Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal!

    Sinds zondag is mijn 360 ook gesneuveld :mad:
    Tijdens het spelen van Halo 3 liep hij vast. Opnieuw opstarten hielp niet. Ik heb 3 delen die rood branden.

    Nou wil het geval zijn dat ik mn 360 gewonnen heb bij een prijsvraag van Microsoft & CocaCola!!

    En nou wil ik niet een andere, gebruikte, xbox360 terug krijgen van de reparatie mannetjes. Ik wil de mijne!!!!

    Kunnen jullie me vertellen of de kans op een 2de hands xbox nou groot op is? Of dat dit maar bij enkele gebeurt?
    Nog tips om mn zin te krijgen bij de helpdesk?

    Thanx
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Is er wat speciaals aan dan? (handtekening ofzo).

    Misschien als je dat aangeeft dat ze iets voor je kunnen doen.

    Niemand weet precies wanneer MS een andere, nieuwe, of je eigen terug brengt...

    --------------------------

    Nou 360 is weer helemaal uit elkaar geweest, schroeven vd headsinks opnieuw aangedraait na de 360 expres een paar minuten te hebben laten oververhitten. Ben benieuwd of hij het nu weer gaat doen, heb niet zo veel hoop dit keer.

    Hij doet het weer! Ben benieuwd voor hoelang.. (vorige keer 4-5maanden)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  3. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij snel even antwoord geven. Ik heb de normale editie van Halo 3 en die stomme xbox (die ik nou maar heb opgestuurd) heeft hem bekrast. Kan ik dan met die editie gewoon gebruik maken van het disc replacement program of moet dit perse de Limited Edition zijn? Vriendelijk dank.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Normale versie heeft een normaal 360 doosje dus daar zal dat replacement programma niet voor gelden..

    Er is wel een ander replacement programma voor alle 360 games geloof ik, maar dan moet je wel wat bijbetalen.
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie........ik mag eindelijk ook mijn Xbox opsturen naar Duitsland. Ding doet helemaal niets meer, geeft mooi 4 rode lampjes, maar met de av kabel is niets mis.

    Volgens sommige hier op het forum heb ik nu dus eindelijk het recht gekregen om kritiek te spuien.......
    Maar wat kan ik zeggen, iedereen weet onderahnd wel dat de hardware van de xbox gewoon zwaar onder de maat is.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vier? en het ligt niet aan je kabel? Zou wel een primeur zijn ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg de normale AV kabel ook al altijd vrij lastig erin. Misschien wat harder aandrukken? Totdat je een 'klik' hoort ;)
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    4 lampjes heeft volgens mij niks te maken met dat je xbox stuk is hoor...
    Dus geen kritiek spuien, hebben we al genoeg en is nergens voor nodig :+
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog even uit de UPS doos gehaald om te checken.

    Maar van 4 lampjes is ie nu naar 3 lampjes gegaan...............dus in een nacht tijd is hij dus echt officieel overleden.

    Trouwens de helpdesk en UPS komen tot nu toe zeer efficient en netjes over.
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker, de service is gewoon goed hoor.

    gister is me 360 opgehaald om 15:30u en vanochtend 10:00u afgeleverd in duitsland. met heel veel geluk voor het weekend weer terug.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn 360 blogt er nog wel vrolijk op los.....

    Def K's Xbox - 10/23/2007
    I swear that after 17 days of inactivity I can feel parts of me rusting... I'M TOO YOUNG TO DIE!! PLEASE! SAVE YOUR CONSOLE!
    | permalink

    Def K's Weekly Recap - 10/22/2007
    Someone ask for a weekly recap? Even if you didn't, here it is: I want to ask you... Have you ever been sick for a whole week where all you did was just lay there and do nothing? Well, that was me this week... except I wasn't sick. I was full-on neglected! Seven awesome days of it.
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/22/2007
    I have come to realize that Def K has no soul... and his heart is a twisted black mass of evil. To never play a game is my new eternity!
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/21/2007
    Does anyone know if there is a number I can call to report console abuse? I think am going to turn Def K in for neglect. If you know the hotline, private msg it to me... thanks.
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/20/2007
    Oh man... I think my disk drive is broken... I can't feel my controller... Def K? Are you there? Anybody? Somebody? Nobody? I need gaming! Please!
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/19/2007
    I just do not understand why Def K paid all this cash for me and here i sit... alone... unused for another day... I want a new owner... one that understands my value.
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/18/2007
    I swear that after 12 days of inactivity I can feel parts of me rusting... I'M TOO YOUNG TO DIE!! PLEASE! SAVE YOUR CONSOLE!
    | permalink

