Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ene filiaal is er streng tegen, het andere filiaal gaat er juist in mee. Terwijl het juist hetzelfde concern is. Daarom vin dik het een beetje apart dat je bij de ene Mediamarkt het wel krijgt, en bij de ander niet, vind het gewoon een beetje oneerlijk.|:-

    Is er misschien iemand die PES 2008 nog gaat kopen of in de buurt woont van een gameszaak waar het 38 euro kost? Zou hij er eentje voor mij mee kunnnen nemen, betaling wordt vantevoren overmaakt.
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit vind ik idd ook raar
     
  3. PESpro

    PESpro Guest

    Ieder filiaal heeft zijn eigen prijsafspraken! Die staan volledig los van andere filialen. Dat is ook de reden dat een MM nooit telefonisch wil vertellen wat de verkoopprijs van een bepaald product is.

    Overigens wel weer een fijne game, alhoewel Fifa 08 nu wel heel dicht in de buurt van PES komt. Dat wordt hard werken voor Konami het komende jaar.
     
  4. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb sinds gisteren PES2008 en nou ben ik bezig met die edit-mode (om de echte Engelse club-namen te benoemen) en nou vraag ik me af of iemand weet wat de originele namen van alle stadions zijn (een hoop weet ik uiteraard al, maar sommige weet ik niet)? Thanx
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Media markt is een Franchise onderneming, dit betekent dat als je een Mediamarkt wilt openen ergens dat je met een hoop geld over de balk moet komen om het op te zetten maar dat je dan wel eigen baas bent.

    Een winkel zoals Scheer en Foppen is dit bijvoorbeeld niet, die worden allemaal gerund vanuit het hoofdkantoor.

    Daardoor hebben veel verschillende Media markten een eigen prijs en eigen regels tot een bepaalde hoogte.
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het straks ook mogelijk om met een (Web)cam je eigen gezicht te importeren?
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Tegenpartij had net vrije trap en hij kwam op Robbie keane zijn hand(ik speelde tegen tottenham)en mijn spelers appelleerden(weet niet hoe je het schrijft je begrijpt me wel :))voor hands en ik krijg de vrije trap mee . ik vond dit wel leuk gedaan, dit was volgens mij niet zo in pes 6. ik kan me wel herinneren dat het in pes 3 en 4 en 5 volgens mij wel zat.
     
  8. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand PES 8 al gezien bij mediamarkt in Ehv?
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Nee dat kan niet, niet in 1-2 jaar

    ... en waarom niet? Omdat zoiets tijd vergt, het is iets van langere adem. Het moet helemaal in het bloed van die devs gaan zitten, en dat gaat gewoon niet in 2 jaartjes, je kan nooit in 2 jaartjes, 10 jaar Konami ervaring inhalen.

    Kijk naar de Konami/PES lijn, die is vrij constant, terwijl Fifa enorm fluctueert, dan weer dit (arcade), dan weer dat (realistisch) of zus (be-a-pro) ... er zit gewoon geen lijn in bij die gasten. Dit is imho ook de reden waarom Konami niet radicaal kan/wil opereren ... ze hebben enorm veel te verliezen, maar wat winnen ze. Terwijl Fifa eigenlijk niets te verliezen heeft, vandaar dat die enorm zwabberen met hun games. Het is niet eens slim van Fifa om een keiharde sim te worden, want dan verkopen ze veel minder aan de massa. Ik begrijp de Fifa aanpak dan ook niet helemaal, te van-de-hak-op-de-tak (maar goed, in 2009 zal de boel wel weer een stuk duidelijker worden)

    Zie het als AZ, die zijn ook ff goed, maar dan gaat het weer naar beneden (niets tegen AZ of zo, ik vond/vind het prachtig) ... een echte topclub wordt je niet in 1 jaar, dat moet groeien. En dan nog blijven die andere topclubs gewoon doorgaan met topclub zijn

    (Btw, dit is niet om PES te 'verdedigen' of zo, dat moet Konami zelf doen door goeie games uit te blijven brengen)
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    PES is idd constant, bijna geen verbeteringen. Uiteindelijk zal FIFA ze in halen als PES zo doorgaat.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgend jaar zal het wel erg close worden. Ze komen inderdaad wel erg dichtbij. Als ze alleen de gameplay zouden fixen dat net zoals PES is of zelfs beter, dan heb je misschien wel de ultieme footie.
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren dan PES 2008 op de 360 van een vriend geleend omdat ik benieuwd was naar de 360 versie (ik speel hem normaal op de PS:cool:.

    Heb dus al een aantal dagen zitten Pessen.

    Pes 2008 is een verbetering van PES6 op de 360, ik had het idee dat PES6 op de 360 1 van de meest houterige game was in de geschiedenis van de Iss/PES serie.
    Daarintegen was hij op de PS2 erg goed.

    Enfin, PES 2008 is een verbetering ten opzichte van zijn voorganger.
    qua animaties is het goed( de gezicht uitdrukking is erg goed gedaan als je mis of scoort)

    Maar toch heb ik hierbij niet het idee dat ik iets next gen aan het spelen ben grafisch gezien dan.
    meer een opgepoetste versie van een PS2 game.
    Ik heb dan zoiets van de gameplay is goed, waarom is het dan zo verdomd moeilijk om next-gen grafische voetbalspel te maken.
    Fifa vind ik hierin erg geslaagd, maar ik ga geen vergelijking maken met Fifa, daar is een andere topic voor.

