Daar ben ik weer, het is weer een tijdje geleden geweest! Ik ben nogsteeds op zoek naar een clan. Ik speel nu voornamelijk Halo 3, ik ben een goede teamspeler en voornamelijk een rifleman (Battle/Assault/Sniper rifle). Ik hoor het wel! -Yabyahoo
als iemand nog een leuke, gezellige funclan zoekt, check www.dutchlivealliance.nl/dutchlivealliance en join het forum ^^
zoek een clan waar met elkaar gamen voorop staat en gezelligheid op de 1.01 ste plek staat. groeten van de persoon die altijd achter je staat stalkernl
Heey mensen,, Ik ben ook op zoek naar een nieuwe clan K wil graag een clan die cod4 speelt en dat ook serieus neemt,, in mijn clan nu is t zo alleen maar wat voor de lol met elkaar spelen maar ik wil meer,, Ik heb cod4 het gewone spel nog niet heel veel online gespeelt,, maar met de beta won k bijna elk potje! K hoor wel als iemand mij wil hebben! Gr Marc
MMM.. Wij zoeken als je goed genoeg bent nog wel iemand voor CoD4 eigenlijk.. als je geïntresseerd bent moet je even toevoegen: NF1 I PheniX NF1 I SusPenZz NF1 I MaRkSmaN dan geven we je een try out met de andere mensen die er eentje wilden.. de teams gaan we dan in Private door de Auto- Assign laten bepalen en dan spelen we 1x HQ 1x SnD 1x TDM en nog iets misschien..
Ben op zoek naar een clan of serieuze mensen die Halo3 spelen. Zit zelf rond level 40, en ben een background speler. Net wat minder kills dan de close combat mensen, maar ook erg weinig deaths. Sniper/BR gebruik ik voornamelijk. Mr MikeMan.