1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie goed zoekt vind de demo al op andere plaatsen dan een trage torrent. Wie nog beter zoekt vind ook een manier om die demo te installeren zonder een key in te geven en wie nog veel beter zoekt vind dan zelfs een manier om de demo te spelen zonder een key.

    Gelukkig voor mij kan ik goed zoeken, maar aangezien ik morgen toch moet werken tot de vroege avond ga ik gewoon wachten op de officiƫle release :+.

    EDIT: Na nog wat beter te zoeken heb ik ontdekt dat het de publieke release al is (en als je URL ziet, je zie t het goed. Het is een server van EA zelf) :+. Dus no harm dat ik de link geef aangezien het de fout is van EA zelf :D. De server gelukkig ook nog snel (zal morge niet meer het geval zijn), lig hier op volle snelheid te downloaden. Kan trouwens ook nog geen screen plaatsen omdat het ingame geen screen functie heeft en print screen een zwart scherm geeft.

    EDIT2: Het lijkt erop (heb nog maar ff gespeelt) dat de demo vrij vloeiend draait op mijn systeem met alles op high op de resolutie van 1024x768. Denk wel dat mijn native resolutie (1280x1024) net iets te zwaar is voor mij grafische kaart, maar dat zal tot morgen moeten wachten.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mag je ofzo geen Screenshots maken met de Pre-release sinds als ik in de Volledige scherm printscreens maak en dan via paint plak krijg ik een zwart plaatje, maar in Windowed Mode werkt het wel screenshots maken niet ofzo dat het veel uitmaakt maar de Demo is niet slecht maar ik weet nog niet zeker of ik hem wel ga halen.... komen zoveel titels uit eind dit jaar :+

    oh laat maar :+, Fraps werkte dus wel, ik heb het in spoiler gezet omdat het nogal een boel screenshots zijn, nouja hier zijn ze:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    zo dat deed even een tijdje tot ik al die Screenshots daar had geplaatst... maarja
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Sceenshots mogen wel hoor. Het is gewoon een publieke demo, dus waarom zou dat niet mogen? ;)

    Nog 2 servers waar je de demo al kan downloaden :).
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    weet ik niet, maar toen ik steeds een Printscreen maakte en dan in Paint plakte kwam er gewoon een dik zwart plaatje en niet de Screen zelf
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de beta gespeeld en moet zeggen dat dit de grootste flop van het jaar gaat worden. Wat is deze game slecht. Grafisch is het ook niet wat het zou worden (zaten wel geen shaders in de beta).

    En ik was niet de enigste. Ik heb alleen nog maar negatieve meningen gehoord van mensen die de beta gespeeld hebben, maarjah dat was ook wel te verwchten van een game die beter alleen een techdemo had kunnen worden of puur alleen voor de graphics gemaakt is.....
     
  6. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja. Ik denk dat Crytek er verkeerd aan gedaan heeft de game zo te promoten als shooter van het jaar. Tenslotte is de game nu zo populair, dat alle positieve dingen super-in-het-licht geplaatst zijn. Dus de slechte gaan er nu echt uitspringen. Spijtig voor Crytek, maar ze zullen nogal wat moeten aanhoren denk ik.
    Ik download maandag pas de demo, wegens gemis aan een deftige PC nu.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan de demo niet eens opstarten vanwege een 'unsupported vide card'
    Viel eigenlijk toch best wel te verwachten, maar ik had het met mijn systeempje best wel willen proberen.

    Dat is dus weer eens mooi 2 GB verspild op mijn HD :+
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier nog een snelle server :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    1 screen van het begin op Medium. Ik moet nu werken, dus later meer.

    [​IMG]
     
  10. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand nog serial voor mijn heeft voor de demo :p PM AUB xD wil het graag play testen :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Demo heeft geen serial nodig ;)
     
  12. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    O.O LOOOL8)

    thx _O_ zo testen als ik thuis ben _O_
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gedownload, bestand.exe staat op me bureaublad. Ik heb hem geinstalleerd en nu? Kan ik hem niet terugvinden in me pc en het .exe bestand bestaat nog steeds?

    som1 een oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik kan jammergenoeg de demo niet aan :mad: geen van beide pc's
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  15. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een teleurstelling, niet normaal. De graphics zijn goed natuurlijk, maar de gameplay is echt niks bijzonders. Daarbij komt dat de AI echt heel slecht is en het level design heel basic. En er is zo veel dat niet kapot kan, ik dacht dat ik die hele map aan gort kon knallen. Naja dat niet alles kapot kan tot daar aan toe, maar zorg dan minstens dat de physics goed zijn. Gooi maar eens een krat in het water of een takje gewoon in het zand, dat ziet er echt niet uit.
    Zoals je ziet ben ik niet te spreken over dit spel.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het op dx10 getest? mischien scheelt dat een hoop.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hier een error met dat hij niet helemaal goed is en dat ik een andere copy moet downloaden.

    Bij de andere gebeurd er niks als ik hem install??? Heeft iemand enig idee? Je installt hem en dan?
     
  19. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan speel je hem... Tenminste dat is de bedoeling.

    ik heb hem gedownload van gamershell.com, en dat werkte perfect.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Al de mensen die de game de hype niet waard vinden: eigen schuld dikke bult. Je moest gewoon niet met de hype meegaan. Ik ben nooit echt de hype gevolgd en ik moet zeggen dat ik de demo beter vond dan ik had verwacht en dan doel ik vooral op de gameplay.
     

Deel Deze Pagina