    Def K's Xbox - 10/17/2007
    If you would have told me that Def K would go 11 days without playing, I would have told you that you were crazy. I guess you were right. No games = No joy.
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol,

    maar ik denk dat je je pas ongerust moet maken na dinsdag want dan is ie toch pas 15 werkdagen weg??
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij is komende vrijdag 15 werkdagen weg en komende maandag 15 werkdagen bij ms. Maar dan nog, ik vind het niet kunnen dat andere mensen hun 360 na een week terugzien en ik die van mij nog niet. Het wordt trouwens nog erger:

    Net de klantenservice gebeld en ene Tijs wist me te vertellen dat er idd een spoedprocedure in gang is gezet. Vanaf die datum (afgelopen vrijdag) gaan ze vrolijk opnieuw tellen en gaat er weer max drie weken overheen en minstens twee weken.

    Voor mij is nu wel de grens bereikt. Een stuk hardware hoort gewoon niet stuk te gaan en al helemaal niet twee keer achter elkaar. En in dit geval krijg ik er zelfs een slechte service gratis bij.

    Ik wil gewoon zorgeloos kunnen gamen en dat kan de 360 simpelweg niet bieden. Iaw zodra die terugkomt gaat ie met een stapel spellen en extra's de verkoop in en ga ik achter een ps3 aan. Dan maar iets minder interessante spellen (maar genoeg om me mee te vermaken) maar wel een blu-ray speler en vele malen meer zekerheid dat ik gewoon kan blijven gamen.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja je hebt gewoon hele erge pech nu. Niet verkopen.. :'-(
     
  15. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das een stuk minder ja. Maar slaap er nog maar een nacht over en dan pas je xbox verkopen hoor...... Tot het eind van het jaar komen er toch veel leuke spellen uit voor de 360.

    Ik ben zelf opzoek naar een nieuwe tv en je kan bij een leuke Sony tv een PS3 krijgen..... Dus wie weet doe ik dat wel _O_ en heb ik altijd een game console als reserve hahhah
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nu is het 'gewoon pech', maar straks als mijn garantie is afgelopen (over twee maanden voor de normale errors) is het pech + betalen en dat vertik ik. Ik ben wat dat betreft nul komma nul merkentrouw.
     
  17. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als de garantie is afgelopen zal het een heel ander verhaal worden. Want dan ben je niet de enige die een PS3 zal gaan kopen.
    Ik laat hem dan ook niet meer maken want de kosten zullen dan ook erg hoog zijn.
    Maar als je nu een splinternieuw terugkrijgt verkoop je die dan ook. Die moeten toch een betrouwbaarder zijn?
     
  18. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren begrepen van de help desk dat als je je xbox laat repareren (voor de 2 jaar garantie voorbij is) dat je er weer een jaar lang garantie op krijgt.
    Op de gehele console, niet alleen op de reparatie
    So don't worry\o/, en verkoop je xbox niet:'-(
     
  19. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht nog 3 jaar extra in plaats van 1.
    Maar inderdaad verkoop je xbox niet =(
    Mijn is de 18de aangekomen in Duitsland voor de 2de keer en ben benieuwd wanneer die terug is.
    Nog meer mensen met aankomst in duitsland op de 18de??
    Gr
     
  20. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is de 16e aangekomen bij de Deutsche leute. Maar heb nog niets gehoord of dat de xdoos snel terug zou komen. Vorige keer heeft het bij mij precies 15 werdkdagen geduurd. Het zou me verbazen als het deze keer wat sneller gaat allemaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina