Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op t moment een vampier aant worden8) Ik heb namelijk de Corprus disease, en toen ik aan iemand vroeg hoe ik t kon curen, zei ie:'Je bent een vampier, en de enige manier om een vampier beter te maken, is om m te spietsen8) "

Ik weet dankzij Dark-Man nu al wel wat ik moet doen om er vanaf te komen, thx;)

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je een vampier aan het worden door de corprus disease:confused:
    hmm... k wist niet dat dat kon :{ .

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey darkman, jij hebt nu vast iets van 1000000 gold.:confused:
    maareu... hoe kun je aan zoveel geld geraken?
    ik bedoel, ben je dan altijd naar de talking mudcrab geweest of de hele tijd dingen verkocht aan creeper?:confused:

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k had een huisje in caldera, tegenover dat van de creeper ongeveer (en dan achter een winkel). die had ik helemaal vol met glass/ebony/deadric + speciale wapens/armors zitten. die heb k verkocht aan de creeper, slapen/verkopen/slapen/verkopen etc etc.. en dan als ik geen spulle meer heb, ff weer wat uit t huisje halen.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de opdrachten voor fighters guild onder de rang van protector gedaan (inbalmora) en ik ben in ald´ruhn naar de fighters guild gegaan om te kijken of er opdrachen waren die mij een hogere rank zouden kunnen geven, nou, ik heb een opdracht. ik moet 1 of ander wijf helpen een paar necromancers ofzo te vermoorden. die dingen zitten waarschijnlijk in Vas, een eiland ten zuiden van Dagon Fel, Ik ben nu in Daggon Fel, maar ik zou me god niet weten waar die vrouw zit.

waaaaaar zit ze??

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zit op een eilandje ten westen van dagon fell!
    Maar als het goed is an moet vas gewoon aangekruist zijn op je map en kun je gewoon zien waar het is.... Ze zit gewoon op het eilandje vas dus.... Ik had totaal geen problemen haar te vinden.

7. dj jeroen

dj jeroen master of morowind

Leuk Bevonden:
    0
    ze staat gewoon recht voor de ingang als het goed is

8. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is wel een flink stukie links van dagon fel en je moet van eiland naar eiland zwemmen (of lopen met waterwalk (of vliegen met levitate ))

als je er eenmaal ben is er niks meer aan.

9. dj jeroen

dj jeroen master of morowind

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de eerste schrine van de four courners kan vinden (tempel quest) waar je 4 deadra harts moet offeren

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok thnx guyz

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    zorg er wel voor dat je in de verwarring haar niet raakt, dat had ik namelijk gedaan en dat was niet zo'n goede actie maarja je komt er wel overheen.

12. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo ver bij de Hlaalu opdrachten in Balmora, wat moet ik doen bij die opdracht dat je moet zorgen dat zo'n verkoper guar hides van House Hlaalu moet gaan kopen i.p.v House Redoran?

13. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb na wat gezwem een grot gevonden met een rek met bellen en een kist met kleertjes en een altar met een paar ash beeldjes :confused:
    geen idee wat ik ermee moet doen, voor de rest is er niks leuks in die grot te vinden behalve een dode vent ergens in die grot maar die moet je denkik reviven ofzo, hij zal er niet voor nix liggen neem ik aan
    waar kan ik een revive spell vinden?
    en i er nog iets interresants in die grot? (heb al een urn gevonden vol scrolls, lang leve icarus :D )

*denkt dat niemand deze message begrijpt*

14. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of er schapen in dit spel zijn???

15. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat toevallig bij Gnisis? Want dan is t de geheime ingang van een grot, waardoorheen je in een quest van de Imperial Legion van Gnisis heen moet...

16. Titeuf_87

Titeuf_87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens gehoord van een spell die alle deuren kon openen. Het kon alle sloten opendoen, ongeacht het slotniveau.

Weet iemand waar ik die kan vinden?

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    een spell??
    dat wist ik nog niet, als iemand weet waar die te halen is zou ik het ook errrrg graag weten.

er is wel een andere manier om een item te krijgen van unlock 100pts. check een page van deze thread in de 30. (volgens mij)

18. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet...:{

19. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik denk eerder dat je een lockpick bedoelt... als je master van the thieves guild bent krijg je een lock pick die alles kan openmaken... voor de rest, koop in mages guild balmora een unlock spell, ga naar de eerste de beste spell maker en maak m 100-100. Hiermee kan je alles openen (als je skills hoog genoeg zijn dan)

20. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die lock pick kapot? anders heb je er niet zo lang wat aan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina