Ik wil graag met me vriend samen spelen plaats van tegen elkaar.Dus zeg het als je iets weet. TE ruil=jedi obiwan kanobi TE koop=jedi obiwan kanobi 40 euro
ehm halo is wel leuk samen conflict desert storm ook wel denk (heb 'm zelf nog niet gespeeld, krijg 'm wel deze week ) veel sportspellen kun je ook met ze tweeen in een team spelen..
Halo(Best co-op ever) Deathrow(Zeer leuk dat je can co-open in je singple player game en daarna weer alleen verder gaan in diezelfdegame) Dead or Alive3(wel leuk mar korte gevechten) Munch oddesy(heb het spel niet zelf)
Serieus?! Mmm, kewl, nooit geweten dat Oddworld: Munch's Oddysee multi ondersteunde... Serieus, Halo is natuurlijk de bom...ongetwijfeld beste co-op game die ik ooit heb gespeeld, Brute Force komt inderdaad ook binnekort. Verder ondersteunen Ghost Recon en Conflict Desert Storm ook co-op...en natuurlijk DOA3, al is dit geen shooter...wel erg tof!
1) Halo 2) Ghost Recon Timesplitters 2 4) Conflict Desert Storm 5) Battle Engine Aquila Co-op is in ieder goed uitgewerkt spel gewoon vet * edit : droog bij ts2...die smile ervoor.....3 ) <