Ik ga waarschijnlijk heel veel PGR4 doen aangezien Gears dood is en Halo en COD 4 me zwaar tegenvallen. dan moet ik nog drie teammaten hebben.
misschien moeten we zo'n noob als hem maar kicke slechte gamers halen ons imago down ftw handenwasser is going to own pgr4 *)
Ik ben wel zwaar pro in PGR4 Ik was iets van 192 met een rondje van 1.14.24 ...Wat hebben jullie aapjes allemaal gereden?
Ik heb Toomzor en Suprodigy al zien rijden, ze waren wel goed. Maar ik rij niet graag met die pussybak T1. echt zo makkelijk, ik slip liever een beetje rond.
welke clan zoekt nog een beginnende speler? Ik heb veel NFS ervaring en nog wat andere race games die nog meer arcade waren. Ik ben druk bezig om de maps te leren. Toch zou ik graag een buddy willen hebben die samen wil gaan trainen. Dus indien er een spot vrij is, of iemand een practise buddy nodig heeft. Voeg me dan maar toe op live!.
TriMeX x Ik speel pgr 4 nog niet zo erg lang.. ben bezig met de campaign op normal.. Eerst vond ik het wat moeilijk en nou rijd ik er aardig op de eerste plaats doorheen.. K ben met name gek van de motoren... liefst de suzuki gsx-r 1000 ( deze is in de game verruit het felst en daardoor vind ik hem het lekkerste rijden ) als jullie een keer een normaal potje willen racen ben ik er meestal wel voor in...voor een echte clan speel ik het niet serieus genoeg omdat ik ook andere games wil blijven spelen en me niet op 1 spel wil concentreren..
Laat me lachen.... kwalificeer je maar even voor die gare global challange. Is easy maar dan heb je iig een indicatie