    Dan de gameplay, zoals gezegd beter dan de 360 voorganger, het speelt lekker en soepel.
    Maar ik mis bij deze PES game de emotie die bij een voetbal spel komt kijken.
    zoals ik al een aantal bladzijdes terug heb gezegd speel ik op top-player.
    hierin win ik genoeg met scores als 2-0 3-0.
    dus de uitdaging is er niet echt (en nee ik speel niet met topteams) Ik heb met teams gespeeld als AZ, Fiorentina en Getafe.
    Als er nog een niveau hoger was bijvoorbeeld in een PESshop(wat er niet is) dan had ik daar geen commentaar over.

    De keepers in deze game vind ik wisselend, de ene keer een sublieme redding de andere keer weer een fout, niet erg maar het gebeurt iets te vaak.
    De overtreding in het spel is eigelijk beetje schandelijk, bij de minste aanraking gelijk een overtreding en bij sommige overtreding(tackel van achter) heb ik het idee, van dat had donker rood moet zijn maar wordt gestraft met geel, en een onschuldigere overtreding wordt gestraft met rood.

    de Penalties vind ik er maar slecht uitzien, totaal niet overzichterlijk, ze hadden dat gewoon moeten laten zoals het was.
    en waarom heb ik het idee dat spelers iets in hun reet hebben als ze achter een bal aanrennen?

    In het kort de pluspunten:
    +Beter als zijn voorganger
    +Alles loopt lekker soepel
    +ML vind ik leuk gedaan
    +Edit knop!! het kan dus toch op een next-gen console.(teminste iets uitgebreider ze mogen natuurlijk niet te veel geven he)
    +heerlijk een schwalbe maken, en er nog een penalty voor krijgen ook.

    De minpunten:
    -Penalties
    -Grafisch veel meer verwacht
    -Replays schandelijk
    -Scheids niet consquent
    -niveau te laag(althans voor mij)
    -Geen emotie en geen feeling, geen voldoening bij een doelpunt.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  13. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je het de gameplay van PES... Daarom komt, naar mijn mening, helemaal niet dicht bij PES.

    Over de minpunten van Icedwight:

    -Ik merk niks aan de replay's:)
    -Bij Fifa 08 is de scheids ook niet consequent. Daar weet je soms niet eens waarom hij fluit, bij PES krijg je dan weer vlugger een kaart
    -niveau: nja mss als eens online gaat spelen, of ben je nr 1 van de wereld?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil ook niet per definitie zeggen dat PES beter is dan FIFA (ik heb FIFA zelf ook maar eventjes gespeeld namelijk) maar het valt me op dat mensen die FIFA in de vingers hebben (zoals jij blijkbaar ook nu) PES veel minder goed beoordelen dan mensen die FIFA niet gespeeld hebben. Je moet wél gewoon weer even helemaal PES in de vingers krijgen, aangezien je nu vernaggelt bent qua gevoel door FIFA :+
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa heeft een veel betere sfeer vind ik. Het voelt veel meer als echt voetbal. Maar PES heeft betere gameplay ja, maar toch had ik meer verwacht van deze PES. De gameplay is fantastisch, maar graphics zijn ook belangrijk, minder dan gameplay maar toch. Ik vind dat de graphics wel veel mooier mochten. Want als PES niks gaat doen met die oerlelijke graphics in volgende games dan zal FIFA er uiteindelijk overheen gaan. Als FIFA goed doorgaat teminste.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben online altijd erg goed omdat spelers dan er intrappen als je bijvoorbeeld een schijnactie naar rechts doet en dan inneens naar links. dan reageren ze zoals in het echt. dus vind ik dat ook veel leuker alleen doe nu eerst ML vanwege de lag.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap dat dus echt niet. Ik vind FIFA juist echt oerlelijk, veel te donker, dikke spelers, de gezichten lijken niet en het veld is gewoon een groen vlak.

    PES is ook niet super maar is in ieder geval veel helderder beeld, veel scherpere spelers en de bewegingen zijn uiteraard vele malen beter.

    Maar ook hier gaat dus op dat iemand die FIFA blijkbaar al in de vingers heeft negatief is over PES.

    En hier wederom...
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    -Over de replays merk ik wel wat, en zo te zien hiero nog meer mensen.
    -Zoals gezegd heb ik het niet over Fifa maar over PES.
    -ja misschien wel ja, maar nee ik ben geen nummer 1 van de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    voor mensen die niet weten hoe je mannetje in de muur zet:

    LB+LT inhouden en dan D-pad up: meer en D-pad down: minder.

    Net aantal keer 10 man in de muur gezet, ziet er wel grappig uit:cool:..
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Begin steeds meer te wennen aan PES2008, vind het gewoon weer geweldig. Toch hoop ik wel op een duidelijk vooruitgang in de volgende delen. Op top player kan je alweer te makkelijk winnen en dat komt alleen maar omdat iedereen als deel 6 het hele jaar heeft gespeeld en de gameplay alleen verfijnd is en naar mijn inziens makkelijker is geworden. Aanval van de computer is wel stukke verbeterd, soms scoren ze echt nette goals terwijl in deel 6 alleen maar lucky goals kregen en vaak maar 1 kans in de wedstrijd.

    Hopelijk is er snel een update voor de lag of zijn er morgen meer servers open, dan ga ik daar maar is me niveau testen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina