[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je armor krijgen als ie niet geunlocked word. Ik zelf mis de armor elite armor die je krijgt als je een triple kill krijgt.
     
  2. COD3

    COD3 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu gunnery seargant grade 2, ik zou luitenant moeten worden bij 70 exp, ik heb nu 78 exp en nu staat er dat mijn volgende rang 150 exp of highest skill 10 is! Heeft iemand anders ook dit probleem (of oorzaak?)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zorgen dat je hoogste rank in matchmaking level 10 is 8)
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is geen Bug hoor! Zonder een skill-level van 10 word je geen Lieutenant, maar blijf je gewoon Gunnery Sergeant. Alleen je grades zullen nog omhoog gaan.:x
     
  5. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik het disc unreadable probleem ook en nu vraag ik me af omdat ik de normale editie heb, ik nog wel gebruik kan maken van het disc replacement program?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  6. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel. Gewoon ff bellen.
     
  7. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft bij een maat van me ook geholpen hij heeft hem nu op strict staan, maar ik ben bang dat hij straks problemen krijgt met andere games; zoals BFMC waar je je NAT weer voor moet open zetten. Dit schiet natuurlijk niet echt op en ik vind dat microsoft hier toch een oplossing voor moet vinden.
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dit ligt toch echt aan zijn controller. Een game kan dit soort problemen niet veroorzaken.
     
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook ineens, je controller verliest het signaal met je xbox. Je moet hem dan weer opnieuw connecten met die 2 knopjes.
     
  10. 000dwayne000

    000dwayne000 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor helemaal geen mensen praten enzo met MP halo 3...
    Ik heb inmiddels al zo'n 90 games gespeelt en nog nooit iemand horen praten, dus het ligt vrijwel zeker aan mijn instellingen ofzo?

    Ik heb al een beetje die instellingen lopen veranderen (van speakers naar headseat enzo), maar dit heeft niet gewerkt.. :mad:

    Dus is er iemand die weet wat er aan het handje is?

    alvast bedankt :thumbs:
     
  11. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet echt een bug maar hoe krijg je nou security armor(schouders)Want overal staat dat je 750G moet hebben in halo maar dat heb ik niet ik heb er 405G maar toch heb ik de security armor(schouders) al geunlocked. Ik heb overigens 31 achievements gehaald.
     
  12. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Noujah om voor een klein vraagje meteen te bellen, heeft er niemand zijn normale versie opgestuurd en een nieuwe gekregen? :confused:
     
  13. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er niemand die hier even zo snel een antwoord op heeft? Ik heb namelijk net mijn kappote 360 opgestuurd en het zou fijn zijn als ik tegelijk ook die disc van Halo 3 zou kunnen vernieuwen.
     
  14. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde gezeik met mn limited edition. die dude aan de andere kant zei dat het normaal gesproken niet gratis is behalve met de halo 3 LE discs, dus voor die normale (in jouw geval) gewoon dokken dus. :lol:
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle achievements maar geen katana, ik heb wel wat gelezen over missende armor enzo, maar niets over katana's. Is er iets wat ik er aan kan doen?
     
  16. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel erg irritant zeg, dat verbindingsprobleem. Elk spel kan ik online spelen e.d., behalve Halo 3. Verbinding staat zoals altijd op OPEN (NAT) en de rest is ook helemaal perfect.

    Iemand nog een oplossing?
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbindingsprobleem? Ik heb nu vaak veel lag in campaign coop... Vrij vervelend terwijl mijn internetverbinding toch gewoon goed is:confused:
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    zijn de ports geforward?
     
  19. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Laggy potjes tegenwoordig dat idd vrij irritant is!
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, alle andere games werken ook prima
     

Deel Deze Pagina