1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik mijn 360 aanzet opent hij een andere account die ik eigenlijk wil openen. Ik kan hem dan wel uitloggen en dan weer die andere inloggen. Maar is hier een makkelijkere manier voor?
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet op de account met wie je automatisch wil inloggen op je soort van gamercard in het dashboard (met je gamerpicture en alles) "klikken" en de Enable Sign-In aanzetten
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aardig :)
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich een mooie actie voor iedere silver member maar deden ze ook maar eens iets voor alle trouwe goldmembers , die worden altijd maar overgeslagen.
     
  5. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik wil graag mijn XBOX360 aansluiten op mijn plasma maar de afstand tussen beide is ongeveer 7 meter. Mijn vraag is dus of er langeren component kabels zijn voor de XBOX360? Of zijn er andere alternatieven?

    Crawl NL
     
  6. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zijn er langere kabels, moet je maar gewoon ff googlen.

    Maar als je dan zo'n kabel koopt, neem dan wel één van een kwaliteitsmerk, want na een paar meter gaat bij goedkope kabels de signaalkwaliteit er sterk op achteruit.
     
  7. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik google mijn eigen een breuk maar ik kom niet verder dan kabels van 3 meter.....:mad:
     
  8. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb je vraag denk ik verkeerd begrepen...

    Op de vraag of er OFFICIËLE component-kabels (xbox 360 aansluiting -> component) zijn voor de Xbox 360, van ongeveer 7 meter:

    Nee, ik denk het niet.

    MAAR: kabels om je originele kabel mee te verlengen, zo zijn er meer dan genoeg ;)
     
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wil graag de looney tunes bestellen en nu zag ik op de site van play-asia dat hij nog te koop is... maar ik weet niet of hij regiovrij is .. kan iemand mij daar bij helpen ??

    Play-Asia
     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope is niet regiovrij (volgens hun dan). Staat gewoon ook op de site hoor ;).
     
  11. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    sinds gister heb ik een wireless network adapter aan m'n X360 gehangen en heb het probleem dat de verbinding naar Xbox Live! veel te vaak wegvalt. :'-(

    Zeker als er active downloads zijn en ik ben bezig in m'n dashboard of een demo aan het spelen, klapt ie om de paar minuten eruit. :mad:

    Kijk ik dan naar de signaal sterkte, zijn 3 van de 4 balkjes gevuld.

    Ik heb ook Xbox Live Connect test meerdere keren gedraaid en hij komt er altijd doorheen.
    M'n NAT staat op moderate.
    Over de ICMP en de Xbox Live! test doet ie iets langer dan over de rest van de tests, maar hangt er nooit op.

    Doe ik iets fout of heb ik een brakke adapter gekocht? :):
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ligt niet aan je adapter maar aan je router instellingen, zie deze startpost: Xbox Live Vragen [Deel 3] -... kopier de tempelate en stel daar je vraag
     
  13. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  14. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je NAT op moderate staat, zijn niet alle poorten geopend vandaar dat Live niet goed werkt. Deze zul je open moeten gaan zetten, het gaat om de poorten
    udp 88
    udp 3074
    dcp 3074

    Deze moet je in je router open zetten, dan de test weer laten lopen en als het goed is staat NAT dan op open.
     
  15. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op m'n router UPNP open gezet en m'n NAT staat nu op open. Resultaat: geen verschil :'-(

    Maar ik zal ff verder posten in het andere topic...O-)
     
  16. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had zelf ook een vraagje.
    De laatste tijd lijkt het alsof mijn xbox 360 sommige disc niet goed kan lezen.
    Als er iets geladen wordt in het spel, dan hoor je de disc rondspinnen en dan wordt m'n 360 heel erg stil.

    Ik denk dat de lens vuil of kapot is. Als hij vuil is...kan ik hier iets aan doen? Schoonmaken op 1 of andere manier?

    Alvast bedankt.
     
  17. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat je hier weinig tegen kan doen. Ik had het probleem ook enkele maanden terug en uiteindelijk wilde hij geen enkele disc meer laden. Heb hem dan maar moeten opsturen naar MS. Ik heb wel een nieuwe in de plaats gekregen :thumbs:
     
  18. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, ik heb een vraag! ik keek Laatst de film the descent op xbox360, in het begin deed die het normaal en op een gegeven moment viel die naar het dashboard ik dacht niks aan de hand, ik start het weer op 2 minuten later, doet die het zelfde, maar toen begon het hij rondje midden van de AAN-knop (die met dat streepje erdoor aan de onderkant) te knipperen. ik deed men xbox uit, en toen weer aan, toen zette ik de dvd weer aan, toen viel die na een tijde weer naar het dashboard en en was die aan knipperen, toen legde ik me xbox horizontaal (Want hij stond verticaal toen ik aant kijken was ) en toen deed die het een tijdje en toen ging de weer naar het dashboard en begon die te knipperen toen deed ik men ik xbox uit en weer aan en daarna heb ik der geen last meer van gehad. Maar ik wil wel even weten wat het is? kan iemand mij helpen? Alvast bedankt
     
  19. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een gloedje nieuwe xbox360 gehaald , toen ik hem open deed zat de hdd al op de xbox. 1 maal in de dashboard zag ik dat er een aantal demos op stonden, ik kan niks vinden op de doos dat die er op staan, dus het lijkt wel een 2de hands HDD, iemand hier eeen idee over??
     
  20. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope bij mij stonden er ook al een paar demo's op en hexic was zelfs een complete versie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina