1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom wordt Halo niet eens afgeprijsd???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 jan 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Om mijn gamecollectie uit te breiden zou ik graag Halo eens willen aanschaffen. Niet dat ik hem super vind, ik heb hem wel eens gespeeld, vond het wel grappig maar niet zo briljant denk ik als de meesten hier. Maar misschien dat ie als je eenmaal in het spel zit gaandeweg wel leuker wordt, en daarnaast: dit is zo'n spel die je gewoon in je collectie moet hebben, dus vandaar.

    Het enige nadeel is dat ik niet zoveel zin heb om er gelijk 60 euro voor uit te geven. Dit spel is nu al zo'n driekwart jaar oud, reden genoeg om hem een keer af te prijzen lijkt me, maar nee hoor.

    Hetzelfde geldt eigenlijk voor DOA3, zou ik ook wel graag willen hebben, is ook al een flinke tijd uit, maar is ook nog overal 60 euro.

    Iemand enig idee of er binnenkort een prijsverlaging voor deze spellen aan zit te komen?
     
  2. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie vind ik ook een beetje dom, alles uit die tijd is afgeprijst maar doa en halo niet.
    Vooral halo is een must have dus daar denken ze nog geld op te kunnen verdienen denk.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok, van Halo kan ik het me nog een beetje voorstellen, dat zit namelijk in het Massive Entertainment Pakket en door een prijsverlaging van die game zou het pakket een deel van z'n waarde verliezen. Maar het Massive pakket is tijdelijk, daarna kan Halo toch best in prijs omlaag?? Zo goed verkoopt het los niet meer.
     
  4. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ja, en voor DOA3 zie ik al helemaal geen reden om de prijs NIET te verlagen..
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Precies, ik vind het een ontzettend leuk spel, voornamelijk multiplayer, maar ik vertik het om er 60 euro voor uit te geven terwijl dat spel al 9 maanden in de winkel ligt.
     
  6. Hotshot

    Hotshot Guest

    Waarom zou je DOA3 voor 60 kopen, als je een 'nieuwe' game als MechAssault voor 40 kan kopen?
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Misschien omdat DOA3 geen concurrentie heeft van andere goede vechtspellen, want DOA3 is simpelweg gewoon de beste fight-game van dit moment!?
    MechAssault heeft ook niet zulke hoge reviews gekregen als DOA3 en heeft ook niet zo'n naamsbekendheid.
    Met DOA3 haal je gewoon een xbox/alltime classic in huis.

    Uiteraard zou hij van my best in prys mogen dalen hoor; niks mis met prysdalingen ;)
     
  8. Hotshot

    Hotshot Guest

    DOA3 is al bijna een jaar oud..
    Top games die goed hebben verkocht, en verkopen, krijgen op de PS2 de naam 'platinum'..DOA3 zie ik als een platinum titel..
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat hij goed verkoopt slimpie! :+
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    DOA3??? Kom op man, daar zitten de spinnenwebben aan als je die uit het schap haalt! :+
     
  11. Hotshot

    Hotshot Guest

    lol, daarom moet de prijs naar beneden 8) (PLATINUM!)
     
  12. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 en Halo verkopen beide vaak genoeg beter dan andere (nieuwe) games, dus de prijs in waarde dalen is een stomme zet momenteel voor de ondernemers.. Misschien ook weer niet, omdat meer mensen de games halen.. Maar als je erbij nadenkt dat de meeste mensen die een Xbox halen deze games vaak erbij kopen, is het toch zo dat het twee titels zijn die je pas (denk ik) na 1 jaar in prijs ziet verlagen..
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Zet gewoon [gezocht]DoA3&halo
    En zet je prijs erbij,en dan is het zo geregelt,denk ik :)
    dus gewoon naar xbazar
     
  14. VinZ

    VinZ Guest

    Zou idd een beetje stom zijn om die in prijs te verlagen (vooral Halo). Ik las ergens dat SC het beste verkocht was in december, maar Halo stond op een goede tweede plaats. Er wordt gewoon nog goed geld mee verdiend.
     
  15. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. M$ prijst gewoon de titels die minder goed verkopen (Blinx, Fusion frenzy etc.) af en de echte toppers daar moeten ze het van hebben. Nou ik vind Halo die 60 eurootjes meer dan waard.....
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo en Doa3 verkopen toch wel, waarom dan die prijs verlagen..

    Ik bedoel, bijna iedereen met een Xbox, heeft ook automatisch Halo, Halo is gewoon een game die iedereen moet hebben haast..

    En dan Doa3.. geen concurentie, en tis ook nog is een super cool spel! Dus.. ik vind het nou niet echt raar dat ze niet in prijs dalen..
     
  17. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    halo staat op de 3e plaats ofzo
    daarom dus
     
  18. ariekanarie

    ariekanarie Arie Kanarie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar e-bay

    Probeer Halo gewoon op e-bay te kopen (vooral op duitsland hebben ze heel veel), daar doet ie 20 a 30 euro

    groetjes
     
  19. Turismo

    Turismo Christie!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Inkoopsprijs van Halo is 18 euro voor winkeliers sinds de Megapack, ik weet niet of iemand t opgevallen is maar de game krijg je dan ook echt los erbij in tegenstelling tot segaGT en JSRF

    dus inderdaad die verkoopprijs mag nu wel lager vind ik

    van DOA3 weet ik de inkoopsprijs nu zo ff niet
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2003
  20. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem anders hier 2e hands, of bij de mediamarkt voor 45 euro.
     

Deel Deze Pagina