbox heb geregistreerd. Dat is toen gelukt echter nu staat er ineens geen enkele 360 meer..... :confused:

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  7. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu de doos klaar staan met de 360 erin. Ik heb dus een elektronisch ontvangstbewijs uitgeprint, die moet ik zelf houden?

En het UPS elektronisch retour label, gewoon op de doos plakken?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yep even helemaal aftapen met doorzichtig tape, je weet maar nooit ;)

ontvangstbewijs tekent de chauffeur straks ;)

9. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

woensdag kreeg ik tijdens Halo 3 Matrix achtige lijnen :p, eerst de match maar uitgespeeld en vervolgens uitgedaan. Daarna gaf ie alleen nog maar rood knipperent lampje met de error E74.
    Halfuurtje geleden is ie opgehaald door UPS, ben benieuwd ;)

10. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had precies hetzelfde, paar dagen matrix letters, tot hij daarna ineens e74 gaf....

Hij is afgelopen maandag opgehaald.

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb dinsdagavond gebeld. nog niet opgehaald. vorige x stonden ze de dag erna voor de deur..

12. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    misschien nog eens bellen dan , zal dan wel wat mis gegaan zijn....

13. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, net een paar seconden geleden opgehaalt. En nu maar wachten op een nieuwe..

14. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht mee :9
    Omdat de xbox ongeveer op het zelfde moment opgehaald is kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en weer gebeld met 'support'. Zoals gewoonlijk zijn ze mijn 360 compleet kwijt en moet ik eerst 20 minuten aan de lijn hangen voordat ze me uberhaupt iets kunnen vertellen.

Daarna het gewoonlijke geblaat over nieuwe ticketnummers en zoals elke keer een nieuw refnr meegekregen. Want nu wordt het allemaal nog veeeeeeeeeeeeeel duidelijker voor als ik weer bel. Want dan heb ik al zes referentienummers en dan snap de callcentermedewerker helemaal hoe het er voor staat. Omdat ik nu toch echt begon aan te geven dat ik het vooral erg vervelend begon te vinden dat ze me niet kunnen vertellen wat uberhaupt de status van dat ding is ging ie het 1 en ander voor me 'navragen'. Echter na 1 minuut was ie al terug om me te vertellen dat er nu een 'spoedprocedure' in gang is gezet.....geloofwaardig was anders.

Baal als een stekker.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    net gebeld met microsoft. Referentienummer gekregen en daarmee UPS gebeld. T schijnt dat er gisteren een UPS auto voor de deur is geweest die de labels door de deur heeft gegooid. Nou mooi geen labels ontvangen anders... wordt nu binnen 4 uur teruggebeld.

17. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. Zou tof zijn als we hem dezelfde dag krijgen. ^^

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    mijne is ook net opgehaald.

19. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week had ik ook de E74, ligt echt aan dat halo 3 spel gewoon, ineens weer een piekmoment wat betreft deze errorcode!

Maarre tegen de tijd dat ik mijn 360 terugheb zullen jullie hem ook wel thuis kunnen verwachten. Hopelijk snel want nu is het vakantie en de topgames van dit najaar zitten eraan te komen.

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met het gedownloade content als je een nieuwe of andere console terug krijgt? Je kunt in dat geval niet offline spelen. Kun je dan gewoon de helpdesk bellen en opnieuw de gamerpoints krijgen voor wat je gedownload hebt? Iemand ervaring mee?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina