ik heb 'm nu 3 x uitgespeeld 1 x op normal 2x op hard. ik vind zelf dat er niet al te veel verschil tussen normal en hard zit alleen dat de mannentjes je wat eerder zien in het donker, maar dat valt ook wel weer mee. ik denk dat veel mensen hier denken dat het echt heeel moeilijk is maar dat valt wel mee.
Je heb helemaal gelijk het is namelijk het zelfde als normaal. Ze zien je denk ik ook niet eerder als het op hard staat. Het is alleen maar dat de vijand sterker is. Zo kunnen ze beter tegen Rookgranaten (Ze raken niet kock out van rook) en hun kogel zijn sterker en je bent dus eerder dood. Maar ze zien je niet eerder als het op hard staat. Wisten jullie trouwends dat er twee manieren zijn om in de CIA te komen. 1 door die fan en twee door goed te kijken bij die muur waar die auto staat van de CIA. Want daar zie je een soort paal waar je mee op de dak kan komen. Wie wist dit al? Ik weet het al een tijdje
boomer zuigt Houd serieus je smoel boomer want Splinter Cell met negen levels is genoeg besides je kan nieuwe downloaden via XBOX LIVE! idioot. Greetz Creosto
Thx voor het compliment cyber-ninja. Ik denk dat ik ubi-soft eens een mail stuur i.v.m. de moeilijkheidsgraad. geen Éasy maar Very Hard of Extreme..... of een mode zonder guns!!!! Dan zijn er ook minder mensen die kunnen zeggen ik heb het op extreme uitgespeeld. grote uitdaging duz. lang leve de stealth gamez
Of nog beter, die nieuwe levels moeten ze het een beetje maken zoals die level met die mijnen. Dat je dus overal van locatie naar locatie moet rennen, met een zoeklicht boven je hoofd. En snipers die alles goed in de gaten houden Want dat stukje was eigenlijk het enigste wat echt denkwerk bevat en timing
THX MAN, jorrit en bij deze... niet omdat ik nou wil slijme maar ShooterGod is ECHT masterfull goed in Halo....... deze gast speelt met gemak legendary uit.... En nou niet zeike van "kan ik ook!!!!" Maar menigeen kan aan deze God niet tippen!!!!!! nogmaals THX don't prepare yourselves 4 Xbox-live prepare yourselves 4 THE SHOOTERGOD!!!
Heb hem eerst op normal uitgespeeld en ben nu op Hard aan het spelen, veel verschil merk ik niet. Je gaat alleen wat sneller dood, maar als je al weet wat je moet doen is het niet bijster moeilijk meer!!!!!
he, we gaan niet slijmen naar elkaar he maar ik denk dat je wel de beste in sc die ik ken dan, ( the stealt_god ook natuurlijk, hoewel ik die niet veel heb zien spelen), maar ja, is wel lache elkaar eens prijzen, maar moeten we niet te veel doen( trouwens je was de rest van alle shooters vergeten ) hahaha
tijdje geleden op medium uitgespelet ben nu zo af en toe met hard bezig en probeer dan niemand te killen of gewoon helemaal ongemerkt langstekomen das wel cool vindik.... ..kvond het mn geld zeker wel waard was gewoon een topgame bovendien heb ik er 50 voor betaald gewoon de 1ste dag in de winkel dus als je er 60 voor heb betaald das jouw probleem dit spel ownt gewoon.................. goeie gameplay mooie graphics dat hoor een spel te hebbe.. tekort mwuah mischien iets.. maar e rkomen toch weer nieuwe levels aan
Ja en dat terwijl de gamecube als het goed is die mappen ook krijg. En er niet voor hoeven te betalen. Maar misschien dat je ook niet voor de xbox hoeft te betalen.
Splinter Cell Ik speel hem op normal en mag hem weer opnieuw spelen omdat ik al mijn kogels verspil! Maar Splinter Cell blijft een fantastische game!