1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep Expert. Is makkelijk te doen. Zeker als je 'm op Hard ook al 100% hebt gehaald. :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik vind het een gruwelijk saai schijtnummer en was niet van plan om hem weer te gaan doen :+
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net ff parasite op expert 100% gehaald en nu sta ik 29e van de week met dat nummer. Lekker lekker.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    per stuk. :)
    200 punten

    Title: Guitar Hero II

    Content: Sin Documentos - by Los Rodriguez from Spain
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in Japan
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS] Sin Documentos by Los Rodriguez from Spain. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

    Content: Sept - by Pleymo from France
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in Japan
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS] Sept by Pleymo from France. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

    Content: Exile - by Soilwork from Germany
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in Japan
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS] Exile by Soilwork from Germany. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En hier filmpjes:

    Sept

    Exile

    Sin Documentos

    Die Spaanse MOET ik hebben! De rest vind ik helemaal niks. :)

    Damn, ik moet nóg meer Microsoft Points aanschaffen. Ik moet nog 5 songspacks aanschaffen, en deze. :p
     
  6. Remco

    Remco Guest

    hmm.. ik vind die spaanse eigenlijk het minste...
    Maar die kerel is btw wel echt knettergoed..

    haha dit is echt koning..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2007
  7. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor Misirlou op hard,
    Ik kom niet voorbij dat stuk aan het begin dat je fokt op snel moet strummen, haal dat nr de hele tijd tot 38%. En het is het enige nr wat ik nog moet doen....
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je strum-hand laten gaan en goed op je linkerhand letten. Probeer ook heen en weer te bewegen met rechts ipv alleen maar naar beneden te slaan (vriend van mij kon dat niet :+)
     
  9. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe, kheb hem gehaald, thnx! Weer 30G, nu nog alles op 5 sterren :p
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, ik ga het nu gewoon maar eens vragen want na maanden oefenen krijg ik het nog steeds niet voor elkaar.

    Psychobilly Freakout op medium.

    Op een gegeven moment (aan het begin, midden en einde) kom ik bij een stuk dat ik heel snel rood en groen of blauw en geel vlak na elkaar (om en om) moet spelen. Hoe doe ik dit makkelijkst? Hier ga ik steeds de fout in. Ik speel er een paar goed, maar al snel mis ik en gaat het kei hard mis.

    Dit is het enige stuk wat ik nog moet beheersen om het nummer op goud uit te spelen. Alvast bedankt!
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zorgen dat je de laagste noot altijd ingedrukt houdt, dus je moet groen ingedrukt houden en als het moet rood erbij indrukken. Met geel en blauw precies hetzelfde: geel moet je ingedrukt houden en blauw erbij indrukken. Succes!
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bedankt zover, maar ik moet rood of geel dus ook aanslaan dan? Daar ga ik namelijk de mist in. Ik kan geen ritme houden met strummen. Ik strum meestal te snel en veels te vaak achter elkaar. Zijn daar nog tips voor? Zelfs in de oefenmodus op slow lukt het me nog niet eens ze pefect te spelen.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je rood óf geel moet aanslaan, kan je ook rood of rood-geel aanslaan, omdat geel hoger is kan je rood ingedrukt houden.

    Ritme houden is gewoon een kwestie van veel oefenen (en een beetje muzikaal aangelegd zijn :+). Probeer heen en weer te strummen, en niet alleen maar naar beneden of naar boven, zodat je een lamme hand voorkomt. Vaak lijkt het sneller te gaan dan dat je uiteindelijk moet strummen, dus hou je hand vooral rustig. Oefen gewoon net zo vaak tot je het juiste ritme hebt.
     
  14. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet op expert ja. Wat ik altijd doe is even op youtube kijken bij de full combo van het nummer, weet je meteen hoeveel je dan krijgt en waar het handig is om starpower in te zetten.
     
  15. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de demo van Guitar Hero III gespeeld te hebben ( met controller ), heb ik gisteren GH II gekocht. En ik moet zeggen dat het echt vet is. Ik bak er momenteel nog weinig van, maar dat komt nog wel ( hoop ik ). Zo, maar snel weer ff Ace of Spades spelen.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ace of Spades? heb je extra nummers gedownload al meteen?
     
  17. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, dat nummer moest ik gewoon hebben, vind ik nml. geweldig.
    Ik heb de easy-mode toch af gekregen en ben nu halfweg op medium. Ondanks ik een echte shooter en race fanaat ben, heeft me deze game aangenaamd verrast.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ken het gevoel.

    ik kocht hem op de gok na positieve reacties op het forum en ben er helemaal weg van.

    moet zeggen dat ik hem laatste tijd niet meer speel maar wacht op GH3
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik kocht 'm eigenlijk zomaar. Ik had ff geld teveel, en niks gedoen. Dus ik dacht ff naar Bart Smit. En toen zag ik zo'n grote doos, met een gitaar erop. Ik dacht meteen: "Kicken! Een gitaar!" Dus ik kocht 'm, blijkt het één van m'n leukste games ooit te zijn. :p

    Kostte wel 80 euro, maar toch. :9
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    M'n gitaar is een beetje irritant aan het doen. Af en toe als ik strum, dan stumt 'ie 2 keer achter elkaar. Dat is niet altijd, maar het komt wel eens voor. Alleen net de laatste paar nummers had ik het niet, ik hoop dat het nu wel over is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina