BC weet iemand al wanneer dit spel uitkomt? Het ziet er best leuk uit en ook het verhaal van de game lijkt me wel leuk.
dat is raar.. paar maanden geleden nog gelezen dat hij één deze maanden uitkomt zal dan wel weer uitgesteld zijn
dat is echt onzin...hahahahaha, ik weet niet wie je dat wijsgemaakt heeft, maar lees je het niet op onze voorpagina of weet ik hwt niet dan is het ook niet waar. verwacht BC einde dit jaar ergens. met uitstellen misschien volgend jaar.
het zal wel 2004 worden want om fable en dan spel vlak bij elkaar uit te brengen lijkt me niet zo slimme keuze voor ze
BC wordt weer een super topper van het inmiddels bekende: Lionhead Studios. (Bekend van Black & White!) Jammer genoeg komt tie pas in 2004 jah
was ergens in een preview dacht ik ohja hier is die: Klik op mij voor een vage release date en dan dat stukje helemaal onderaan!
Mirik, Nog wat gehoord/gezien op E3. Ik ben zeer nieuwsgierig en wil zeker een beetje een Neanderthaler spelen .
Kijk ook erg uit naar deze game, misschien zelfs wel meer dan bij Fable. Alleen doen ze erg vaag over de release en is er weinig info over de game zelf.
voor vroeger. Je hebt toch 2000 B.C (before christ (jezus dus) ik heb nog helemaal niks gehoord over een release date btw. Waar heb je dat vandaan dan?