Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je moest je faceplate er af halen? Zoiets vreemds heb ik echt nog niet eerder gehoord :+
     
  2. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest alles eraf halen mongool Meen je dat ik godverdomme sprookjes zit te vertellen NU IS MIJN VRAAG OF IK OOK HET CHROME ERAF MOET HALEN!!!!!!!!!!!
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dim jij eens even vriend, met zo'n houding heb je dadelijk een ban te pakken. Lees de FAQ maar eens door.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Tuurlijk hoeft dat er niet af. beetje domme vraag naar mijn mening.
     
  5. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ en dan denkt die dealerNL nog dat we hem gaan helpen:+
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  6. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd beetje rustig....!

    Antwoord op je vraag: natuurlijk haal je het chromen kapje van je dvd-drive er niet af, daarmee sloop je namelijk je 360. Het is ook niet bedoelt om te "verwisselen". Een faceplate wel, voor het geval je een andere hebt gekocht in de winkel haal je die er natuurlijk af, want dat heeft niets met je reparatie te maken.

    Mocht je in de toekomst fatsoenlijk behandeld willen worden, pas dan aub je "toon" aan!
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niks te willen! Volgens de wet heb je als je xbox stuk is recht op je gerepareerde eigen exemplaar of een nieuwe. Dat Microsoft het daar niet mee eens is is een ander verhaal, maar dan heb ik nog wel wat te willen en ga ik daarmee niet akkoord...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft idd helemaal niet :+, maar wat ik wel gelezen heb op andere forums er een kans is dat als je het eraf haalt er een nieuwe (of refurbished :+) faceplate mee terug krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  9. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wens ik je veel succes. Iedere advocaat c.q. rechtsbijstandorganisatie zal jou de consequenties, maar ook de haalbaarheid uitrleggen van een dergelijke claim richting een marktpartij als Microsoft.
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    De haalbaarheid of ik mn succes haal is ook een andere verhaal :+, maar het klopt gewoon niet als mensen een refurbished terug krijgen die weer andere problemen heeft of bekraste behuizing etc.
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij mij ook. Ik heb vanochtend gebeld voor mijn serial nummer en toen zeiden ze dat mijn Xbox gepland was voor reparatie...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  12. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Je stuurt een gebruikt apparaat op en je krijgt een gebruikt apparaat terug, los van het feit of het je eigen is of een andere. Feitelijk.........is dat helemaal niet zo vreemd.
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor xbox problemen heb jij?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    uhoh na 4,5 maand te hebben gewerkt door de x-clamp fix, vertelde mijn lieve xboxje me net dat hij de halo3 disc niet kon lezen. Dus probeer het nog een keer en het werkte, maar toen liep de 360 vast.
    Opnieuw opgestart en:

    3RLoD, E0102
    [​IMG]

    Dat wordt weer schroefjes aandraaien 8)

    Gelukkig hebben we de foto's nog :+... en nog een 360

    //edit doet het alweer... maar voor hoelang
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  15. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas alweer voor de 2de keer mijn xbox op moeten sturen. Hij leest de discs niet en in het geval van Halo 3 heb ik de "fight" nog niet eens kunnen finishen :{. Er zitten nu dus ook krassen op de disc en nu vraag ik me af of je ook gewoon je normale editie van Halo 3 op kan sturen en een nieuwe krijgt? Hij staat namelijk niet bij het lijstje? begrijp dat het voor de Limited Edition gratis is maar is dit dan een andere disc? Hopelijk heeft iemand een antwoord.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet flamen naar de Star Member he! Dan groeit je tong straks boven je graf uit :+

    Je moet trouwens na de faceplate ook die sticker die daarna tegenkomt eraf halen en op je ontvangstbewijs plakken O-)

    @ anderen: is dit alleen voor het krijgen van een nieuwe plate of zit er ook nog echt iets achter?

    edit: ik vind trouwens wel dat je erg vaak de combinatie halo3 + krassen en disc unreadables hoort. Natuurlijk wordt deze game erg veel gespeeld, maar toch......

    @Lange: waarom heb je twee 360's?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij heeft ook een probleem met z'n 360. Als hij er een disc instopt en de Xbox begint met lezen begint hij een geluid te maken.

    Wat zou dit kunnen zijn?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het standaard stofzuigergeluid van de 360?

    edit: waar slaag je sig op?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha goed advies :+

    Ik heb ooit een kapotte 360 overgekocht van iemand hier opt forum (pyama man ofzoiets), met de intentie deze te gaan casemodden en voor onderdelen te gebruiken.
    Maar het bleek dat ik deze ook kon repareren, dus nu heb ik er 2 :) Elk met een andere functie zeg maar.

    Was trouwens tot nu toe een eenmalige 3RLoD... Heb de 360 een paar keer opnieuw opgestart en gestresstest en hij werkt nog..
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  20. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet voorstellen dat het aan een specifieke game ligt, het spel wordt nu gewoon veel gespeeld, maar toen bijv Oblivion gespeeld werd hoorde je dezelfde klachten al.

    Die faceplate hoef je er niet af te halen hoor, het heeft alleen als voordeel dat het mogelijk is een tweede witte faceplate te krijgen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina