1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    over die secret achievements hoef je niet zon zorgen te maken denk ik. Vaak zijn die best snel gelekt en staan ze op internet.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat klopt, dat kunnen ze bij diegene die de achievements maken ook wel bedenken. Kortom secret achievements zijn nutteloos.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zijn het gewoon plotwendingen en hebben ze ze daarom sercet gemaakt, net zoals bij bioshock.
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Die soort vijfhoekjes die je voorbij ziet komen in de trailer met die veer op de site.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    bij het eerste plaatje van die game world...
    zie je al die andere landjes om dat grote stuk heen zitten, is het de bedoeling dat je overal op die map kan, of dat je alleen tussen die kleine landjes moet fast travellen en niet vrij kan rondlopen?
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn structuurformules, een tekening om de bouw van moleculen te laten zien
     
  7. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net al de achievements even doorgekeken en ik vroeg mij af, Wie is Lucy? Op het plaatje ziet zij er niet echt 12e eeuws uit.
    Greets Cees
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
  9. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]en het spelletje hoef ik gelukkig ook niet te missen. Een vriend van me haalt hem dus leen ik hem wel van hem. Kan ik zelf zien hoe het nou werkelijk zit.[/QUOTE]

    als je de game zelf moet kopen zit iets je niet lekker,maar als je maatje hem koopt wil je hem wel spelen???

    mijn mening: of je bent gierig of hypocriet_0/
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan overal lopen.

    EDIT: @tsux : is die site wel betrouwbaar? want zijn wel veel goedkope games tussen.
     
  11. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf nooit wat besteld, dus ik weet het niet. Maar hun games aanbod is ook niet zo groot, volgens mij kopen ze gewoon partijen in en als die op zijn, zijn ze op zeg maar. Maar wat mcvvbv zegt dus...
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    en het spelletje hoef ik gelukkig ook niet te missen. Een vriend van me haalt hem dus leen ik hem wel van hem. Kan ik zelf zien hoe het nou werkelijk zit.[/QUOTE]

    als je de game zelf moet kopen zit iets je niet lekker,maar als je maatje hem koopt wil je hem wel spelen???

    mijn mening: of je bent gierig of hypocriet_0/[/QUOTE]

    Laat die gast nou maar.
    Maakt toch niet uit als hij die game van een vriend kan lenen!?
    Laten we het gewoon over de game zelf hebben.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar staat wel: Region Unlocked.
    Dus hun zeggen dat ie zeker regio-vrij is.
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    :+
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is hier een demo van?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja het zijn dus structuurformules die je ziet steeds in beeld in het blauw, iemand al enig idee wat voor gedachte gang daarachter zit om dat in beeld te brenge?
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ook is er een achievement waarbij het wordt full dna bar in voorkomt,
    ben wel benieuwd, ze zeiden dat ze voor een beetje moderne look gingen, maar waarom zo'n dna bar nou dna bar heet........
    iets van: assassinate someone with a full dna bar, ik denk dat het aangeeft hoe wanted je bent bij de guards, zoiets als bij gta, alleen dan geen sterren

    en over die secret achievements, is alleen maar goed dat ze dat doen, want in spellen zoals Bioshock zou dat heel het verhaal verpesten als die secret achievements waren onthuld, en bioshock moet het juist hebben van z'n verhaal,
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik hem heb gekocht zit ik eraan vast, 60 euro weg. Als ik hem leen kan ik eerst even kijken hoe het spel in elkaar zit. die sarcastische smiley was niet nodig, chap.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina