1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jaap van Gamer.nl geeft het uiteindelijk toch een 8 (gister zat hij nog te twijfelen tussen een 8 en een 9.

    Speeltechnisch is ie top, maar er ontbreekt gewoon nog teveel. Denk hierbij aan modes en echte vernieuwingen (onder meer in de ML).
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Speeltechnisch is het top, dat is dan ook het enige wat me interesseert, aangezien ik toch alleen 1vs1 of 2vs2 doe tegen vrienden..
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Die video review slaat nergens op vind ik.

    Ook ziet het er zeer teleurstelend uit quq grapics

    En tja het wel meer op arcade dit. En bij iederdieuwtje een fluitje zo te zien!

    Ik laat hem links liggen!
     
  4. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    I rest my case
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kijk het is moeilijk.... Ze noemen PES wederom dé voetbaltitel op welk platform dan ook. Ik snap daarentegen ook dat ze écht vernieuwingen willen zien. De gameplay is immers al geweldig....

    Persoonlijk vind ik de edit-mode geweldig, maar veel zeggen ook weer dat het er inzit vanwege het ontbreken van veel licenties.

    Zo kun je dus ook weer zeggen: FIFA heeft veel modes, omdat de gameplay nog niet helemaal top is.

    Als Forza 2 niet zo'n uitgebreide tuning-optie had, was het ook minder aantrekkelijk geweest, terwijl de simulator an sich heel erg goed is.

    Het is wikken en wegen dus. Het belangrijkste blijft de gameplay, maar op een gegeven moment moet je wel die vooruitgang zien.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa ook gekocht omdat ik het stijltje van PES gewoon niet echt leuk vond. Bij Fifa had ik echt het gevoel een voetbalgame te spelen, bij PES meer een spelletje.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is bij mij dus totaal het omgekeerde. Nogmaals, het is een gevoel. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    IGN UK vind hem wel weer top:

    http://ps3.ign.com/articles/828/828327p1.html
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb um in de pre-order (meer vanweg de prijs, scheelt toch gauw E10,-).

    Ik pre-order zelden, alleen als ik een game zeker wil hebben rond release en toch wat geld wil besparen (Bioshock was de laatste)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoef eigenlijk maar 2 modes te hebben. Dat zijn de online en -offline multiplayer. Voor de rest kan het mij allemaal niets schelen. Vernieuwde/verbeterde ML? Speel ik toch niet. Verbeterde edit mode? Leuk voor de mensen die graag alles netjes willen hebben, ik kom er niet aan!

    Wat hierboven werd genoemd voer 30 min. online play, dat is inderdaad een optie die belangrijk is. Veel belangrijker dan bijv. een verbeterde ml of compleet kloppende licenties.

    Maarja.. dat de framerate nog niet goed is (of alleen ps3 versie?) vind ik wel verbijstered. Ze hebben 2 jaar de tijd gehad om dat fatsoenlijk te krijgen.

    Gameplay krijgt een 10 :) Dat zegt alles.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    gameplay is weer goed en dat telt.en de beelden vind ik er niet slecht uit zien.het is een topper vindt ik.Hopelijk heb ik hem woensdag.
     
  12. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD... ik word het wachten beu. Ik wil PES 2008 spelen. Ik wil het NU!! |:-
     
  13. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik denk dat ik hem ook toch probeer, want aan reviews kan je geen waarde hechten, zo is de review van fifa 08 hier op Xbw duidelijk geschreven door een Pes liefhebber, en zal dat op sites waar Pes word afgekraakt misschien andersom zijn.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat een beetje zo:

    Gameplay van pes 2008 is op het standaard niveau van pes. Erg goed dus.

    Minpunten
    - geen vernieuwing in ML
    - geen 2vs2 (of meer online)
    - schijnbaar matige edit mode
    - missende licenties
    - matige graphics
    - etc.

    Dan kan je als je objectief bent ook geen heel hoog cijfer geven. Maar wat gameplay betreft is ie dus weer gewoon erg goed. En daarvoor koop ik dus pro evo soccer, al jaren :9
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 7 dus...(PLAY Magazine)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Schijnbaar matige edit-mode?!?!
    Heb jij bij FIFA de mogelijkheid om een foto van een speler ( of van jezelf! ) te gebruiken om een speler dat gezicht te geven? Kan je in FIFA teams editen? Geen van beide kan met FIFA. De editor is zeer uitgebreid en heel leuk. Wel zijn er wat dingetjes niet doorgegaan wat ze aanvankelijk geplanned hadden, maar het blijft een zeer uitgebreide editor.
    En in de ML is weliswaar een kleine vernieuwing, maar er ìs vernieuwing. Zo word je team en de spelers individueel beoordeeld door de fans en hoe populairder het team is hoe liever spelers voor je club willen spelen.

    Dus het is allemaal niet zo slecht als je blijkbaar denkt.. ;)
     
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar dat hoef ik niet, dat ziet er zo lelijk uit. En die shirts van de teams editen is niet nodig en is ook lelijk...Voor de rest vind ik de editor ook wel goed van PES, veel beter dan PES 6. ML blijft voor mij hetzelfde maar is opzich niet heel slecht.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hahaha wat een gelul

    Neem ff irl je fav club (ClubX):

    + Gameplay is fab

    - De gameplay is hetzelfde als voorgaande jaren, je zou toch verwachten dat een club elk jaar beter wordt
    - Nog steeds dezelfde shirts
    - Nog steeds hetzelfde stadion
    - Nog steeds 11 tegen 11? (waar is de innovatie van modes??? bv 11 tegen waarbij de 8 met 3-0 voorsprong beginnen, of de buitenspelregel, die kennen we nu wel, dat moet anders ... oh nee, ik wil een beachbal mode, laten we de Arena volstorten met zand)
    - Van de 2e ring kan je de spelers nauwelijks herkennen
    - De scheids is slecht
    - Het replaysysteem is abominabel, als je al iets terugziet dan nog valt er niets te manipuleren
    - I 'hate' f*kking schwalbes, tenminste als de tegenstander die uitvoert, als ClubX die doet juich ik mee:)
    - ... nog ff doorgaan?

    Als ik het zo breng scoort het echte voetbal met een beetje geluk een 6, maar meer ook niet. Geen innovatie, een hoop frustratie (vooral als ClubY wint), een hoop gelul eromheen ...

    Weet je wat, ik ga niet meer naar het stadion, zet de tv uit ... en stop PES2008 erin ... eindelijk fun:):):)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als ik FIFA af had willen kraken had ik het geen Uitstekend gegeven hoor ;) Ik dfenk dat ik PES dit jaar ook een Uitstekend zou geven.

    FIFA blinkt uit in gamemodes
    PES blinkt uit in de gameplay
     
  20. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een heel goed punt vind van PES is de camera. Deze is stukken beter dan de FIfa Tele Camera. Maar nu speel ik sinds kort in Fifa op dynamisch V2 en, hoewel het wennen is, komt het spel hier veel beter tot zijn recht. De gameplay lijkt hier wel voor gemaakt. Mijn advies is dus ook, voor degene die Fifa alweer hadden afgeschreven en zich op PES storten, probeer de Dynamisch V2 is, er gaat een nieuwe wereld voor je open!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina