Uh..., waarom zou iemand hem niet meer hebben dan? Als je hem vanaf de NL release hebt, dan heeft iedereen (ongemodificeerd) toch nu nog (tm 2 december a.s.) garantie?
Overigens: net de MS helpdesk gebeld, wat een formaliteiten! Mijn doos stond - blijkbaar - nog niet in "hun systeem". Dat op zich vond ik al raar, want heb ook een xbox(1) gehad - zeker geregistreerd - en later bijv. ook Live laten migreren naar 360, hardware aangevraagd en aankoopbon moeten insturen van mn huidige 360 samen met serial enz. . Je account gegevens met CC e.d. zouden toch ook bekend moeten zijn, maar dat was "geen bewijs".
Ik moest nota bene naast al mn oude (xbox1)gegevens ook mn oude 06 / e-mail adres / oude serial geven anders konden ze me niet helpen! - toen viel mn mond open - Ben toen flink pissig geworden, want die xbox(1) ligt al meer dan 2 jaar op een schroothoop en met alles wat je online in moet vullen voor Live weten ze ook de kleur van mn onderbroek... *sight* Daarnaast accepteerde "hun systeem" geen e-mail adres beginnend met xbox360@.. (terwijl die zo ook in live staat)... microsoft@ accepteerde die weer wel. Wellicht was ringofdeath@... beter geweest
Uiteindelijk hebben ze me toch willen helpen. Zolang je maar, jawel bent / wordt. Rare mensen daar bij MS... (nou ja, de MS policy dan). Ook lachwekkend dat (post)labels per e-mail versturen voor verzending met UPS max. 3 werkdagen moet duren. Moest erg "lachen" (en zij lachtte mee...).
Kortom I joined - uiteindelijke - the "club"! Kom maar op met die "revised" doosje... blurp!
Laatst bewerkt: 25 okt 2007