Klopt het dat MechAssault een beetje zelfde speltype heeft als Halo of moet ik dan eerder denken aan UC? Speltype als Halo vind ik super, alleen UC vind ik net wat te ver gaan
De bekende PC games: MechWarrior Heavy Gear En natuurlijk de komende sensatie op Xbox: Steel Battallion En zoals hierboven vermeld. Armored Core
Breed komt ook op de Xbox. Dat lijkt erg op Halo. Alleen is volgens mij nog niet bekend wanneer hij uitkomt.
Hier het eerste draadje over Breed (Threadstarter: WouteR) Eerste draadje over Breed Breed wordt echt super wreed. Maarruh .. is dit nu DE Breed van het oude Amiga Commodore spel? Dat was pas een shoot'em up
Welke spel op de XBOX komt nou een beetje in de buurt van Halo. Voor mij is dit toch gewoon het beste spel. Je zou mij en mijn vrienden moeten zien spelen. 2 tv's, 2 xboxen en gamen maar, echt super halo met z'n 8en Ik verwacht wel een hele hoop van Brute Force, hoop dat tie net zo heftig wordt als Halo
Ik had UC blind gekocht, dacht dat het net zoiets als Halo zou zijn. Niet dus, mocht hem gelukkig nog ruilen. Kom op jongengs, er moet toch een spel zijn wat in de buurt komt van Halo of is dit spel echt zo uniek
Als je Halo-achtige gameplay wil, moet je nog even wachten op Brute Force. Ik dacht dat die in maart uitkwam. Van de huidige games kan ik niets bedenken dat op Halo lijkt.
Brute Force heeft helemaal GEEN overeenkomsten met halo behalve dat je bij allebei moet schieten Breed lijkt er wel het meeste op alleen daar moet je nog wel een tijd op wachten.
Brute Force is volgens mij vooral taktiek. Je hebt een team, dus je moet goed samenwerken, en niet in je eentje erin hakken.
Volgens mij gaat Starcraft Ghost wel wat op Halo lijken. Maar ik weet niet wanneer die uitkomt. En dan heb je natuurlijk ook altijd nog Halo2 maar dat duurt ook nog wel ff.