1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shit.. Als ik dat geweten had reed ik wel ff met m'n broer naar Cruqius of hoe het ook heet. Een vriend van mij had daar meegedaan aan zo'n zelfde soort competitie en won daar Forza Motorsport 2.. :eek:
     
  2. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    amsterdam wel, http://www.mediamarkt.nl/1/home/events/index.php3
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's zuur dat we dat nu te horen krijgen ja. Maarja met een playseat... :cool: Volgens mij weet ik niet eens hoe ik daarmee moet opschakelen 8)
     
  5. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lekker :)

    Ik was er ook heengegaan ( Alkmaar ) met Veedix, en we hadden allebij PGR4 gewonnen.
    Maar het was echt te rot om te spelen in zo'n stoel met stuur en pendalen, ik had het ook nog nooit gedaan, dus het was chaos 8)
    Reden jullie trouwens ook in:

    Car: Ferrari FXX
    Track: Westminister Tour
    Weather: Storm ( :lol: )

    Wel leuk om te zien dat sommige daar ook gas volledig indrukken, en dan slippen van kant naar kant :9

    Dagtijd in Alkmaar was 1.21.nogiets

    EDIT: Je moest automatisch rijden.
     
  6. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je die Endo achievement haalt? Want volgens mij doe ik iets fout..
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, vast wel. Volgens mij wist niemand van deze actie, in tegenstelling toentertijd met forza 2.
     
  8. stevanovicNL

    stevanovicNL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de snelste manier op kudos te halen?, het schiet bij mij maar niet op
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon een motor kiezen in custom match.
    Nurburgring kiezen en als je dan op dat lange rechte stuk aankomt gas geven zorgen dat je over de 150 mph rijdt,vervolgens remmen en tegelijkertijd je linkerpookje naar voren duwen (niet te ver naar voren anders val je voorover!)

    En dan gewoon een beetje balancen zodat je niet valt maar ook niet weer met je achterwiel de grond raakt.
    Houd dit net zo lang vol totdat je over de 100 kudos bent,en hopla "achievement unlocked"

    :thumbs:
     
  10. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dit heb ik meerdere keren geprobeerd en ik had zelfs over de 100 kudos maar geen achievement.. Oh well, zal het straks nog wel een keer proberen.
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet geloof ik precies 100 kudo's halen. Niet meer, niet minder.
     
  12. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd... Een vriend van me was toevallig ook in de MM en heeft ook ff gereden. Hij was het snelste van dat uur en dat terwijl hij niet eens een 360 heeft en dus nog nooit PGR gespeeld had. Hij heeft me toen ook verteld dat de snelste van de dag hier een 1:21 had. Thuis rijd ik zelfs met gemak een 1:07. Dus die playseat was ook makkelijk van mij geweest... Is er een keer zo'n fijne actie bij mij in de buurt weet ik er niks vanaf hoor..
     
  13. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je zorgen dat je "endo kudo's" niet gecombineerd worden met andere soort kudo's zoals "high speed kudo's". Dus wel hard rijden maar niet harder dan 275km/u (toch?).
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee je moet zorgen dat je 100 Kudos met je Endo maakt. Je mag er gerust 500 halen, maar dan moeten er 100 daarvan met de Endo gemaakt zijn!

    Net paar Team Championships gereden. In één event gelijk 2 achievements behaald, 1-2 Finish en Team Domination (met je gehele team in de top4 eindigen!) We eindigden dat event elke race met zijn 4en bovenaan! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  15. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, je mocht niet de rem 'tappen' maar gewoon ingedrukt houden..
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe wil je anders een Endo doen! :+
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een 1:11 gereden bij de MM. 2e tijd hier in Arnhem was een 1:16 geloof ik. Maar nog nix gehoord van microsoft of ik eventueel die tv heb gewonnen =[

    Maar thuis rijd ik ook wel 1:07, maar je rijdt in zo'n playseat met een stuurtje, die echt kut reageert in pgr :p. En dan rij je ook nog eens op westminster tour in heavy rain of storm + nog automatic en je hebt maar 3 rondjes en je hebt mensen in je nek hangen :p. Thuis heb ik het stuur gelijk eraf gehaald en mun pc-stuur erop gezet =D.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Duurde bij Forza2 ook eventjes geloof ik. Tommert kreeg paar dagen na de actie pas bericht.
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zenuwslopend is het 8), maar bedankt voor je reactie. Maak ik misschien toch nog kans =]
     
  20. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Als je de rem 'tapte' was het ook gewoon een Endo hoor, alleen telde ie niet mee voor de achievement;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina