Hallo, ik wilde Ghost Recon voor de Xbox kopen, maar weet niet zeker of het de moeite waard is. Hopelijk hebben jullie goede berichten voor me. Alvast bedankt, een Xboxlover.
hoi het spel is erg gaaf!!!!! moet je zeker kopen! het is tenminste niet als een kip zonder kop schieten. maar er komt veel taktiek bij kijken ! Dus kopen maar!! ps. hij is ook live ondersteund en dat gaat heftig worden!!! mzzl!!! 1
Ik vind het een goed spel ook grafisch ziet het er goed uit. Het is alleen even lastig om je team opdrachten te geven om ergens heen te gaan maar na een missie oefenen heb je dat ook helemaal door. Ook zijn de levels vaak groot en vooral buiten zodat je je tussen bomen en struiken kan verstoppen. Ook de multiplayer optie is leuk en zeker op xbox live lijkt het me de moeite waard.
Nee, het is niet als Unreal Championship. Ik d8 dat het een slecht spel was, maar dat is niet het geval. Het is zo cool omdat je dat andere team bijv achter hun kan laten gaan door een omweg te nemen en als je ze helemaal hebt ingesloten dan de schoten lossen. Met Xbox Live lijkt me dit super cool!
ik zou het spel zeker niet kopen want op de pc vind ik et echt saai. ik weet niet hoe het iz op de xbox maar zal wel ong. hetzelfde zijn. als je em wil dan zou ik em gewoon downloaden bij kazaa hem je volgens mij ook nog multiplayer optie en nog gratiz ook
Spel is juist super! De schietgevechten zijn spannend, realistische weergave van kwetsbaarheid EN heerlijke online mogelijkheden. (xboxconnect nu/ live straks)