1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus nog heel even wachten op de andere auto's :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Was er toch van overtuigd dat ie te koop stond?

    Nou ja ontopic dan maar: wanneer komt dmc voor de ps3 uit? Tegelijk met de 360 versie?
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Europe: February 2008 volgens IGN.com .
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  5. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al enig zicht op de mogelijke release datum van GT5 Prologue in EU? Japan gaat voor 13 december, ik hoop op een snelle EU release maar verbaasd me niets als dat door gaat naar 2008.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee. Maar ik denk niet dat we hem hier dit jaar gezien. Ik denk zelf januari/februari. Tenminste, dat zou de normale gang van zaken zijn bij Sony. Met Warhawk hebben ze het anders aangepakt, iedereen kreeg die game in september. Dus wie weet.
    Inmiddels de GT5 Prologue website online: klik.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mensen mensen wie kan mij helpen .....

    Ik ben helemaal geen Gran Turismo wonder en aangezien ik wel GT5 prologue heb gedownload (via japanse store) .... is nu mijn vraag.....\

    Met welke settings krijg ik de auto een beetje zoals PGR ?

    * Word gek ervan als ik een bocht instuur dat die gelijk slipt ........en zo'n k*t geluid maakt ........

    Wie o Wie helpt mij
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, geen idee, mijn Japans is niet al te best. :)
    Ik verwacht vrij spoedig wel een Engelse vertaling van de menu's op internet.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    en met de eerste demo dan ????

    Ik wil gewoon met GT5 racen maar al van die eerste demo werd ik al gek in de bochten , auto maakt gelijk zo'n piepend geluid en stuurt niet echt.

    Met welke instellingen kan ik dus wel a la PGR racen ????

    Menu zal niet veranderd zijn van de eerste demo toch ?

    Ik wil dus meer driften in de bochten
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Op GTplanet heeft iemand de menu's vertaald: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=99237

    Maar ik vind hem op de arcade setting te makkelijk spelen met alle driving aids uit. Op simulation vond ik hem wel echt een stuk uitdagender, en vooral het rijden met 16 auto's is een hele verbetering. Ook de in car view is goed gemaakt alleen snap ik niet waarom je als je een stuurtje (DFP) gebruikt je wel om je heen kan kijken in de auto en met de controller niet. Dit had toch net als in Colin McRae: Dirt op een analoge stick gezet kunnen worden?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist even wat foto's gemaakt van de GT5 demo. Geen hele mooie foto's, sterker nog ze zijn slecht, maar het geeft een beetje een idee. Op je scherm ziet het er echt veel en veel mooier uit.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Op je scherm ziet het er in het echt ongeveer zo uit:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet van plan om prologue te gaan kopen. Ik wacht op gt 5. Maar ik moet toch zeggen, dat, hoe meer ik erop speel, hoe fijner ik het vind. De besturing is echt geweldig. En de in car view is de mooiste ooit. Voor de eerste keer rij ik echt continu met in car view. Met pgr vond ik het ook supermooi, maar ik reed nooit op die view, weet niet waarom, met gt heb je mooi overzicht, het vond uber realistisch aan, en die graphics zijn fotorealistisch. Damn, die mannen kunnen er toch iets van...
     
  13. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat ik ook even een Japans accountje moet aanmaken :9
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Wat dacht je van iets meer remmen en iets minder gasgeven? GT is nou eenmaal een sim en daar wil je niet met 150km/h door een hairpin ;)
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Willen wel, maar kunnen... nja, lang leven de handrem en hopen op goed geluk :+.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Vandaag word toch de nieuwe GT-R vrijgegeven?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf vandaag komen er inderdaad nieuwe features mbt de Tokyo Motorshow. Gisteren is GTTV al toegevoegd.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ongelofelijk..die graphics. Héérlijk gewoon. Dat ze dat bij Forza Motorsport maar 's deden.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Graphics zijn echt fantastisch, zelfde geld voor de cockpitview. Gameplay is ook aangepast. AI is ook een stuk beter. Ze blokken je nu, maken fouten en ze rijden niet constant op dezelfde lijn. Het racen voelt daarom echt heerlijk aan besturing. Besturing is ook een stuk beter.

    Heb net meerdere winkels over Eye of Judgment gebeld. Een aantal daarvan gaan de game niet in de winkel verkopen maar slechts via internet. Dit vanwege de afmeting van de verpakking en omdat men geen idee heeft wat de game gaat doen.
     
  20. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de "nieuwe" auto's al toegevoegd aan de demo demo? :p

    GTTV werkte gister nog niet echt bij mij :?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina