1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De arcade game 'Hexic' staat er sowieso altijd gratis op...
     
  2. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag, en ik hoop dat dit de goede plaats is om hem te stellen.

    Ik zit er over te denken om een 360 te kopen, en ik dacht zelf aan een Premium aangezien ik die Elite veels te duur vind. Nu hoor ik vooral uit het buitenland allerlei verhalen over de 'red ring of death', die schijnbaar betekent dat je je 360 in de vuilnisbak kan gooien. Kan iemand me vertellen wat het nou concreet inhoudt, en of Microsoft het probleem erkent en bereid is te verhelpen zonder dat je je blauw moet betalen (aangezien ze daar nogal moeite mee hebben)?

    Ik wil best meer dan 300 euro neertellen voor een console, maar dan wil ik wel weten dat ik kwaliteit krijg, en dat het niet een gokje is of hij het wel of niet doet.
     
  3. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Op het moment dat jij 3 rode lampjes op je xbox krijgt heb je daar garantie voor. Je belt dan de heldesk op om een reparatie aan te vragen. Hier zitten dus geen kosten aan verbonden.

    Een xbox heeft standaard 2 jaar garantie, wanneer je xbox weg is geweest voor reparitie mits het de 3 rode lampjes zijn krijg je een jaar extra garantie. Dus mocht je xbox op een of andere manier stuk gaan kan je altijd een reparatie aanvragen bij de heldesk van MS.
     
  4. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een nieuwe utp kabel gekocht van 10 m. Dit omdat de kabel die meegeleverd is veel te kort is.

    Ik had mn xbox al eens bij de tv beneden gezet, zodat ik het wel haalde met de korte kabel, en daarom wel een live account en zo heb gemaakt.

    Nu dacht ik het is de nieuwe kabel inpluggen en kan gewoon weer direct live gaan. Maar als ik die kabel er beneden in doe en hier boven in mn xbox 360, staat er op de router geen lampje dat er verbinding is, en dat was wel met het bijgeleverde kabeltje.

    Uiteraard krijg ik dus ook geen verbinding op mijn xbox 360 zodra ik test connection doe.

    Weet iemand waar het aan kan liggen, zit er een breuk in de utp kabel zelf, of heb ik een verkeerde gekocht?

    Grtzzz
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je niet per ongeluk een Cross-cable gekocht?
     
  6. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt dat precies in dan zal ik er naar kijken..

    keek nu net via google, ergens zie ik een afbeelding van zo'n kabel die jij noemt, en die lijkt net hetzelfde,
    de kabel die meegeleverd is lijkt ook iets dikker..:xheb ik waarschijnlijk verkeerde kabel gekocht, maar waar kan ik er dan een kopen die ik nodig heb, en ik heb net alles weggegooid van dese kabel(verpakking enso:confused:)

    grtzz
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes over de videomarketplace, ik kon er namelijk geen topic over vinden (en ja ik weet dat het nog niet beschikbar is in Nederland).

    - Zijn er ook films beschikbaar die nog in de bioscoop spelen? of zijn er alleen films beschikbaar die al uit zijn op DVD/HD DVD/Blu-Ray

    - Moet je hiervoor en Xbox Live Gold account hebben?

    BVD :)
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind het onzin om een nieuwe topic ervoor aan te maken, wat voor kabel heb je nodig om je Xbox 360 aantesluiten op een 2:1 stereotoren?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Vriendloos - heel goed want daar is dit topic voor (als je een nieuwe had geopend was deze op slot gegooid en werd je hier naar gestuurd ;))

    de kabel die meegeleverd is rood wit stekkertje
    Als deze uit komt in Nederland - Nee alleen films die uit de bioscoop zijn, maar zijn soms wel eerder dan dat ze op dvd enz verschijnen (ook al heb je een amerikaans account kan je in Nederland geen films downloaden. Het is nog niet zeker of VMP hier uit komt)
    Nee
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik bedoel het anders, dat kabeltje is veel te kort om naar de rood witte ingang van mijn stereo te gaan. Bij de Ps3 kan je gewoon de kabeltjes apart van elkaar scheiden, maar bij de 360 is het kabeltje te kort en je kan ze niet scheiden. Is daar een oplossing voor?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    verlengsnoer kopen in de audio zaak
     
  12. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet het hier nog maals, omdat ik het al had gevraagd, maar jij (fardo) er misschien over heen keek en ik vandaag een nieuw kabeltje wil kopen en live aan wil sluiten nu ik nog een gratis maand heb :)

    grtzz
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je je vraag hier stellen (live problemen) Xbox Live Vragen [Deel 4 -...

    maar de kabels kan je het beste in een computer winkel kopem idd
     
  15. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje ik zal daar voortaan deze vragen stellen, en zal eens langs zo'n winkel gaan hoewel ik van de eerste 3 nog nooit heb gehoord en de media markt hier ff vandaan is:9

    toch bedankt voor de reacties.
    grtzz
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nog maar even een vraag, ik heb dan de Elite Xbox, maar ik gebruik niet de Hdmi. Nou is het zo dat de koeling systemen voor de Xbox is zonder hdmi, maar betekent dat dat je alleen de hdmi niet meer kan gebruiken, of past hij dan helemaal niet meer op je Xbox?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij past helemaal niet en ik zou deze niet gebruiken .. de 360 elite is voldoende gekoeld
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oké, bedankt voor je antwoord. Is het denk je mogelijk om mijn Xbox Elite met die oude driver om te ruilen tegen een nieuwe? Want ik baal er een beetje van dat ik die oude troep heb, hij maakt veel lawaai en hij heeft ookal mijn eerste Halo 3 gemold.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is geen oude troep .. er zijn 3 drives in omloop .. een beetje vaag dat hij Halo 3 gemold heeft, want dat is niet mogelijk .. heb je de helpdesk gebellt .. wat voor krassen heeft hij? Perfect ronde krassen?
     
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg toenet ook 4 rode lampjes ik raakte volgens mij mijn kabel aan die in de 360 zit maar toen zette ik hem uit en deed het gewoon???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina