Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu al vijf dagen en heb me er nog steeds niet echt in verdiept. Baal ik van. Komt steeds iets tussen :mad:
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heb je er aan.

    Als je het spel heb uitgespeeld zie ik het weinig nut er nog in om daar nieuwe
    wapens en plasmids toe te voegen.
    Zulke downloadable contents hebben meer nut voor een multiplayer game.
     
  3. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopenlijk adden ze een nieuw level als downloadable content
     
  4. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heb het spel in 1 run helemaal uitgespeeld (qua achievements). er zijn niet echt tips. ik vond het juist ook wel leuk om er zelf achter te komen welke wapens het beste zijn. iig veel plezier!
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou t zou best gaaf zijn als de plamids en tonics te downloaden zijn die ze in de uiteindelijke versie eruit hebben gelaten.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon niet wachten op de game tot hij uit kwam... Toch heeft de game me uiteindelijk nooit echt gegrepen... Ik heb 'm zelfs nogn iet eens uitgespeeld...

    Raar eigenlijk... Toch vind ik het wel een goede game, m'n verwachtingen waren denk ik alleen te hoog, die hebben ze niet waar kunnen maken...
     
  7. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan je zeggen dat hoe verder je in het spel komt, hoe cooler hij wordt! Echt de moeite waard!
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook wel heel ver hor! Alleen de game pakt me niet ofzo. Ik vind dat ze heel veel steekjes qua ehm.. Ja niet zozeer qua verhaal...
    Ik vind alleen de AudioBooks die het verhaal vertellen... Die doen het niet voor mij.. Ik wil NPCs hebben die me vriendelijk begroeten en af en toe een stukje meelopen en ik had ook graag een functionerende Rapture gezien, nu kom je al in zo'n verrotte plek terecht waar ik geen affiniteit mee heb.

    Ook Atlas vind ik slecht gedaan, je komt aan, hij zegt 3 zinnen en je hebt 't er maar mee te doen.

    Ik vind ook het feit dat je al vanaf seconde 3 overspoelt wordt met vijanden niet leuk. Dat maakt het zo'n 'droge' shooter.

    Ik mis de Half-Life momenten dat je even wat vriendelijke mensen tegenkomt. Even die affiniteit kweken met die mensen. Dat mis ik gewoon in BioShock.

    Ze hebben voor mij persoonlijk precies de verkeerde dingen (verhaal technisch dan) gedaan.

    Maar goed, neemt niet weg dat het verder een 'intelligente' shooter is met een hoop vernieuwende elementen.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het gedeeltelijk met je eens tsux, maar dat met atlas, wordt later uitgelegd, en dan denk je: ohja, zo zit dat,

    en ik vind het aan de ene kant wel leuk een audio diary te vinden, en dan in de kamer rond kijken en je ziet gewoon wat er gebeurd is dan,
    maar zoals je al zei mis ik ook dat contact met mensen zoals in halfl ife 2 erg goed gedaan is, het leukste gedeelte van die game vond ik juist het begin, dat je van rebbelle basis naar basis vaart.

    niet zo goed als half life, maar toch wel een hele erge goeie shooter is bioshock
     
  10. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook wel een beetje, het is een heel tof spel, maar op sommige stukken mist het toch wat.

    Vooral na Fort Frolic wordt het nogal slepend, dan moet je heel de tijd alleen maar items zoeken om iets in elkaar te steken. Daar wordt je soms wel moe van.
    Vind het verhaal zelf wel sterk, en ook zeker goed verteld via die audio diaries, je gaat je toch afvragen wat er nu gebeurd is met die mensen, en waar ze zijn en wat ze deden.

    Ik heb nu alshet goed is mijn Big Daddy Suit compleet, alleen nog stinken als een Daddy. Vind dit ook weer vrij saai, omgeving hier is wat minder geinspireerd, vond de vorige wel weer heel goed (Appollo Square geloof ik). Hoop dat als ik hem vandaag nog eens aanzet, ik toch bij het einde kom, blijft maar duren voor mijn gevoel, erg jammer. Nog 1 little sister, had per ongeluk een daddy dood gemaakt zonder sister, dus kan weer een nieuwe zoeken. Zal ik wel gedaan moeten hebben voordat ik er zelf een ben.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Best wel klote als je die ene Little Sister op het einde niet meer kan vinden. :9
     
  12. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag er toch wel van uit gaan dat ze terugkomt? Zou wel erg schraal zijn anders, dan wordt het een eerdere save laden...

    Dacht dat ze altijd wel terug kwamen.
     
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gratis is vindt ik alles best.

    Ook al klinkt het vrij onlogisch om van die uiteindelijke versie dingen eruit te halen om daar later een downloadable content van te maken... Tenzij ze de koe willen melken natuurlijk.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo ver als ik weet, lopen die Little Sisters gewoon nog rond. Dus goed zoeken lijkt me het beste. :9
     
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej weet iemand die t geluid heeft van de Circus of Value heeft
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat bedoel je precies?
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou er zijn erg veel mensen die het geluid van de circus of value zoeken/willen hebbenvoor hun mobieltje ect.

    "Welcome to the circus of value!"
    "Kill youre gravings to the circus of value"
    "Get back when you get some money buddy"

    Nou schijnen de PC gamersonder onder ons de geluiden van de dvd te kunnen openen, en ze met een programmatje uit te kunnen pakken en omte zetten in mp3 of in een wave bestand...

    Snappie ;)
     
  18. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben haar inderdaad nog tegengekomen, was niet eens echt zoeken te noemen.

    Maar ik heb hem vandaag dan ook uitgespeeld, en vond het einde nogal, ehh... kort. Had iets meer plot verwacht daar.

    Vond het zeker wel een vet spel, en dankzij het verhaal had ik toch de drang om verder te spelen. Vond het vechten zelf af en toe nogal chaotisch, zoveel effecten die dan over je scherm komen.. leidde mij nogal af. Had daardoor ook niet altijd zin om er mee door te gaan.

    Zometeen even die link terug zoeken die hier al een paar keer geplaatst is over het verhaal, kijken of dat ik het goed gevolgd heb!
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hey maakt het voor de achievemnts uit of je op easy of normal speelt bij bioshock?
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hey maakt het voor de achievemnts uit of je op easy of normal speelt bij bioshock?
     

Deel Deze Pagina