1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Had een vriend van me ook. Die heeft 'm omgeruild tegen een nieuwe. En nu heeft ie weer publiek.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Sinds wanneer kan je publiek omruilen?

    Misschien een tip voor de ajax aanhang haha \o/
     
  3. simonb

    simonb Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus echt niet mogelijk om gewoon publiek weer aan te zette? Want er moet tog iets goed mis zijn als het niet te verhelpen valt? Een IETS te grote fout van EA.....???
    Please heellp!!! :p
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over het spel Frits.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik heb fifa nog steeds niet binnen! Drie weken geleden besteld bij play.com.
    Ik ga ze maar eens mailen.
     
  6. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ajax_O_ heeft de grootste aanhang van nederland
     
  7. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wel 1 met de slechtste reputatie, enkele voorbeelden: (vroegtijdig stadion verlaten, alleen zingen als het mee zit, de schuld er snel op de trainer afschuiven en zo zijn er nog wel meer).

    Ik zal hier verder niet op ingaan, ik wil dan ook helemaal geen haat creeƫren maar ik vond het gewoon nodig dat het ajax publiek nooit naar hun zelf kijken.

    Verder heb ik het een beetje gehad met fifa nadat mijn savegame zonder reden opeens weg was. Ik ben dus van plan fifa te verkopen en pes te gaan halen.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    zojuist tegen een echte fighter gespeeld,

    ik stond de hele wedstrijd 2-0 voor, ik kwam niet echt in de problemen maar hij verdiende een goaltje, krij ik in de 89ste minuut de 2-1 tegen. en ik verlies met de aftrap meteen de bal en Babel maakte de 2-2 (hij was Liverpool), meteen afgelopen en verlengen,
    ik kom in de 95ste minuut 3-2 voor, scoort hij bijna meteen era de 3-3. scoor ik vanaf de aftrap de 4-3. scoort hij in de allerlaatste kans in de 120ste minuut de 4-4. strafschoppen uiteindelijk foutloos gewonnen:D

    ik heb nu een 18 winningstreak:D
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  9. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had fifa, teruggebracht, nu heb ik PES, maar ik begin toch weer zwaar hard te twijfelen. waar ik me aan ergerde bij fifa was het dribbelen, maar dat is denk ik gewoon n kwestie van wennen/beter worden,

    ieamnd die ze alle 2 heeft en me n beetje op weg kan helpen ? welke speel je meer enzo ?
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee in mijn carriere worden ze zo snel moe, bij welke punten moet je ze upgraden dat ze minder snel moe worden ,kracht ofzo??, alvast bedankt;)
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Fitness staff upgrade ;)
     
  12. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks , niet meer?;)

    En tsquares ik wil soms spelers betere ervaringspunten geven maar dan lukt dat niet, het gaat dan niet omhoog , hoe komt dat
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Fitness level van staff heb ik op 8/10. Nu bijna nergens last van.

    Wat bedoel je? Als een attribuut duurder is dan het aantal EXP punten dat die speler nog heeft, kan je het niet kopen.
     
  14. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een paar dagen, het is echt een geweldig spel!:)
    Ik sta na 10 wedstrijden 12e met Man Utd op semi-pro, ik kom moeilijk tot scoren en ik verloor bijna van Derby County.8)
     
  15. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook enorm veel moeite met scoren op semi-pro. Ik speel nu HSV en sta 11 in de bundesliga. =(
     
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb onderhand het spel een paar weken en redelijk vaak gespeeld. Vind het wel een van de beste fifa's alleen snap ik niet waarom hij in de media zo wordt opgehemeld. Alleen het passingsysteem klopt al niet en het overschakelen van speler is ook erg vervelend (ook als je hem in het menu naar manual oid zet).
    Moet wel zeggen dat ze met het Nederlandse commentaar bijna niet van het echt te onderscheiden is. Klopt helemaal!!!!
    Net zo stom gezwam als op tv
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij ook tegen hoe moeilijk de game is. Ga denk ik maar gewoon proberen semi-pro te masteren en dan pas pro doen, die ach komen later wel :9
     
  18. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met 2-1 gewonnen thuis tegen Arsenal op Professional, in de 1e helft werd ik compleet weggespeeld. In de rust haalde ik Giggs eruit (cijfer: 5) en kwam Nani erin. In de 2e helft speelde ik veel beter, ik kreeg kansen maar ze gingen of net naast of Lehman redde. Maar in de 80e minuut kreeg ik een corner, die ketste af en vanaf de zestien volleerde G. Neville de bal prachtig in het doel. Een paar minuten later kreeg ik een counter, het was 2 tegen 2 (2 Man Utd spelers tegen 2 van Arsenal). Saha had de bal, passte naar Rooney en die haalde in 1 keer uit: 2-1.\o/

    Edit: Als het slecht gaat dan zie je ook dat de stadions een stuk leger zijn.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hoe(waar) zie je welk cijfer een spelers heeft/krijgt;)

    edit: Goed gedaan c Ronaldo7:D
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat klopt er dan niet aan het passing-systeem ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina