1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu aardig wat van die filmpjes gezien van de gameplay. Wat mij nu echter het vetste lijkt is om zo min mogelijk guards te mollen. :9 Dus gewoon een beetje sneaken, dak op rennen en dat soort dingen. En daarna van bovenaf erop jumpen en assasinaten. En daarna als een idioot ervandoor rennen en hopelijk niet afgemaakt worden door de guards. :lol:
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    looks like somebody is watching too much television 8)
     
  3. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook enkele maanden geleden de limited edition gepreordered. Als hij uit is direct erachter gaan :p.
    Maar in de winkel waar ik het besteld had waren geen preorderkits dus heb ik zo een kit gekocht in een andere winkel.

    Maar die artefact van op de dvd van de preorder kit, werkt precies niet. Klik er een aantal keren op maar opent niets. Welk is die 'the artefact' eigenlijk?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tering wat is die map groot!
     
  5. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    rook een hoop pretstaafjes geeft een hoop fantasie;)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zie je die map dan ?
     
  7. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik ook wel wete
    ps. weten julie al hoe vet deze game gaat vet worden:p
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Klik
    Daar in die intervieuw laten ze het zien!
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord .. nee ik ga nokkie , damnnn

    edit .. hoelang zou het duren als je lopend langs de hele rand zou lopen
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    In het interview dat klq777 omschreef wordt er ook gesproken over een gesprek tussen Altaïr en the target waar zouden die gesprekken over kunnen gaan? In de gamplay video's zijn deze stukjes er tussenuit gehaald.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zozo groot mappie, heb hem vandaag gepreorderd! Ben benieuwd wanneer die nou uitkomt!
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    "je zag me niet he ? " nee inderdaad" " ik steek nu mijn dolk in je nek Oke ?"

    "oke"
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm.. nee niet echt. je kan gewoon met verschillende mensen praten of zelfs afluisteren om informatie te vergaren over bv. "in de avond slaapt de *naam Target* in dat gebouw. ;) ten minste zo kon het ook bij hitman en aangezien dit een middeleeuwse hitman lijkt mij dat het doel van met mensen praten.
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    lol maar het is echt zo kijk maar die gameplay movie van 8 minuten (als ik het me goed herinner) en je ziet als Altaïr de target omlegt dat er een witte waas over het scherm komt. Volgens dat meisje van Ubisoft (als ik het goed begrepen heb) ga je dan naar een andere dimensie voor een gesprek met die target en daar wordt het verhaal verteld. (daarom heb je ook die secret achievements, want anders weet je al wie je moet omleggen) Dit is natuurlijk allemaal van mijn kant maar ik denk dat het verhaal zo verteld gaat worden.

    Greets Cees
     
  15. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik al maar daar doelde ik ook niet op met mijn bericht ik doelde dus meer op hoe het verhaal verteld wordt d.m.v. die targets niet hoe je tot de info kwam om die targets om te leggen.

    Groet Cees

    Excuus voor de dubbele post
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    t*fus wat is die map groot he zeg. Ik had wel verwacht dat hij groot werd maar niet dat hij zo groot zou worden. Hopelijk komt er dan ook een quick travel optie in oid :+
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het einde van een filmpje zie je dat hij iets zegt van: "Now come and share your memories with me" en dan houd hij zijn vingers op die ogen zeg maar, ik denk dat dit weer met het sci-fi gedeelte heeft te maken.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk he dat gissen boys :9

    maar volgens mij word al meteen in het begin van de game duidelijk waarmee het te maken heeft !
     
  19. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo, Jade heeft gezegt dat tijdens de eerste 5 min van de game je gelijk weet wat die sci-fi elementen precies inhouden. daarom showen ze alleen maar missies die wat verder in de game zijn en zegt de pers steeds van "Ja, we hebben het begin gezien maar we gaan er niks over zeggen..."
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen.. Al die buitenlandse sites met AC voor maar 35eutjes.. Damn klinkt goed!
    Maar ik wil die game echt op dag van rlease in mn box duwen, dus vanuit buitenland vind ik beetje te link met zo'n belangrijke pre-order :9
    Iemand die alle goedkope sites onder elkaar heeft?
    Game Hubs , 35eu
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina