Welke mode speel jij Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 10 jan 2003.

?

Welke mode gebruik jij bij Splinter Cell

1. Normal

86 stem(men)
    71,1%
  2. Hard (Difficult)

35 stem(men)
    28,9%
  1. freek_ikke112

freek_ikke112 Cypher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm nu 3 x uitgespeeld 1 x op normal 2x op hard.
    ik vind zelf dat er niet al te veel verschil tussen normal en hard zit alleen dat de mannentjes je wat eerder zien in het donker, maar dat valt ook wel weer mee. ik denk dat veel mensen hier denken dat het echt heeel moeilijk is maar dat valt wel mee.

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je heb helemaal gelijk het is namelijk het zelfde als normaal. Ze zien je denk ik ook niet eerder als het op hard staat. Het is alleen maar dat de vijand sterker is. Zo kunnen ze beter tegen Rookgranaten (Ze raken niet kock out van rook) en hun kogel zijn sterker en je bent dus eerder dood. Maar ze zien je niet eerder als het op hard staat. Wisten jullie trouwends dat er twee manieren zijn om in de CIA te komen. 1 door die fan en twee door goed te kijken bij die muur waar die auto staat van de CIA. Want daar zie je een soort paal waar je mee op de dak kan komen. Wie wist dit al? Ik weet het al een tijdje :)

3. creosto

creosto *Master Chief*

Leuk Bevonden:
    0
    boomer zuigt

Houd serieus je smoel boomer want Splinter Cell met negen levels is genoeg besides je kan nieuwe downloaden via XBOX LIVE! idioot.

Greetz

Creosto8)

4. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor het compliment cyber-ninja.

Ik denk dat ik ubi-soft eens een mail stuur i.v.m. de moeilijkheidsgraad.

geen Éasy maar Very Hard of Extreme..... of een mode zonder guns!!!!

Dan zijn er ook minder mensen die kunnen zeggen ik heb het op extreme uitgespeeld. grote uitdaging duz.

;)

lang leve de stealth gamez

5. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Of nog beter, die nieuwe levels moeten ze het een beetje maken zoals die level met die mijnen. Dat je dus overal van locatie naar locatie moet rennen, met een zoeklicht boven je hoofd. En snipers die alles goed in de gaten houden :) Want dat stukje was eigenlijk het enigste wat echt denkwerk bevat en timing :)

6. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig op hard, veel verschil met normal is het niet ze letten alleen iets beter op

7. shootergod

shootergod Guest

eliminator x is het beste in SC, van de gene die ik ken :D

8. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    THX MAN, jorrit

en bij deze... niet omdat ik nou wil slijme maar ShooterGod is ECHT masterfull goed in Halo....... deze gast speelt met gemak legendary uit....
    En nou niet zeike van "kan ik ook!!!!"
    Maar menigeen kan aan deze God niet tippen!!!!!!

nogmaals THX

don't prepare yourselves 4 Xbox-live
    prepare yourselves 4 THE SHOOTERGOD!!!

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik zetten hem gelijk op hard maar het is wel erg frustrerend omdat je snel dood gaat

10. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem eerst op normal uitgespeeld en ben nu op Hard aan het spelen, veel verschil merk ik niet. Je gaat alleen wat sneller dood, maar als je al weet wat je moet doen is het niet bijster moeilijk meer!!!!!

11. shootergod

shootergod Guest

he, we gaan niet slijmen naar elkaar he :confused:
    maar ik denk dat je wel de beste in sc die ik ken dan, ( the stealt_god ook natuurlijk, hoewel ik die niet veel heb zien spelen), maar ja, is wel lache elkaar eens prijzen, maar moeten we niet te veel doen( trouwens je was de rest van alle shooters vergeten :D) hahaha

12. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    tijdje geleden op medium uitgespelet ben nu zo af en toe met hard bezig en probeer dan niemand te killen of gewoon helemaal ongemerkt langstekomen das wel cool vindik....

..kvond het mn geld zeker wel waard was gewoon een topgame
    bovendien heb ik er 50 voor betaald gewoon de 1ste dag in de winkel dus als je er 60 voor heb betaald das jouw probleem :9

dit spel ownt gewoon.................. goeie gameplay mooie graphics dat hoor een spel te hebbe..

tekort mwuah mischien iets.. maar e rkomen toch weer nieuwe levels aan

13. shootergod

shootergod Guest

voor die nieuwe levels moet je gaan betalen :mad:

14. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dat terwijl de gamecube als het goed is die mappen ook krijg. En er niet voor hoeven te betalen. Maar misschien dat je ook niet voor de xbox hoeft te betalen.

Laatst bewerkt: 23 jan 2003
  15. diotaven

diotaven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell

Ik speel hem op normal en mag hem weer opnieuw spelen omdat ik al mijn kogels verspil!

Maar Splinter Cell blijft een fantastische game!

:9

Deel Deze Pagina