Ik ging vorige week mechassault kopen en was eerst langs de BS geweest en daar was hij 59,95 maar toen ik bij dixons ging kijken was hij daar 39,95 blinx,rallisport challenge,Oddworld,Tony Hawk pro skater 3 verkopen ze voor de zelfde prijs van 39,95 pleuro
Rayman 3: Hoodlum Havoc staat daar ook al voor €44,95 Maar die is helaas tijdelijk niet voorradig... En naast eerdergenoemde titels is ook Quantum Redshift afgeprijsd naar 40 Euro.
Prijsverlaging hoeft niet altijd goed te zijn. Kan ook zijn dat ze hun huidige voorraad xboxgames proberen te dumpen op de markt en dan te stoppen met de xbox verkoop. Als je de laatste verkoopcijfers mag geloven is dit onwaarschijnlijk maar je weet nooit.
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Software&menucat=Software%5FSpelcomputers&subcat=Software%5FSpelcomputers%5FXbox&scindex=3&subsubcat=Software%5FSpelcomputers%5FXbox&prid=SW02934 wil je zeggen dat je voor bmx XXX dan 69 moet betalen, en nog 69 airmiles bij moet leggen, terwijl je in andere winkels 69 euro moet betalen zonder airmiles bij te betalen?
nee je krijgt voor iedere €1 , 1 airmile, je krijgt deze dus en je hoeft die dus NIET te betalen. overgens is er al een afprijs topic
Dixons stopt absoluut niet met de verkoop van Xbox. En ik kan het weten, want ik werk er. De Xbox-verkopen rijzen de pan uit, dus zou het niet echt slim zijn om ermee te stoppen. Nee, bij Dixons kun je altijd terecht voor (scherp geprijsde) games!
Tuurlijk krijg je die! Airmiles is een spaarsysteem, net als Freebees, Rocks, noem al die shit maar op. Dus als je airmiles spaart, krijg je (zoals QwX al zei) voor elke euro één airmile. Helemaal gratis. Het enige waar je voor betaalt is als je zo'n airmilespasje wilt aanschaffen, dus als je wilt beginnen met sparen, dat kost iets van € 2,25 of zo.