1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Met flash kan je schudden wat je wilt, maar zal niet overslaan.
    Heb zoiets zelfs nog nooit met de iPod 4G gehad en daarin zit een HD.

    Ben morgen voor mijn werk in Den Bosch en denk dat ik het NIET kan laten een Touch te gaan kopen... Twijfel tussen de 8 en 16 GB... denk gewoon de 8, kan ik ook goed mee vooruit. Kan tenslotte maar 1 liedje tegelijk luisteren ;).
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ik de nieuwe Nano ga kopen van 4Gb. De prijs valt heel erg mee.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee precies, ik denk dat het komt door de conversie, het kan gewoon niet anders. Op m'n PC heb ik er iig geen last van. Misschien maar een keer resetten ofzo, opzich is dat ook niet echt een moeite.

    ....En terecht! :+
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Heb de 16 GB Touch :).
    Heb er pas een aantal liedjes opgezet en ben nu via Wifi wat aan het Safari en Youtube.
    Het werkt subliem!

    Vanavond maar is rustig naar alle opties en mogelijkheden kijken!

    *IS BLIJ* _O_
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht tot de iphone denk,ik heb nu de cowon D2..maar ik vind deze wel mooier..haha....wat zal ik doen,deze halen en later ook de iphone of een Macbook halen en later de iphone maar dan niet deze?

    Mischien beetje rare keuze,maar ik vind de touch echt wel een mooi apparaatje.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eigenlijk ook wachten op de iPhone, maar die heeft nog teveel mindere kanten.
    De Touch is echt subliem en zonder handleiding binnen 5 minuten helemaal te snappen!

    Nu dien ik nog een programma te vinden om avi / wmv / etc... om te kunnen zetten naar .mov (Quicktime).. dat kan ie namelijk alleen afspelen kwa videobestand.
    Weet iemand hier een mooi programmaatje voor (gratis :))?
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn de mindere kanten ervan dan?
     
  8. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt mp4 bestanden af , hier is een gratis programma voor de Mac: iSquint
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd! Je zal er veel plezier aan hebben, gegarandeerd!
    iPod Touch _O_
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    @ JoMoo: TOP!

    Misschien op de eerste pagina van dit topic een overzichtje van mooie software voor de iPod plaatsen?

    @ ErroX: Komt helemaal goed! Heb tot nu toe nog geen nadeel kunnen vinden!
     
  11. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg morgen mijn Ipod Touch binnen!!!!
    Ik moest voorheen niets hebben van ipod omdat ik het maar een hype vond en het dure dingen zijn, maar omdat mijn vriendin er eentje had aangeschaft en ik eens goed zag wat het was. Vond ik het wel een heel handig apparaat.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag ook een Touch gehaald, even geinformeerd naar pixel garantie, kon hem gewoon terugbrengen als ik een dode pixel had (was bij mediamarkt groningen) kom ik thuis, sluit ik de iPod aan.
    Krijg ik een foutmelding omdat ik een 64bit besturingsprogramma heb :confused: De Touch werkt dus (nog)niet onder Vista 64bit..... terwijl mijn nano het wel gewoon doet.
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de mensen met de nieuwe ipod nano bij i factors in Rdam verkopen ze switcheasy hoesjes deze zijn hardplastic en werkt echt fantastisch imo dus als je nog ee hoesje zoekt ....

    oh en trouwens de ipod nano is ook fantastisch :+
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de ipod touch z'n geld waard? Denk er namelijk over er ook een te kopen, aangezien er geen filmpjes op m'n nano 2e generatie kunnen en 't touchscreen toch wel heel stoer is :D
     
  15. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, heb uiteindelijk maar gewoon vandaag de iPod Classic gehaald, het hele ding is egt geweldig, alleen kan geen geluid bij mijn filmpjes krijgen, terwijl ik ze wel met iTunes converteer naar iPod films, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    Het ligt waarschijnlijk niet aan de filmpjes zelf, omdat ik het egt 20x met 20 verschillende heb geprobeerd.

    iemand ? :)
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan alleen jij bepalen. Zelf vind ik 300 euro vrij veel geld voor een mp3 speler, echter.. je hebt natuurlijk wel safari en het touch gedeelte is ook wel vet inderdaad. Een iPod Classic/Nano vind ik bijvoorbeeld echt niks en veelste gehyped. Het is echt het speciale dat de Touch te bieden heeft wat mij over de drempel heeft getrokken.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De iTunes converter heeft dit wel vaker. Het is beter om zelf de filmpjes te recoden met een programma als iSquint (Mac) of Videora (Windows). Krijg je meteen meer opties tijdens het converteren ;).

    /Edit @bulleta, als het goed is verkopen zo'n beetje alle resellers nu wel harde en zachte hoesjes voor de nieuwe nano.....
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb de Touch 16 gig sinds gisteren, en niets dan lof! Heel veel programmatjes voor de krijgen... verder uitstekende mp3 speler!

    Nou nog een mooi hoesje ervoor en klaar :D
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen 2 weken geleden (15 oktober actually) nieuwe oortjes gekocht. De verkoper zei me dat deze (in-ear) het langer zouden overleven dan mijn standaard iPod oortjes die bijna een half jaar hebben doorstaan. Vanavond kwam er opeens geen geluid meer uit het rechteroortje. Ze hebben het maar b10 dagen gedaan. Die krengen kosten €40,-, en dan krijg je zo'n wanproduct! Morgenochtend ga ik meteen terug (blij dat ik m'n bonnetje nog heb). Heeft iemand suggesties wat ik als vervanging zal nemen?
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval geen iPod oordopjes.

    Ga voor Sennheisers (die zijn al snel 60,- voor goede) of Creative's. Ik heb zelf nu Creative's van 29,99, erg goede oordopjes, echt heldere geluidspresentatie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina